In HC HQ??quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:40 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Sowieso, HC HQ![]()
Overigens ben ik nu te vinden met Marathon-Stopping Power-Ninja en SPAS12 Grip. Geniaal.
Nee, HC HQ gebruik ik alleen voor levellen van guns. Die Spas zou dan een overkill zijn met Stopping Power. Ik bedoelde gewoon in andere modes, de niet HC.quote:
MELDT!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:03 schreef Celica90 het volgende:
wie hebben er ook de stimulus package geinstalleerd en kunnen nu de rest van de games niet meer doen?
tering bijdehand. ik zit de halve middag alleen maar stimulus en hardcore stimulus te doen. ik heb nu toch echt wel weer zin om een gewoon potje team deathmatch te doenquote:
Oh ok..hij is nu ook klaar ga wel even snel een potje spelenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Patch voor de voorbereiding van de DLC.
wrongquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef AlligatorNL het volgende:
Ben nu ook die Stimulus torrent aan het binnenhalen, ben benieuwd
Als je 'em koopt, is het toch gewoon een download die de data naar je map toe stuurt? Zal dus niks aan beveiliging hebben neem ik aan. Gewoon een "patch".
ja maar los van de opstartproblemen, vind ik het ook echt kutmaps en 15 euro, hallo dan hadden ze wel wat meer maps mogen toevoegen dan dit. Heb gisteren een uurtje gespeeld, toen was ik het wel weer beu...quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:53 schreef PieterBas het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1255670, we zijn niet de enige
Dit had je natuurlijk kunnen weten, bewust niet gekocht zodat ik eerst de reacties van iedereen kan lezen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:54 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
ja maar los van de opstartproblemen, vind ik het ook echt kutmaps en 15 euro, hallo dan hadden ze wel wat meer maps mogen toevoegen dan dit. Heb gisteren een uurtje gespeeld, toen was ik het wel weer beu...
profiteurquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk kunnen weten, bewust niet gekocht zodat ik eerst de reacties van iedereen kan lezen.
Nu weet ik het zeker voorlopig koop ik dit niet.
*nog even wachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:05 schreef AlligatorNL het volgende:
Een fake torrent, wacht wel even, komt er vanzelf wel op te staan....
Je moet niet zo zeiken. Veel mensen vonden mw2 al bout, en als dan ook nog wanneer die facking DLC 15 euro moet kosten. Zoiets moet gewoon gratis zijn, of nauwelijks iets kosten (eurotje of 5 max).quote:
Je bent zeker links he!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken. Veel mensen vonden mw2 al bout, en als dan ook nog wanneer die facking DLC 15 euro moet kosten. Zoiets moet gewoon gratis zijn, of nauwelijks iets kosten (eurotje of 5 max).
Ik heb zelf ook gewacht, mensen vinden het naar horen zeggen/lezen nog steeds niks (alsof een facking DLC de hele game in 1x veranderd), dus waarom zou ik hem dan gaan kopen?
Ik wacht mooi dat de volgende COD uitkomt, ga ik die wel weer proberen
ik denk dat ik even een map ga spelen die jij niet kunt spelen, tot zo!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken. Veel mensen vonden mw2 al bout, en als dan ook nog wanneer die facking DLC 15 euro moet kosten. Zoiets moet gewoon gratis zijn, of nauwelijks iets kosten (eurotje of 5 max).
Ik heb zelf ook gewacht, mensen vinden het naar horen zeggen/lezen nog steeds niks (alsof een facking DLC de hele game in 1x veranderd), dus waarom zou ik hem dan gaan kopen?
Ik wacht mooi dat de volgende COD uitkomt, ga ik die wel weer proberen
Nee.quote:
Je doet maar. Zijn Lijken me toch pauper maps.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:49 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
ik denk dat ik even een map ga spelen die jij niet kunt spelen, tot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |