ga dan ook gewoon zitten achter je pcquote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die heb ik over het hoofd gezien godver heb 57 pagina's door liggen te spitten

Dus iedere user die gebanned is moet eerst voorbij de Fok! knokploeg om weerunbanned te worden?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een heel lief topic hoor! Hij had een ban, wordt in elkaar geslagen en heeft nou een unban

Ik vind het een prima manier om een unban te krijgen, jij?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dus iedere user die gebanned is moet eerst voorbij de Fok! knokploeg om weerunbanned te worden?
* admiraal_anaal meldt zich aan bij de knokploeg

quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Koko_Banana het volgende:
WTF? Hoort AdvancedPower niet pas eind mei terug te komen?

Ik stem ook vóórquote:Op donderdag 29 april 2010 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een prima manier om een unban te krijgen, jij?

Wow, zo'n lange ban?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Koko_Banana het volgende:
WTF? Hoort AdvancedPower niet pas eind mei terug te komen?

TS heeft die printscreen van mij gekregen en op dat moment was ik alleen met AP in gesprek.quote:

Vertel het anders op msn maar dan verzorg ik wel weer een printscreentje voor de medefokkersquote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo, ik ben weer terug van het verhoor.

Jij hebt 'Maarten' op MSN?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vertel het anders op msn maar dan verzorg ik wel weer een printscreentje voor de medefokkers

Ja meestal negeer ik hem maar af en toe als niemand tegen mij praat is hij wel vermakelijk.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |