Bitch was tegen mij geloof ikquote:
Dat zeg ik toch niet, deze simpele zinnen zijn al niet te volgen voor jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh je bent zo'n kudde-dier dus, ja wat zij vinden vind ik ook
Ja en nu ligt het weer aan mij!?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, deze simpele zinnen zijn al niet te volgen voor jou?
Gedaan. G0d damnit.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en nu ligt het weer aan mij!?
Kijk eens een keertje goed in de spiegel jongedame want dit kan niet langer zo doorgaan!
Update me even waar dit topic over gaat dan ookalweerquote:Op donderdag 29 april 2010 18:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Doe dit even in de slowchat jongens. Ik ben zielig.
Nee.quote:
Bij mij aan mijn ballen zuigenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef postmortum het volgende:
ik heb griekje's nummer , ze komt bij mij altijd eten bezorgen
Over dat ik ben in elkaar geslagen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Skonk het volgende:
[..]
Update me even waar dit topic over gaat dan ookalweer
Je gebruikt me alleen maar daarvoor hè?quote:
Ja waarom laat je dat dan ook gebeuren sukkelquote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Over dat ik ben in elkaar geslagen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jawel. Maar bereid je voor, ik ben namelijk goed.
Jeuzes moet je dat ook nog weten?quote:
Mensen die kanker zeggen om stoer te zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kanker, wat is jouw ondertitel kankerstoer zeg!
Om je pincode te weten te komen?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je gebruikt me alleen maar daarvoor hè?
Ja, zie je niet dat ik oprecht geïnteresseerd ben in jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jeuzes moet je dat ook nog weten?
Ja.quote:
Met me chick is uit en die zit netjes op school.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja waarom laat je dat dan ook gebeuren sukkel
Echte baas had bij die chick thuis gezeten in plaats van naar school gaan toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |