abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:11:39 #101
163650 Greys
pi_80875689
Maar even hard gezegd... dat is toch al lang jouw zaak niet meer?
Waarom daar dan nu nog steeds boos over zijn? Da's toch volstrekt nutteloos?
Steek liever al je energie op een positieve manier in je huidige relatie.
Ga eens genieten ipv zo vol haat rond te blijven lopen. En kan je psycholoog je geen enkel handvat geven dan om van die woede af te komen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875763
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef Greys het volgende:

[..]

En jij drong hem dat op, zo te horen. Iemand die niet wil veranderen, daar kan je nog honderd keer tegen roepen dat hij moet stoppen met zuipen of wat dan ook, maar hij had er klaarblijkelijk geen trek in.
Om deze reden zou ik wel een biertje willen drinken met die kerel. Niet toegeven aan dat manipuleergedrag.
pi_80875776
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.

Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:16:26 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80875799
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik denk dat ik ook ergens boos ben omdat hij niet wou veranderen. Hij vindt zichzelf heel geweldig (jongste verwende papkindje is hij) en alles wat hij doet is goed en alle anderen hebben het fout. Hij noemde mij egoistisch maar dat hij me kwetste boeide hem niet,

Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
dan past je huidige vriend dus gewoon beter bij je dan je ex. misschien heb jij dan nu wel iets met mijn ex, want die zat altijd tegen mij te klagen over uitgaan/drinken/drugs en me alles te verbieden.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:17:02 #105
163650 Greys
pi_80875811
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.

Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
Ben je niet bang dat je vriend dat ook eens een keer zat wordt, dat blijvende gedoe over je ex?
En je zult in je leven nog wel vaker beledigd worden, dat overkomt je nou eenmaal wel eens. Blijf je dan steeds maandenlang vol haat en agressie zitten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:17:48 #106
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80875826
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:

wat een domme kutpsych zeg!
en er over blijven klagen tegen je vriend lijkt op te luchten maar je blijft ermee bezig en dus helpt het in feite niet.
ga samen wat leuks doen, ga naar buiten (hier schijnt de zon!) en geniet van het leven, van elkaar enzo. dan ben je je ex zo weer vergeten
pi_80875835
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigt dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.

"Maar [insert naam], ik wil naar huihuihuissss!"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 16:20:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:18:54 #108
163650 Greys
pi_80875852
Ik zou er eerlijk gezegd doodziek van worden, als mijn vriend steeds weer over zijn ex liep te klagen.
Get a grip.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875875
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigend dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.

"Maar [insert naam], ik wil naar huihuihuissss!"
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:21:19 #110
163650 Greys
pi_80875902
Wees dan blij dat je van hem af bent.
Zo simpel is het eigenlijk gewoon.
En pas in godsnaam op dat je je huidige vriend niet helemaal gek maakt op den duur met je haat voor je ex.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875969
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:

[..]

Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.

En drie uur, kom op zeg, dat is geen tijd. Gisteravond ben ik doorgegaan tot zes a zeven uur 's ochtends. (De reden ook dat ik nu wat zit te lamballen met een kater achter m'n PC i.p.v. dat ik Koninginnedag vier. )

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 16:26:33 ]
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:26:15 #112
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80876013
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:

[..]

als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?
maargoed, wat je zegt, dat hij je dan ff thuis brengt en dan weer verder gaat feesten vind ik wel heel reeel eigenlijk. maar ik zou dan iig niet elke keer meegaan want dan onderbreek je wel elke keer zn avond
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:27:25 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80876044
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:24 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.

En drie uur, kom op zeg, dat is geen tijd. Gisteravond ben ik doorgegaan tot zes a zeven uur 's ochtends. (De reden ook dat ik nu wat zit te lamballen met een kater achter m'n PC i.p.v. dat ik Koninginnedag vier. )
feestbeest!!
ik lag lekker al om half 1 met vriendjelief in bed
pi_80876051
TS is zo'n type dat ook wil dat het vriendje opstaat als zij vroeg moet opstaan.
pi_80876101
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?
Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:43:59 #116
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80876490
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:27 schreef Friek_ het volgende:
TS is zo'n type dat ook wil dat het vriendje opstaat als zij vroeg moet opstaan.
is dat raar dan?

pi_80876932
Ik begin steeds meer te walgen van de manier waarop users in R&P advies geven.
pi_80878513
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de manier waarop users in R&P advies geven.
Ik soms ook, maar in dit geval heeft ze t er gewoon zelf naar gemaakt.
Vind het knap dat Greys zo vriendelijk blijft.

Het enige dat helpt is tijd. Je kan niet een knop omzetten en het is over.

Ik heb 1 ex waar ik een hekel aan heb en een heel lieve vriend waar ik stapelgek op ben en toevallig mee samen ga wonen
Niets helpt, behalve je er minder van aantrekken, maar dat is best moeilijk als iemand je ontzettend gekwetst heeft en pijn heeft gedaan. Zeker als je (zoals ik) nog regelmatig contact met hem moet hebben.
Het heeft gewoon tijd nodig en dat is het enige advies waar TS iets aan heeft, geef het tijd.
En joh, je mag best af en toe zeiken over je ex, doe ik ook, maar probeer het niet teveel te doen, want das ook niet leuk voor je huidige vriend. Zeker omdat die je ook niet kan helpen verder.

In elk geval is het soms ook lekker om te zeiken over je ex, wat Murm zegt, erin blijven hangen is niet goed, maar af en toe een keer lekker klagen is best fijn
Alleen kun je dan beter een topic openen over je ex: Mijn ex is een lul, hij gebruikt, hij is stom, dom en een randdebiel dan vragen om advies mbt die haat kwijtraken. Al is het alleen maar omdat daar verder weinig aan te doen is. Schrijven is soms best een lekkere uitlaatklep, een boksbal ook, of misschien ritueel foto's van m verbranden ofzo, maar volgens mij moet je verder echt gewoon afwachten.

Zo beter aardbei?
compact en kleverig.
pi_80878687
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik vond het onprettig haha, sorry.

We gaan vrij snel samenwonen maar dit is omdat
1. Het thuis niet zo goed gaat en het hier lastig aan een goede kamer komen is, en hij heeft een eigen huis
2. Ik er toch al bijna elke dag ben en we eigenlijk de vrouwelijke en mannelijek vorm van elkaar zijn.

Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.

Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
Zat ik er toch niet ver naast met mijn punten

Hoelang ken je je nieuwe vriendje al dan?
pi_80879047
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.
[..]
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds.
Je hebt paar maanden met je nieuwe vriend, gaat al samenwonen en je kunt niet voorstellen dat jullie ooit echt ongelukkig zijn samen?

NA PAAR MAANDEN?! .

Grow up, -edit- niet doen

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 01-05-2010 08:38:57 ]
pi_80879421
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

is dat raar dan?

Haha, trek je geen mallemoer aan wat die persoon zegt.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80879497
-edit- niet doen

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 01-05-2010 08:39:30 ]
Iedereen zijn wat mij betreft christelijk gereformeerde binnenbroekse rukkertjes.
pi_80882113
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.
Dat kon niet, ik kende niemand in die stad. Ik was van hem afhankelijk. Nu kan dat prima. En mijn vriend mag opstaan wanneer hij wil.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 21:55:32 #124
163650 Greys
pi_80885921
-edit- reactie op edit-

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 01-05-2010 08:39:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:04:24 #125
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_80888665
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:48 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Zo was hij extreem close met een meisje die hij in italie kende en aan haar vertelde hij ook mijn persoonlijke dingen die ik niet besproken wou hebben
Is dit jouw ex?

Vriendin geeft geld niet terug
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')