Ja, want iedereen die weleens iemand heeft gehaat heeft een of andere stoornisquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De helft van de keren hebben we gelijk en de andere helft is TS een trollll
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Ik wil dat hij lijdt. Geen sorry. Ik wil hem zien lijden,
TS wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die weleens iemand heeft gehaat heeft een of andere stoornis
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.
Maar er is een klein ding dat me toch nog stoort: Ik haat mijn ex. Mijn ex en ik waren bijna een jaar samen waarvan hij 6 maanden lang in het buitenland verbleef. Dit vond ik niet prettig en dat was de bakermat van vele irritaties. Ik ben hem toen wel gaan opzoeken, maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen. Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen. (Blowen mocht van mij, even als drank met mate). Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.
Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
Haat je eigenlijk niet gewoon stiekem jezelf omdat je zoveel tijd en energie in hem hebt gestoken? En kan je daar eigenlijk gewoon niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me op mijn werk en ondanks dat ik ook een universitaire opleiding heb gedaan, weet ik me toch enigzins te vermaken met topics als deze.quote:
Ben ik ook niet, ik deel ervaringen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet zo goed de reden om daar trots op te zijn
Gewoon niet zo boos zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb geen reden om mezelf te haten.
En ja ik heb een 'stoornis'. Ik heb teveel woede in me volgens mijn psycholoog. Maar ervan afkomen lukt me niet.
1 kogel en een pistool en je bent klaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
En ja ik heb een 'stoornis'. Ik heb teveel woede in me volgens mijn psycholoog. Maar ervan afkomen lukt me niet.
' Ervan afkomen' is niet zo een heel actief proces hoor. Het is slechts enkele maanden geleden dat de relatie stop is gezet. Jammer dat je psycholoog je niet voorhoudt dat het soms toch best normaal is om boos te zijn. Je doet alsof het abnormaal is dat je boos bent en praat je jezelf lekker een probleem aan. Geef het tijd en die haatgevoelens ebben wel weg. Wees niet zo ongeduldig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Wat klopt hier niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.
Maar er is een klein ding dat me toch nog stoort: Ik haat mijn ex. Mijn ex en ik waren bijna een jaar samen waarvan hij 6 maanden lang in het buitenland verbleef. Dit vond ik niet prettig en dat was de bakermat van vele irritaties. Ik ben hem toen wel gaan opzoeken, maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen. Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen. (Blowen mocht van mij, even als drank met mate). Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.
Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
als ik terugkijk op de exen waarvan ik wilde dat ze zouden lijden, was ik vooral kwaad op mezelf dat ik zo over mezelf heen had laten lopen en niet genoeg aan mezelf had gedacht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Wil je een kant en klare oplossing dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Omdat hij me dom noemde en ik dit alleen zeg om te laten zien dat we allebei hoogopgeleid zijn en het dus onwaarschijnlijk is dat hij zoveel slimmer is. Je hebt namelijk soms stellen waarvan een MBo doet en dat de hogeropgeleide zich dan beter voelt. Ik voel me niet beter dan MBO-ers ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Ik verveel me op mijn werk en ondanks dat ik ook een universitaire opleiding heb gedaan, weet ik me toch enigzins te vermaken met topics als deze.
God, waarom toch die mededeling.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Omdat hij me dom noemde en ik dit alleen zeg om te laten zien dat we allebei hoogopgeleid zijn en het dus onwaarschijnlijk is dat hij zoveel slimmer is. Je hebt namelijk soms stellen waarvan een MBo doet en dat de hogeropgeleide zich dan beter voelt. Ik voel me niet beter dan MBO-ers ofzo.
Keisimpel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
Al 2 maanden, pfoeh, wat een tijd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |