Mensen die kanker overmatig en onnodig gebruiken.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen die kanker zeggen om stoer te zijn
Kanker is gewoon een mooi woordquote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die kanker overmatig en onnodig gebruiken.Of bedoel je ermee aan te geven dat je een kankerpatient bent? In dat geval excuses.
Nee, door een jonge vent van 17 jaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef postmortum het volgende:
AP , ben j gehoekt door een meisje ?
Als ik je al zou gebruiken, zou ik daarvoor ongetwijfeld wel een betere reden kunnen bedenken.quote:
Post je lul waar griekjeee op getatoeëerd is en dan praten we verder. Ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, zie je niet dat ik oprecht geïnteresseerd ben in jou?
Waar?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, door een jonge vent van 17 jaar.
Ok is goedquote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Post je lul waar griekjeee op getatoeëerd is en dan praten we verder. Ofzo.
Niet vergeten hè, drie e's.quote:
Friesland.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:47 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, welke plaats? Als het dichtbij is wil ik je wel helpen die gast te djoeken als je wil
Ik doe het zelfs in dyslectici formaat anders kunnen de meeste Fokkers het natuurlijk niet lezenquote:
Ach, "struggling" is (of was) voornamelijk bedoeld als een verwijzing naar de kansloze mentaliteit van Kempi & friends, geëtaleerd in de documentaire Free Kempi, uitgezonden door BNN. Vond het destijds vrij grappig, het woord niet zozeer mooi, noch van betrekking op mijzelf.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kanker is gewoon een mooi woord
net als Struggling
Je doet maar.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs in dyslectici formaat anders kunnen de meeste Fokkers het natuurlijk niet lezen
Slightly freaked out now.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Post je lul waar griekjeee op getatoeëerd is en dan praten we verder. Ofzo.
Mooie woorden hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 18:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, "struggling" is (of was) voornamelijk bedoeld als een verwijzing naar de kansloze mentaliteit van Kempi & friends, geëtaleerd in de documentaire Free Kempi, uitgezonden door BNN. Vond het destijds vrij grappig, het woord niet zozeer mooi, noch van betrekking op mijzelf.
Hoezo? Hij meent echt geïnteresseerd te zijn nou dat vond ik wel een mooi bewijs.quote:
Héy ,mijn naam moet wel de enige zijn die erop staat hè.quote:
Niet volslagen kansloos ook, in tegenstelling tot "kanker" in je ondertitel.quote:
..want Fok is niet text-based en dyslexie staat gelijk aan slechtziend?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs in dyslectici formaat anders kunnen de meeste Fokkers het natuurlijk niet lezen
Vergis ik me of claim je nu zijn penis?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Héy ,mijn naam moet wel de enige zijn die erop staat hè.
Nu, wat is dit nu? Ik dacht altijd dat je zo'n strenge vrouw was. Mijn excuses.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.
Alsof ik hem voor jou zou veranderenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niet volslagen kansloos ook, in tegenstelling tot "kanker" in je ondertitel.![]()
[..]
..want Fok is niet text-based en dyslexie staat gelijk aan slechtziend?Misschien moet je, je ondertitel inderdaad maar behouden; schetst zo te zien een prima beeld van je.
Stoere jongen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alsof ik hem voor jou zou veranderen![]()
![]()
Tuurlijk wie blijft er nou ontopic in KLBquote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
En wel hoor![]()
Griekjeee weet een topic dat NIET over haar gaat naar haar toe te trekken, hulde!!
Doe je mee?quote:
Lamon en aandacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Topickapen is ZO EEN slechte gewoonte.
Bah, die griekjeee..
Ja we zouden met zijn 3en gaan spelen danquote:
Je vergist je.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vergis ik me of claim je nu zijn penis?![]()
Hihi ik zie jaloeziequote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
En wel hoor![]()
Griekjeee weet een topic dat NIET over haar gaat naar haar toe te trekken, hulde!!
Vetjes. Ik ben onderweg. Bijt in het stof.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja we zouden met zijn 3en gaan spelen dan
NEE!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lamon en aandacht.
Maar ga je in de nabije toekomst nog raps posten ouwe?
Als ik op jouw naaktfoto en je aanbod was ingegaan had je wel anders gepiept hè Lamonquote:Op donderdag 29 april 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Topickapen is ZO EEN slechte gewoonte.
Bah, die griekjeee..
Twee tegenwoordig, ook voor mij zijn het slechte tijden.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:05 schreef postmortum het volgende:
griekjeee trekt je voor een breezer achter amsterdam cs
Ha jouw plaatje is ook wegquote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Twee tegenwoordig, ook voor mij zijn het slechte tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |