MP5K.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:35 schreef Dropdown het volgende:
Bailout is best een toffe map. En heb een nieuwe favoriet wapen. MP5K, niet Akimbo want dat is triest. Nu alleen een maand geen COD ivm examens
Huh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
GVD, die FMJ kills duren echt fucking lang met LMG's (UMP45), en met sniper duurt dat nog langer
Veel plezier met die 2 playlistsquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
ik denk dat ik even een map ga spelen die jij niet kunt spelen, tot zo!
Welke problemen met de "ouwe" levels?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:25 schreef Deetch het volgende:
Heb lekker de hele avond nieuwe maps gespeeld, die zien er erg goed uit en ze voegen wel degelijk wat toe.
Search and destroy in overgrown is hilarisch als je die stenen brug moet verdedigen, zorg iig voor genoeg ammo want de vijand valt bij bosjes om.
Hoop dat vrijdag de problemen met de "ouwe" levels zijn verholpen want dan ga ik alles weer lekker los.
Trouwens als je "gewoon" headquarters wilt spelen zitten de nieuwe levels daar dan ook in de roulatie?
Ik las dat mensen na het upgraden met de DLC de standaard spelvormen niet konden spelen. Dus wel de nieuwe levels maar niet de ouwe.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke problemen met de "ouwe" levels?
Kan wel wat beter hèquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:45 schreef Thormodo het volgende:
Ik ben laatst ook maar weer eens begonnen met spelen. Ik heb de nieuwe maps echter (nog) niet gehaald.
Ik speel momenteel veel met de volgende set-up.
UMP45 + Rapid fire
Magnum + FMJ
Marathon + Stopping Power + Commando (om van daken af te springen)
En dan maar als een gek door de levels heen lopen. Laatste potje was iets van 42-10 met Ground War met die set-up.
Overigens krijg je nu ook (t/m zondag denk ik) dubbel exp.
[ afbeelding ]
Kijken of ik dit weekend nog online kom dan. Probleem met de DLC lijkt opgelost te zijn (nog niet getest overigens).quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:45 schreef Thormodo het volgende:
Ik ben laatst ook maar weer eens begonnen met spelen. Ik heb de nieuwe maps echter (nog) niet gehaald.
Ik speel momenteel veel met de volgende set-up.
UMP45 + Rapid fire
Magnum + FMJ
Marathon + Stopping Power + Commando (om van daken af te springen)
En dan maar als een gek door de levels heen lopen. Laatste potje was iets van 42-10 met Ground War met die set-up.
Overigens krijg je nu ook (t/m zondag denk ik) dubbel exp.
[ afbeelding ]
Wat kan mij mijn K/D ratio schelen? Als ik domination speel (Ground war), speel ik liever voor de vlaggen dan mijn K/D. Ook zoog ik de eerste ~24 uur ofzo, toen had ik waarschijnlijk iets van 1:5. En ik probeer ook vaak nieuwe wapens, die achteraf toch niet zo bevallen (lees ik zuig ermee.) Bij alle games die ik tegenwoordig speel met een voor mij fijne set-up heb ik toch wel een positieve K/D.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:55 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Kan wel wat beter hè6 dagen speeltijd en nog een negatieve K/D ratio
en toch heb je een 38 killstreak gehaald...
En dat emblem is toch dat je aardig wat nukes hebt gehaald?
quote:Complete the "Hi Def" challenge. Get a game winning Killcam with a Chopper Gunner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |