abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:26:11 #76
293028 Poostema
I'm a frayed knot.
pi_80874774
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, en ik
en geen reactie.

TS luistert gewoon niet
Jij negeert me anders ook mooi.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
pi_80874800
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dat had ik ook al opgemerkt
Oh, ik las eroverheen .
pi_80874828
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
jij zou je uberhaupt niet moeten mogen voortplanten
pi_80874850
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:26 schreef Poostema het volgende:

[..]

Jij negeert me anders ook mooi.
O sorry: Nou dat is mooi dan, dat je alleen ervaringen deelt en niet trots bent dat je je ex geslagen had.
Het leek me echter niet helemaal nodig om verder iets te zeggen over je opmerking omdat het er niet zoveel toe deed. Je reactie was duidelijk en als ik meer had willen weten zou ik wel gereageerd hebben.

Verder heb ik niet erg veel te zeggen, als je wil, kunnen we een ander topic openen over het slaan van exen, dan praat ik daarin mee
compact en kleverig.
pi_80874851
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebt .
pi_80874877
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.

Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
pi_80874915
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.

Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebt .
Lezen is moeilijk?
pi_80874929
quote:

Nee schat, ik vroeg het gewoon.

JA, heel groot probleem, DAT VANZELF OVER MOET GAAN en waar niemand verder iets zinnigs over kan zeggen omdat HET GEWOON MOET SLIJTEN. Wat wil je verder horen dan? Ik heb al een paar mooie gedichtjes voor je geschreven
compact en kleverig.
pi_80874931
quote:

ts is labiel!
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:33:16 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_80874950
quote:

Als je geen commentaar wilt, schrijf dan ff een blog
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_80874995
quote:
Eigenlijk ben ik jaloers omdat ik met je samen wilde wonen.
quote:
Nee, dat is geen probleem. Dat je een hekel hebt aan je ex is normaal. Net zoals het heel normaal is dat die gevoelens op een gegeven moment steeds minder heftig worden tot ze helemaal zijn verdwenen.
pi_80875007
pi_80875072
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Doe ik dat dan? LOL.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 15:41:34 #89
163650 Greys
pi_80875095
Ik snap niet zo goed dat je überhaupt al aan een nieuwe relatie begint, als je nog zo vol haat zit over de vorige en dat klaarblijkelijk nog lang niet verwerkt hebt. Of je nou wel of niet op korte termijn gaat samenwonen heeft daar m.i. niet eens zoveel mee te maken.

Verder vind ik het vreemd dat je het zo slecht van je af kunt zetten. Het was een kloterelatie zo te horen, je bent er vanaf, wees blij en move on. Uiteraard is zoiets altijd best heftig om mee te maken, maar om er zoals jij zo lang in te blijven hangen vind ik niet gezond en je geeft gelukkig zelf aan dat je dat ook vindt.

Probeer jezelf voor te houden dat je het nooit meer gaat kunnen terugdraaien of veranderen. Dus alle negatieve energie die jij nu nog steeds in die vorige relatie steekt, is verloren energie die je ook op een positieve manier in je nieuwe relatie kunt stoppen. Zou moeten stoppen, zelfs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875184
TS = een bitch
Leer eens dat jij hem niets te vertellen/verbieden hebt.
Overgens luisteren mannen nooit naar hun vrouw, daar hebben wij gewoon geen zin in, te veel gedoe.
pi_80875243
quote:
Zijn mensen soms jaloers ofzo.
Nee, absoluut niet.

quote:
We zijn geen 16 meer.
Zo kom je wel over.
pi_80875306
Waarom zou ik geen nieuwe relatie aan moeten gaan? Ik verwaarloos mijn vriend niet ofzo.
pi_80875327
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:45 schreef RVP67 het volgende:
TS = een bitch
Leer eens dat jij hem niets te vertellen/verbieden hebt.
Overgens luisteren mannen nooit naar hun vrouw, daar hebben wij gewoon geen zin in, te veel gedoe.
een bitch? Omdat ik niet wil dat hij zichzelf zo kapotzuipt of aan de drugs gaat dat hij niet weet wat hij doet en hij mij dan kwetst? Right!
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2010 @ 15:54:19 #94
230491 Zith
pls tip
pi_80875362
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Poostema het volgende:
Had hetzelfde probleem.
Heb m'n ex eens op z'n gezicht geslagen en het probleem was opgelost.
OH JA HOOR. Je ex zou jou eens op je gezicht moeten slaan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80875380
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Waarom zou ik geen nieuwe relatie aan moeten gaan? Ik verwaarloos mijn vriend niet ofzo.
Mooi, ga je het dan nu tijd geven?
compact en kleverig.
pi_80875415
TS krijgt nu wel heel erg de wind van voren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 15:57:20 #97
163650 Greys
pi_80875424
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag
Het was alleen in jouw geval wellicht verstandiger geweest om het eerst eens met jezelf op te lossen.
Om al die haat en woede kwijt te raken, ipv dat in een nieuwe relatie in te brengen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875444
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:56 schreef VonHinten het volgende:
TS krijgt nu wel heel erg de wind van voren
Ze is dan ook gewoon irritant.
compact en kleverig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:01:00 #99
163650 Greys
pi_80875494
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:52 schreef CuteVelociraptor het volgende:

[..]

een bitch? Omdat ik niet wil dat hij zichzelf zo kapotzuipt of aan de drugs gaat dat hij niet weet wat hij doet en hij mij dan kwetst? Right!
Het klinkt als iemand die helemaal niet WILDE veranderen.
En jij drong hem dat op, zo te horen. Iemand die niet wil veranderen, daar kan je nog honderd keer tegen roepen dat hij moet stoppen met zuipen of wat dan ook, maar hij had er klaarblijkelijk geen trek in.

Je moet je huidige leven echt niet meer zo door hem laten beïnvloeden.
Hij trok zich toen al niets van jou aan, nu al helemaal niet meer, waarom zou jij je dan nog iets van hem aantrekken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875641
Ik denk dat ik ook ergens boos ben omdat hij niet wou veranderen. Hij vindt zichzelf heel geweldig (jongste verwende papkindje is hij) en alles wat hij doet is goed en alle anderen hebben het fout. Hij noemde mij egoistisch maar dat hij me kwetste boeide hem niet,

Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')