Hij was het.quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt zo'n zin om AP op te zoeken en hem te slaan
Wat een irritant kut jochie is het ook
Een pleister op je gebroken neus plakken.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:45 schreef Buschetta het volgende:
Wat een fucking pussies de jeugd van tegenwoordig
Damn...
KNO , Ziekenhuis. aangifte ?!?? WTF ??!
Vroegah liep je gewoon met een pleister op je neus een week en gaf je elkaar een hand na de ruzie.
Trieste samenleving is NL aan het worden.
advanced powerquote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef yvonne het volgende:
WIE in godsherejezuschristensnaam is AP?!
quote:
Top!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
zodra die klappen krijg kom ik het je hoogstpersoonlijk vertellen al moet ik bij iedereen in sterrenburg aanbellen
Mja, check posthistorie van betreffende user en doe zelf de wiskunde....quote:Op donderdag 29 april 2010 13:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Whehe AP steelt verhalen omdat hij zelf niks meemaakt
Oh, ik vond advancedpower wel lollig soms.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef zovty het volgende:
Yvonne: AP is advancedpower. Gebande sukkel.
Steven is stevenmac26 vermoed ik.
AP is soms wel een geinig ja. En over een paar jaar is het vast een schatje.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik vond advancedpower wel lollig soms.
Soms!
Maar het zijn dus broekenventjes die op een schoolp[lein lopen te rotzooien?
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
AP is soms wel een geinig ja. En over een paar jaar is het vast een schatje.
Wees liev voor z'n kloon aub, daarmee gedraagt hij zich.
Ja hoor, TS is een kloonquote:Op donderdag 29 april 2010 14:01 schreef RickoKun het volgende:
YVONNE JE MOET EEN KLOON SCAN DOEN IK DETECTEER DAT TS EEN KLOON IS!!!!!!!!!~~~~~~~~!@!@!!!!@@@at
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het best zieleig, ik heb hem unbanned.
Met je stomme hoofd!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik bij je was geweest had je 3 kusjes gekregen.![]()
![]()
![]()
![]()
Even ontopic: ik ben echt in elkaar geslagen en moet drie uur bij de politie zijn om aangifte te doen.
Drie uur lang?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even ontopic: ik ben echt in elkaar geslagen en moet drie uur bij de politie zijn om aangifte te doen.
En doe nou es een poosje lief enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trek er maar 3 uur voor uit, op z'n minst.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dan begint het gesprek met de bromsnor.
En daarna krijg je te horen dat ze diegene toch niks kunnen makenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dan begint het gesprek met de bromsnor.
pics?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurt het echt zo lang?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trek er maar 3 uur voor uit, op z'n minst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de CTquote:
Ik ook! Lachuh!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil graag een foto van AP zijn hoofd dat in elkaar is geslagen zien.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil graag een foto van AP zijn hoofd dat in elkaar is geslagen zien.
Iets van AP zijn topics negerenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:14 schreef wise het volgende:
waren zijn handen maar gebroken, dan hadden we een tijd geen kuttopics meer gezien
en het is nog niet in je opgekomen om zijn topics gewoon niet aan te klikken?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:14 schreef wise het volgende:
waren zijn handen maar gebroken, dan hadden we een tijd geen kuttopics meer gezien
\quote:
Dan kunnen ze je meteen oppakken voor het achterlijke gedrag dat je hebt getoont toen je iemand dood liet gaan op straat omdat je liever met de traumaheli op de foto wou.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef JeMoeder het volgende:
Dat in elkaar slaan wordt trouwens mede verklaard door dit eerdere topic van AP:
ik ga met een vriendin van mijn ex om haar terug te pakken
Faalkanon.
Welk topic?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef JeMoeder het volgende:
Dat in elkaar slaan wordt trouwens mede verklaard door dit eerdere topic van AP:
ik ga met een vriendin van mijn ex om haar terug te pakken
Faalkanon.
deze: ik ga met een vriendin van mijn ex om haar terug te pakkenquote:
Welke edit, waar héb je het overquote:
Ik postte wel de juiste link dacht ik....... raar ditquote:Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef BereNDD het volgende:
[..]
deze: ik ga met een vriendin van mijn ex om haar terug te pakken
Maar hij poste de verkeerde link
Wat wil jij nou bereiken op dit forum, want je bent wel een erg slechte trollquote:Op donderdag 29 april 2010 14:29 schreef Lamon. het volgende:
Waarom heeft er nog niemand "Epic topic!" geroepen? Dan kunnen we allemaal weer verder met ons leven.
Een "Epic topic is epic"-plaatje mag ooit, als de cirkel maar rond is...
Dit is een heel lief topic hoor! Hij had een ban, wordt in elkaar geslagen en heeft nou een unbanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:29 schreef Lamon. het volgende:
Waarom heeft er nog niemand "Epic topic!" geroepen? Dan kunnen we allemaal weer verder met ons leven.
Een "Epic topic is epic"-plaatje mag ooit, als de cirkel maar rond is...
Jij hebt geen recht van spreken wat dat betreft.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat wil jij nou bereiken op dit forum, want je bent wel een erg slechte troll
Oh ja, jij moet ook de kliko nog in.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef BeunBeunhaas het volgende:
Ja, dat gebeurd er als AP een ban krijgt dan gebeuren er gekke dingen als hij niks beters te doen heeft.
Kloon van Teunebeunquote:Op donderdag 29 april 2010 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, jij moet ook de kliko nog in.
Dat gedeelte is wel lief ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een heel lief topic hoor! Hij had een ban, wordt in elkaar geslagen en heeft nou een unban
Die met de kapster?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Denk dat ik zijn legendarisch topic ga kicken.
Laat me raden. Een kloon van Het_huptquote:Op donderdag 29 april 2010 14:01 schreef RickoKun het volgende:
YVONNE JE MOET EEN KLOON SCAN DOEN IK DETECTEER DAT TS EEN KLOON IS!!!!!!!!!~~~~~~~~!@!@!!!!@@@at
de fysieke verschijning van AP zaait nou niet bepaald angstquote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die aangifte gaan doen als ze een klap krijgen![]()
Gewoon keihard terugpakken, enige manier die daadwerkelijk helpt.
zoals het merendeel op dit forum. Maar goed dat hij unbanned is en weer lekker achter de computer kan zitten, want op de straat JWZ overleeft hij het niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:57 schreef Adames het volgende:
mooi topic
[..]
de fysieke verschijning van AP zaait nou niet bepaald angst
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef merciless het volgende:
[..]
zoals het merendeel op dit forum. Maar goed dat hij unbanned is en weer lekker achter de computer kan zitten, want op de straat JWZ overleeft hij het niet.
Een sms'je van die MILF gekregen...quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Doe eens kicken, anders moet ik door zijn topiclijst browsen.
Die heb ik over het hoofd gezien godver heb 57 pagina's door liggen te spittenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een sms'je van die MILF gekregen...
ctrl+fquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die heb ik over het hoofd gezien godver heb 57 pagina's door liggen te spitten
ga dan ook gewoon zitten achter je pcquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die heb ik over het hoofd gezien godver heb 57 pagina's door liggen te spitten
Dus iedere user die gebanned is moet eerst voorbij de Fok! knokploeg om weerunbanned te worden?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een heel lief topic hoor! Hij had een ban, wordt in elkaar geslagen en heeft nou een unban
Ik vind het een prima manier om een unban te krijgen, jij?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dus iedere user die gebanned is moet eerst voorbij de Fok! knokploeg om weerunbanned te worden?
* admiraal_anaal meldt zich aan bij de knokploeg
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Koko_Banana het volgende:
WTF? Hoort AdvancedPower niet pas eind mei terug te komen?
Ik stem ook vóórquote:Op donderdag 29 april 2010 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een prima manier om een unban te krijgen, jij?
Wow, zo'n lange ban?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Koko_Banana het volgende:
WTF? Hoort AdvancedPower niet pas eind mei terug te komen?
TS heeft die printscreen van mij gekregen en op dat moment was ik alleen met AP in gesprek.quote:
Vertel het anders op msn maar dan verzorg ik wel weer een printscreentje voor de medefokkersquote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo, ik ben weer terug van het verhoor.
Jij hebt 'Maarten' op MSN?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vertel het anders op msn maar dan verzorg ik wel weer een printscreentje voor de medefokkers
Ja meestal negeer ik hem maar af en toe als niemand tegen mij praat is hij wel vermakelijk.quote:
Ik kreeg wel een zak winegums.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:25 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Wat erg voor AP, hoop dat ze moeder er een kusje op heeft gegeven en morgen de donald duck voor hem koopt en een lekkere zak met snoepjes
Hee AP je bent er weer! Beterschapquote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een zak winegums.![]()
Ohhhh bofbips dat je er bentquote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een zak winegums.![]()
Tsja wat zeg je inderdaad tegen iemand die zich keihard op ze neus heeft laten slaan, en vervolgens te horen kreeg dat de klappen voor een ander warenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hee AP je bent er weer! Beterschapof wat je ook zegt als iemand in elkaar is geslagen
![]()
Ik wil je wel zijn msn pm'en naar je hoor als je zo verliefd bent op hem.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef henrydg het volgende:
Nou AP ik had speciaal een welkomstopic geopend maar die is gelijk weer gesloten door SuperwormJim
Nee dat hoeft niet hoor, ik ben niet verliefd maar de topics zijn gewoon geweldigquote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil je wel zijn msn pm'en naar je hoor als je zo verliefd bent op hem.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom, jij bent ook wel een beetje dol op mequote:
Ik wel Yvonne.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, jij bent ook wel een beetje dol op me
Heb je daar ook al een banquote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik wel Yvonne.![]()
![]()
Nu ook nog een keer in elkaar geslagen worden voor mijn PM en FOBO unban en ik ben helemaal de bom.![]()
![]()
Nee Yvonne, heel erg bedankt.![]()
![]()
![]()
met die bijnaam van jou tante?... ik weet dat je een engel bentquote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, jij bent ook wel een beetje dol op me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Net een soort demente oma die je bij tijd en wijle een koekje geeft tochquote:Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
met die bijnaam van jou tante?... ik weet dat je een engel bent
Nee > Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef henrydg het volgende:
Is hier al het 'dat dit kan in nederland' plaatje gepost?
Niemand houd je tegen hoor!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef henrydg het volgende:
Is hier al het 'dat dit kan in nederland' plaatje gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |