quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wordt het dus gescheiden, degenen die wel of niet een DLC hebben.
Ook heel veel mensen online..
kan je dan nog wel online?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Dibble het volgende:
http://www.torrentreactor(...)ackage-2010-%28PC%29
![]()
Kijk maar uit dat je niet op een of andere blacklist komt te staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
ga ik uitpuzzelen als mn download klaar is
Neuh je krijgt ook nog mappen als je gewoon sabotage speelt hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wordt het dus gescheiden, degenen die wel of niet een DLC hebben.
Ook heel veel mensen online..
Er staat 'mobility' bij je wapens, bij lichte wapens is deze hoger dan bij zwaardere wapens, waardoor je dus sneller beweegt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef ems. het volgende:
Even kort noob-vraagje tussendoor: Als je (in mp) lichtere wapens meeneemt, beweeg je dan ook sneller?
Die patch is alleen maar om dlc te laten werken denk ik .quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij wel.
Iets wat ik wel gemerkt heb net: De falende kut noobs zijn er nog steeds. Aimbotters, noobtubers in overvloed
Ik heb t hele spel voor 40 gekocht...dan vind ik 14 euro voor een paar maps (die deels al bestonden) wel vrij veel hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Righteous het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ? Je hebt er weer een hoop lol aan
Ja maar je hoeft ze toch niet te kopen ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Paar het volgende:
[..]
Ik heb t hele spel voor 40 gekocht...dan vind ik 14 euro voor een paar maps (die deels al bestonden) wel vrij veel hoor
13.49 via steamquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Paar het volgende:
[..]
Ik heb t hele spel voor 40 gekocht...dan vind ik 14 euro voor een paar maps (die deels al bestonden) wel vrij veel hoor
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef schijffie het volgende:
Je kan alleen in die nieuwe maps met stimulus mode?
"Stimulus Package Levels only in a varierty of game modes."
Ik speel vrijwel alleen sabotage dus ja
Nee dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft ze toch niet te kopen ?
Het is volgens mij een redelijke prijs voor een stukje extra content . Vroeger kon je gewoon custom maps up en downloaden ... Maarja je betaalt vooreen of andere gare Sims 3 giftset van 10 meubels al bijna 10 euro dus zo vreemd is het niet .
Ah yes, over het hoofd gezien. Maar is dat dan alleen van toepassing op wapens die je op dat moment gebruikt of beinvloed het zeg maar je algemene mobility.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Er staat 'mobility' bij je wapens, bij lichte wapens is deze hoger dan bij zwaardere wapens, waardoor je dus sneller beweegt.
Sowieso, HC HQquote:
nu opeens wel?quote:
In HC HQ??quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:40 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Sowieso, HC HQ![]()
Overigens ben ik nu te vinden met Marathon-Stopping Power-Ninja en SPAS12 Grip. Geniaal.
Nee, HC HQ gebruik ik alleen voor levellen van guns. Die Spas zou dan een overkill zijn met Stopping Power. Ik bedoelde gewoon in andere modes, de niet HC.quote:
MELDT!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:03 schreef Celica90 het volgende:
wie hebben er ook de stimulus package geinstalleerd en kunnen nu de rest van de games niet meer doen?
tering bijdehand. ik zit de halve middag alleen maar stimulus en hardcore stimulus te doen. ik heb nu toch echt wel weer zin om een gewoon potje team deathmatch te doenquote:
Oh ok..hij is nu ook klaar ga wel even snel een potje spelenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Patch voor de voorbereiding van de DLC.
wrongquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef AlligatorNL het volgende:
Ben nu ook die Stimulus torrent aan het binnenhalen, ben benieuwd
Als je 'em koopt, is het toch gewoon een download die de data naar je map toe stuurt? Zal dus niks aan beveiliging hebben neem ik aan. Gewoon een "patch".
ja maar los van de opstartproblemen, vind ik het ook echt kutmaps en 15 euro, hallo dan hadden ze wel wat meer maps mogen toevoegen dan dit. Heb gisteren een uurtje gespeeld, toen was ik het wel weer beu...quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:53 schreef PieterBas het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1255670, we zijn niet de enige
Dit had je natuurlijk kunnen weten, bewust niet gekocht zodat ik eerst de reacties van iedereen kan lezen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:54 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
ja maar los van de opstartproblemen, vind ik het ook echt kutmaps en 15 euro, hallo dan hadden ze wel wat meer maps mogen toevoegen dan dit. Heb gisteren een uurtje gespeeld, toen was ik het wel weer beu...
profiteurquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk kunnen weten, bewust niet gekocht zodat ik eerst de reacties van iedereen kan lezen.
Nu weet ik het zeker voorlopig koop ik dit niet.
*nog even wachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:05 schreef AlligatorNL het volgende:
Een fake torrent, wacht wel even, komt er vanzelf wel op te staan....
Je moet niet zo zeiken. Veel mensen vonden mw2 al bout, en als dan ook nog wanneer die facking DLC 15 euro moet kosten. Zoiets moet gewoon gratis zijn, of nauwelijks iets kosten (eurotje of 5 max).quote:
Je bent zeker links he!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken. Veel mensen vonden mw2 al bout, en als dan ook nog wanneer die facking DLC 15 euro moet kosten. Zoiets moet gewoon gratis zijn, of nauwelijks iets kosten (eurotje of 5 max).
Ik heb zelf ook gewacht, mensen vinden het naar horen zeggen/lezen nog steeds niks (alsof een facking DLC de hele game in 1x veranderd), dus waarom zou ik hem dan gaan kopen?
Ik wacht mooi dat de volgende COD uitkomt, ga ik die wel weer proberen
ik denk dat ik even een map ga spelen die jij niet kunt spelen, tot zo!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken. Veel mensen vonden mw2 al bout, en als dan ook nog wanneer die facking DLC 15 euro moet kosten. Zoiets moet gewoon gratis zijn, of nauwelijks iets kosten (eurotje of 5 max).
Ik heb zelf ook gewacht, mensen vinden het naar horen zeggen/lezen nog steeds niks (alsof een facking DLC de hele game in 1x veranderd), dus waarom zou ik hem dan gaan kopen?
Ik wacht mooi dat de volgende COD uitkomt, ga ik die wel weer proberen
Nee.quote:
Je doet maar. Zijn Lijken me toch pauper maps.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
ik denk dat ik even een map ga spelen die jij niet kunt spelen, tot zo!
MP5K.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:35 schreef Dropdown het volgende:
Bailout is best een toffe map. En heb een nieuwe favoriet wapen. MP5K, niet Akimbo want dat is triest. Nu alleen een maand geen COD ivm examens
Huh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
GVD, die FMJ kills duren echt fucking lang met LMG's (UMP45), en met sniper duurt dat nog langer
Veel plezier met die 2 playlistsquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
ik denk dat ik even een map ga spelen die jij niet kunt spelen, tot zo!
Welke problemen met de "ouwe" levels?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:25 schreef Deetch het volgende:
Heb lekker de hele avond nieuwe maps gespeeld, die zien er erg goed uit en ze voegen wel degelijk wat toe.
Search and destroy in overgrown is hilarisch als je die stenen brug moet verdedigen, zorg iig voor genoeg ammo want de vijand valt bij bosjes om.
Hoop dat vrijdag de problemen met de "ouwe" levels zijn verholpen want dan ga ik alles weer lekker los.
Trouwens als je "gewoon" headquarters wilt spelen zitten de nieuwe levels daar dan ook in de roulatie?
Ik las dat mensen na het upgraden met de DLC de standaard spelvormen niet konden spelen. Dus wel de nieuwe levels maar niet de ouwe.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke problemen met de "ouwe" levels?
Kan wel wat beter hèquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:45 schreef Thormodo het volgende:
Ik ben laatst ook maar weer eens begonnen met spelen. Ik heb de nieuwe maps echter (nog) niet gehaald.
Ik speel momenteel veel met de volgende set-up.
UMP45 + Rapid fire
Magnum + FMJ
Marathon + Stopping Power + Commando (om van daken af te springen)
En dan maar als een gek door de levels heen lopen. Laatste potje was iets van 42-10 met Ground War met die set-up.
Overigens krijg je nu ook (t/m zondag denk ik) dubbel exp.
[ afbeelding ]
Kijken of ik dit weekend nog online kom dan. Probleem met de DLC lijkt opgelost te zijn (nog niet getest overigens).quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:45 schreef Thormodo het volgende:
Ik ben laatst ook maar weer eens begonnen met spelen. Ik heb de nieuwe maps echter (nog) niet gehaald.
Ik speel momenteel veel met de volgende set-up.
UMP45 + Rapid fire
Magnum + FMJ
Marathon + Stopping Power + Commando (om van daken af te springen)
En dan maar als een gek door de levels heen lopen. Laatste potje was iets van 42-10 met Ground War met die set-up.
Overigens krijg je nu ook (t/m zondag denk ik) dubbel exp.
[ afbeelding ]
Wat kan mij mijn K/D ratio schelen? Als ik domination speel (Ground war), speel ik liever voor de vlaggen dan mijn K/D. Ook zoog ik de eerste ~24 uur ofzo, toen had ik waarschijnlijk iets van 1:5. En ik probeer ook vaak nieuwe wapens, die achteraf toch niet zo bevallen (lees ik zuig ermee.) Bij alle games die ik tegenwoordig speel met een voor mij fijne set-up heb ik toch wel een positieve K/D.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:55 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Kan wel wat beter hè6 dagen speeltijd en nog een negatieve K/D ratio
en toch heb je een 38 killstreak gehaald...
En dat emblem is toch dat je aardig wat nukes hebt gehaald?
quote:Complete the "Hi Def" challenge. Get a game winning Killcam with a Chopper Gunner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |