Neuh je krijgt ook nog mappen als je gewoon sabotage speelt hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wordt het dus gescheiden, degenen die wel of niet een DLC hebben.
Ook heel veel mensen online..
Er staat 'mobility' bij je wapens, bij lichte wapens is deze hoger dan bij zwaardere wapens, waardoor je dus sneller beweegt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef ems. het volgende:
Even kort noob-vraagje tussendoor: Als je (in mp) lichtere wapens meeneemt, beweeg je dan ook sneller?
Die patch is alleen maar om dlc te laten werken denk ik .quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij wel.
Iets wat ik wel gemerkt heb net: De falende kut noobs zijn er nog steeds. Aimbotters, noobtubers in overvloed
Ik heb t hele spel voor 40 gekocht...dan vind ik 14 euro voor een paar maps (die deels al bestonden) wel vrij veel hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Righteous het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ? Je hebt er weer een hoop lol aan
Ja maar je hoeft ze toch niet te kopen ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Paar het volgende:
[..]
Ik heb t hele spel voor 40 gekocht...dan vind ik 14 euro voor een paar maps (die deels al bestonden) wel vrij veel hoor
13.49 via steamquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Paar het volgende:
[..]
Ik heb t hele spel voor 40 gekocht...dan vind ik 14 euro voor een paar maps (die deels al bestonden) wel vrij veel hoor
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef schijffie het volgende:
Je kan alleen in die nieuwe maps met stimulus mode?
"Stimulus Package Levels only in a varierty of game modes."
Ik speel vrijwel alleen sabotage dus ja
Nee dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft ze toch niet te kopen ?
Het is volgens mij een redelijke prijs voor een stukje extra content . Vroeger kon je gewoon custom maps up en downloaden ... Maarja je betaalt vooreen of andere gare Sims 3 giftset van 10 meubels al bijna 10 euro dus zo vreemd is het niet .
Ah yes, over het hoofd gezien. Maar is dat dan alleen van toepassing op wapens die je op dat moment gebruikt of beinvloed het zeg maar je algemene mobility.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Er staat 'mobility' bij je wapens, bij lichte wapens is deze hoger dan bij zwaardere wapens, waardoor je dus sneller beweegt.
Sowieso, HC HQquote:
nu opeens wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |