Mijn AANBOD!!!!!!?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik op jouw naaktfoto en je aanbod was ingegaan had je wel anders gepiept hè Lamon
Neehoor.quote:
Ja die ja.quote:
quote:
Ik zie gewoon m'n plaatje bij mijn UI, maar hangt er denk vanaf hoe je instellingen zijn. Jij zal je instellingen wel op webicon hebben.quote:
wel hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef henrydg het volgende:
Dit wordt toch geen reeks hè.
Het is vast nog wel ergens terug te vinden in zijn fobo, ik heb alles bij mij gewist.quote:
Anders openen we met z'n alle op exact dezelfde tijd een #2 van dit topic en dan wordt iedereen zo verward dat ze niet meer weten waar ze moeten posten en dat dus ook niet meer doen.quote:
Maar dat kost...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is vast nog wel ergens terug te vinden in zijn fobo, ik heb alles bij mij gewist.
Doe eens lief! AdvancedPower is een hele speciale jongen die het goed mogelijk nog zwaar zat zal krijgen in het leven!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef mirved het volgende:
Tering had die gast zijn vingers niet kunnen breken ofzo.
Je hebt een envelopjequote:Op donderdag 29 april 2010 19:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar dat kost...
![]()
![]()
moeite!
Kun je het niet gewoon omschrijven?![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef mirved het volgende:
Tering had die gast zijn vingers niet kunnen breken ofzo.
Ik kan me wel vaag herinneren dat ik naaktfoto's gepost heb, maar een aanbod is me ontgaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is vast nog wel ergens terug te vinden in zijn fobo, ik heb alles bij mij gewist.
Ik heb geen idee wat jij allemaal sjouwt Lamon, maar dat zal niet de eerste keer zijn dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me wel vaag herinneren dat ik naaktfoto's gepost heb, maar een aanbod is me ontgaan.
Was ik onder de drugs en drank zeker?
Maar niets snuifbaars en evenmin een nieuwe postzegel om m'n verzameling mee aan te vullen! Minder.quote:
Mensen die drugs gebruikenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar niets snuifbaars en evenmin een nieuwe postzegel om m'n verzameling mee aan te vullen! Minder.
Bored now, ik ga niet meer reageren hier...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij allemaal sjouwt Lamon, maar dat zal niet de eerste keer zijn dan.
Ga me nu niet vertellen dat het niet boeiend was.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar niets snuifbaars en evenmin een nieuwe postzegel om m'n verzameling mee aan te vullen! Minder.
Toedels.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bored now, ik ga niet meer reageren hier...
quote:
Lamon doet drugs dus drugsgebruik moet wel cool zijn!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me wel vaag herinneren dat ik naaktfoto's gepost heb, maar een aanbod is me ontgaan.
Was ik onder de drugs en drank zeker?
Wishful thinking kun je ook overdrijven.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Skonk het volgende:
Blijven alleen jij en ik nog over Griekje
Alleen wiet is coolquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Lamon doet drugs dus drugsgebruik moet wel cool zijn!
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef Skonk het volgende:
Blijven alleen jij en ik nog over Griekje
Jullie waren even saampjesquote:Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
kanker, nou heb ik zin om te snuiven
Je hebt serieus de pm's van vanmiddag gelezenquote:
Neukt hij nou een travo of een pitje?quote:
Andersom hetzelfde!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
StevenMac zou ik zo geven als hij een vrouw was
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neukt hij nou een travo of een pitje?
Wat probeer je nou de hele tijd jongequote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet op jouw oordeel af zal gaan.
Hij heeft nu ook gewoon een ingang hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
StevenMac zou ik zo geven als hij een vrouw was
..een pitje?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neukt hij nou een travo of een pitje?
Vroeg ik het aan jou dan?quote:
Ehh uitgang, geen ingangquote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij heeft nu ook gewoon een ingang hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |