Hij was het.quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt zo'n zin om AP op te zoeken en hem te slaan
Wat een irritant kut jochie is het ook
Een pleister op je gebroken neus plakken.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:45 schreef Buschetta het volgende:
Wat een fucking pussies de jeugd van tegenwoordig
Damn...
KNO , Ziekenhuis. aangifte ?!?? WTF ??!
Vroegah liep je gewoon met een pleister op je neus een week en gaf je elkaar een hand na de ruzie.
Trieste samenleving is NL aan het worden.
advanced powerquote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
WIE in godsherejezuschristensnaam is AP?!
quote:
Top!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
zodra die klappen krijg kom ik het je hoogstpersoonlijk vertellen al moet ik bij iedereen in sterrenburg aanbellen
Mja, check posthistorie van betreffende user en doe zelf de wiskunde....quote:Op donderdag 29 april 2010 13:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Whehe AP steelt verhalen omdat hij zelf niks meemaakt
Oh, ik vond advancedpower wel lollig soms.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef zovty het volgende:
Yvonne: AP is advancedpower. Gebande sukkel.
Steven is stevenmac26 vermoed ik.
AP is soms wel een geinig ja. En over een paar jaar is het vast een schatje.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik vond advancedpower wel lollig soms.
Soms!
Maar het zijn dus broekenventjes die op een schoolp[lein lopen te rotzooien?
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
AP is soms wel een geinig ja. En over een paar jaar is het vast een schatje.
Wees liev voor z'n kloon aub, daarmee gedraagt hij zich.
Ja hoor, TS is een kloonquote:Op donderdag 29 april 2010 14:01 schreef RickoKun het volgende:
YVONNE JE MOET EEN KLOON SCAN DOEN IK DETECTEER DAT TS EEN KLOON IS!!!!!!!!!~~~~~~~~!@!@!!!!@@@at
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.
Met je stomme hoofd!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik bij je was geweest had je 3 kusjes gekregen.![]()
![]()
![]()
![]()
Even ontopic: ik ben echt in elkaar geslagen en moet drie uur bij de politie zijn om aangifte te doen.
Drie uur lang?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even ontopic: ik ben echt in elkaar geslagen en moet drie uur bij de politie zijn om aangifte te doen.
En doe nou es een poosje lief enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |