Jij negeert me anders ook mooi.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ik
en geen reactie.
TS luistert gewoon niet
jij zou je uberhaupt niet moeten mogen voortplantenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
O sorry: Nou dat is mooi dan, dat je alleen ervaringen deelt en niet trots bent dat je je ex geslagen had.quote:
Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebtquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.
Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
Lezen is moeilijk?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebt.
Nee schat, ik vroeg het gewoon.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.
Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
ts is labiel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Als je geen commentaar wilt, schrijf dan ff een blogquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Eigenlijk ben ik jaloers omdat ik met je samen wilde wonen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Nee, dat is geen probleem. Dat je een hekel hebt aan je ex is normaal. Net zoals het heel normaal is dat die gevoelens op een gegeven moment steeds minder heftig worden tot ze helemaal zijn verdwenen.quote:Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
Doe ik dat dan? LOL.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebt.
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Zijn mensen soms jaloers ofzo.
Zo kom je wel over.quote:We zijn geen 16 meer.
een bitch? Omdat ik niet wil dat hij zichzelf zo kapotzuipt of aan de drugs gaat dat hij niet weet wat hij doet en hij mij dan kwetst? Right!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:45 schreef RVP67 het volgende:
TS = een bitch
Leer eens dat jij hem niets te vertellen/verbieden hebt.
Overgens luisteren mannen nooit naar hun vrouw, daar hebben wij gewoon geen zin in, te veel gedoe.
OH JA HOOR. Je ex zou jou eens op je gezicht moeten slaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Poostema het volgende:
Had hetzelfde probleem.
Heb m'n ex eens op z'n gezicht geslagen en het probleem was opgelost.
Mooi, ga je het dan nu tijd geven?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Waarom zou ik geen nieuwe relatie aan moeten gaan? Ik verwaarloos mijn vriend niet ofzo.
Ik zeg niet dat het niet magquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Waarom zou ik geen nieuwe relatie aan moeten gaan? Ik verwaarloos mijn vriend niet ofzo.
Ze is dan ook gewoon irritant.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:56 schreef VonHinten het volgende:
TS krijgt nu wel heel erg de wind van voren![]()
Het klinkt als iemand die helemaal niet WILDE veranderen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:52 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
een bitch? Omdat ik niet wil dat hij zichzelf zo kapotzuipt of aan de drugs gaat dat hij niet weet wat hij doet en hij mij dan kwetst? Right!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |