Dan doe ik het evenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee > Dat dit kan in Nederland!
Ja > Dat dit kan in Nederland!
RIP Wildersquote:Op donderdag 29 april 2010 17:59 schreef desiredbard het volgende:
Dat niemand hier al gezeken heeft of Wilders hierover kamervragen gaat stellen.
quote:
Ahh gossie het gaat niet over jou en dan is het meteen maar niet meer boeiendquote:
Hey jij had toch ook een banquote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh gossie het gaat niet over jou en dan is het meteen maar niet meer boeiend
Hoezo? Dit is toch juist goed?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:59 schreef desiredbard het volgende:
Dat niemand hier al gezeken heeft of Wilders hierover kamervragen gaat stellen.
Ja maar Yvonne was in een goede bui denk ikquote:
jeejquote:Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar Yvonne was in een goede bui denk ik
Ja, want alleen ik ben ook van die mening hè.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh je bent zo'n kudde-dier dus, ja wat zij vinden vind ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, want alleen ik ben ook van die mening hè.Het is geen boeiende user, klaar.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ik zie alleen geen 2 vrouwen hier om Mario Kart met mij te spelen!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ohja, PICS van opgebaarde AP
Ehmquote:Op donderdag 29 april 2010 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ik zie alleen geen 2 vrouwen hier om Mario Kart met mij te spelen!
Ja en jij zit ook gewoon nog veilig thuis dus hahaquote:
Ik ben allang blij dat ik nog een dak boven mn hoofd hebquote:Op donderdag 29 april 2010 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en jij zit ook gewoon nog veilig thuis dus haha
Ja heb je zin om zodrekt Mario Kart op de wii te spelen?quote:
Jawel. Maar bereid je voor, ik ben namelijk goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb je zin om zodrekt Mario Kart op de wii te spelen?
Ohh dat vind ik helemaal niet erg hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jawel. Maar bereid je voor, ik ben namelijk goed.
Bitch was tegen mij geloof ikquote:
Dat zeg ik toch niet, deze simpele zinnen zijn al niet te volgen voor jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh je bent zo'n kudde-dier dus, ja wat zij vinden vind ik ook
Ja en nu ligt het weer aan mij!?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, deze simpele zinnen zijn al niet te volgen voor jou?
Gedaan. G0d damnit.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en nu ligt het weer aan mij!?
Kijk eens een keertje goed in de spiegel jongedame want dit kan niet langer zo doorgaan!
Update me even waar dit topic over gaat dan ookalweerquote:Op donderdag 29 april 2010 18:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Doe dit even in de slowchat jongens. Ik ben zielig.
Nee.quote:
Bij mij aan mijn ballen zuigenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef postmortum het volgende:
ik heb griekje's nummer , ze komt bij mij altijd eten bezorgen
Over dat ik ben in elkaar geslagen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Skonk het volgende:
[..]
Update me even waar dit topic over gaat dan ookalweer
Je gebruikt me alleen maar daarvoor hè?quote:
Ja waarom laat je dat dan ook gebeuren sukkelquote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Over dat ik ben in elkaar geslagen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jawel. Maar bereid je voor, ik ben namelijk goed.
Jeuzes moet je dat ook nog weten?quote:
Mensen die kanker zeggen om stoer te zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kanker, wat is jouw ondertitel kankerstoer zeg!
Om je pincode te weten te komen?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je gebruikt me alleen maar daarvoor hè?
Ja, zie je niet dat ik oprecht geïnteresseerd ben in jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jeuzes moet je dat ook nog weten?
Ja.quote:
Met me chick is uit en die zit netjes op school.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja waarom laat je dat dan ook gebeuren sukkel
Echte baas had bij die chick thuis gezeten in plaats van naar school gaan toch
Mensen die kanker overmatig en onnodig gebruiken.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen die kanker zeggen om stoer te zijn
Kanker is gewoon een mooi woordquote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die kanker overmatig en onnodig gebruiken.Of bedoel je ermee aan te geven dat je een kankerpatient bent? In dat geval excuses.
Nee, door een jonge vent van 17 jaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef postmortum het volgende:
AP , ben j gehoekt door een meisje ?
Als ik je al zou gebruiken, zou ik daarvoor ongetwijfeld wel een betere reden kunnen bedenken.quote:
Post je lul waar griekjeee op getatoeëerd is en dan praten we verder. Ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, zie je niet dat ik oprecht geïnteresseerd ben in jou?
Waar?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, door een jonge vent van 17 jaar.
Ok is goedquote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Post je lul waar griekjeee op getatoeëerd is en dan praten we verder. Ofzo.
Niet vergeten hè, drie e's.quote:
Friesland.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:47 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, welke plaats? Als het dichtbij is wil ik je wel helpen die gast te djoeken als je wil
Ik doe het zelfs in dyslectici formaat anders kunnen de meeste Fokkers het natuurlijk niet lezenquote:
Ach, "struggling" is (of was) voornamelijk bedoeld als een verwijzing naar de kansloze mentaliteit van Kempi & friends, geëtaleerd in de documentaire Free Kempi, uitgezonden door BNN. Vond het destijds vrij grappig, het woord niet zozeer mooi, noch van betrekking op mijzelf.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kanker is gewoon een mooi woord
net als Struggling
Je doet maar.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs in dyslectici formaat anders kunnen de meeste Fokkers het natuurlijk niet lezen
Slightly freaked out now.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Post je lul waar griekjeee op getatoeëerd is en dan praten we verder. Ofzo.
Mooie woorden hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, "struggling" is (of was) voornamelijk bedoeld als een verwijzing naar de kansloze mentaliteit van Kempi & friends, geëtaleerd in de documentaire Free Kempi, uitgezonden door BNN. Vond het destijds vrij grappig, het woord niet zozeer mooi, noch van betrekking op mijzelf.
Hoezo? Hij meent echt geïnteresseerd te zijn nou dat vond ik wel een mooi bewijs.quote:
Héy ,mijn naam moet wel de enige zijn die erop staat hè.quote:
Niet volslagen kansloos ook, in tegenstelling tot "kanker" in je ondertitel.quote:
..want Fok is niet text-based en dyslexie staat gelijk aan slechtziend?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs in dyslectici formaat anders kunnen de meeste Fokkers het natuurlijk niet lezen
Vergis ik me of claim je nu zijn penis?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Héy ,mijn naam moet wel de enige zijn die erop staat hè.
Nu, wat is dit nu? Ik dacht altijd dat je zo'n strenge vrouw was. Mijn excuses.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.
Alsof ik hem voor jou zou veranderenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet volslagen kansloos ook, in tegenstelling tot "kanker" in je ondertitel.![]()
[..]
..want Fok is niet text-based en dyslexie staat gelijk aan slechtziend?Misschien moet je, je ondertitel inderdaad maar behouden; schetst zo te zien een prima beeld van je.
Stoere jongen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alsof ik hem voor jou zou veranderen![]()
![]()
Tuurlijk wie blijft er nou ontopic in KLBquote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
En wel hoor![]()
Griekjeee weet een topic dat NIET over haar gaat naar haar toe te trekken, hulde!!
Doe je mee?quote:
Lamon en aandacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Topickapen is ZO EEN slechte gewoonte.
Bah, die griekjeee..
Ja we zouden met zijn 3en gaan spelen danquote:
Je vergist je.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vergis ik me of claim je nu zijn penis?![]()
Hihi ik zie jaloeziequote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
En wel hoor![]()
Griekjeee weet een topic dat NIET over haar gaat naar haar toe te trekken, hulde!!
Vetjes. Ik ben onderweg. Bijt in het stof.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja we zouden met zijn 3en gaan spelen dan
NEE!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lamon en aandacht.
Maar ga je in de nabije toekomst nog raps posten ouwe?
Als ik op jouw naaktfoto en je aanbod was ingegaan had je wel anders gepiept hè Lamonquote:Op donderdag 29 april 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Topickapen is ZO EEN slechte gewoonte.
Bah, die griekjeee..
Twee tegenwoordig, ook voor mij zijn het slechte tijden.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:05 schreef postmortum het volgende:
griekjeee trekt je voor een breezer achter amsterdam cs
Ha jouw plaatje is ook wegquote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Twee tegenwoordig, ook voor mij zijn het slechte tijden.
Mijn AANBOD!!!!!!?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik op jouw naaktfoto en je aanbod was ingegaan had je wel anders gepiept hè Lamon
Neehoor.quote:
Ja die ja.quote:
quote:
Ik zie gewoon m'n plaatje bij mijn UI, maar hangt er denk vanaf hoe je instellingen zijn. Jij zal je instellingen wel op webicon hebben.quote:
wel hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef henrydg het volgende:
Dit wordt toch geen reeks hè.
Het is vast nog wel ergens terug te vinden in zijn fobo, ik heb alles bij mij gewist.quote:
Anders openen we met z'n alle op exact dezelfde tijd een #2 van dit topic en dan wordt iedereen zo verward dat ze niet meer weten waar ze moeten posten en dat dus ook niet meer doen.quote:
Maar dat kost...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is vast nog wel ergens terug te vinden in zijn fobo, ik heb alles bij mij gewist.
Doe eens lief! AdvancedPower is een hele speciale jongen die het goed mogelijk nog zwaar zat zal krijgen in het leven!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef mirved het volgende:
Tering had die gast zijn vingers niet kunnen breken ofzo.
Je hebt een envelopjequote:Op donderdag 29 april 2010 19:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar dat kost...
![]()
![]()
moeite!
Kun je het niet gewoon omschrijven?![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef mirved het volgende:
Tering had die gast zijn vingers niet kunnen breken ofzo.
Ik kan me wel vaag herinneren dat ik naaktfoto's gepost heb, maar een aanbod is me ontgaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is vast nog wel ergens terug te vinden in zijn fobo, ik heb alles bij mij gewist.
Ik heb geen idee wat jij allemaal sjouwt Lamon, maar dat zal niet de eerste keer zijn dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me wel vaag herinneren dat ik naaktfoto's gepost heb, maar een aanbod is me ontgaan.
Was ik onder de drugs en drank zeker?
Maar niets snuifbaars en evenmin een nieuwe postzegel om m'n verzameling mee aan te vullen! Minder.quote:
Mensen die drugs gebruikenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar niets snuifbaars en evenmin een nieuwe postzegel om m'n verzameling mee aan te vullen! Minder.
Bored now, ik ga niet meer reageren hier...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij allemaal sjouwt Lamon, maar dat zal niet de eerste keer zijn dan.
Ga me nu niet vertellen dat het niet boeiend was.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar niets snuifbaars en evenmin een nieuwe postzegel om m'n verzameling mee aan te vullen! Minder.
Toedels.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bored now, ik ga niet meer reageren hier...
quote:
Lamon doet drugs dus drugsgebruik moet wel cool zijn!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me wel vaag herinneren dat ik naaktfoto's gepost heb, maar een aanbod is me ontgaan.
Was ik onder de drugs en drank zeker?
Wishful thinking kun je ook overdrijven.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Skonk het volgende:
Blijven alleen jij en ik nog over Griekje
Alleen wiet is coolquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Lamon doet drugs dus drugsgebruik moet wel cool zijn!
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Skonk het volgende:
Blijven alleen jij en ik nog over Griekje
Jullie waren even saampjesquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
kanker, nou heb ik zin om te snuiven
Je hebt serieus de pm's van vanmiddag gelezenquote:
Neukt hij nou een travo of een pitje?quote:
Andersom hetzelfde!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
StevenMac zou ik zo geven als hij een vrouw was
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neukt hij nou een travo of een pitje?
Wat probeer je nou de hele tijd jongequote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet op jouw oordeel af zal gaan.
Hij heeft nu ook gewoon een ingang hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
StevenMac zou ik zo geven als hij een vrouw was
..een pitje?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neukt hij nou een travo of een pitje?
Vroeg ik het aan jou dan?quote:
Ehh uitgang, geen ingangquote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook gewoon een ingang hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |