Ik kreeg wel een zak winegums.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:25 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Wat erg voor AP, hoop dat ze moeder er een kusje op heeft gegeven en morgen de donald duck voor hem koopt en een lekkere zak met snoepjes

Hee AP je bent er weer! Beterschapquote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een zak winegums.
 of wat je ook zegt als iemand in elkaar is geslagen
 of wat je ook zegt als iemand in elkaar is geslagen   

Ohhhh bofbips dat je er bentquote:Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een zak winegums.

Tsja wat zeg je inderdaad tegen iemand die zich keihard op ze neus heeft laten slaan, en vervolgens te horen kreeg dat de klappen voor een ander warenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hee AP je bent er weer! Beterschapof wat je ook zegt als iemand in elkaar is geslagen

Ik wil je wel zijn msn pm'en naar je hoor als je zo verliefd bent op hem.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef henrydg het volgende:
Nou AP ik had speciaal een welkomstopic geopend maar die is gelijk weer gesloten door SuperwormJim

Nee dat hoeft niet hoor, ik ben niet verliefd maar de topics zijn gewoon geweldigquote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil je wel zijn msn pm'en naar je hoor als je zo verliefd bent op hem.

quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]

Als ik bij je was geweest had je 3 kusjes gekregen.

Even ontopic: ik ben echt in elkaar geslagen en moet drie uur bij de politie zijn om aangifte te doen.

Kom, jij bent ook wel een beetje dol op mequote:

Ik wel Yvonne.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, jij bent ook wel een beetje dol op me

Heb je daar ook al een banquote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik wel Yvonne.

Nu ook nog een keer in elkaar geslagen worden voor mijn PM en FOBO unban en ik ben helemaal de bom.

Nee Yvonne, heel erg bedankt.

met die bijnaam van jou tante?... ik weet dat je een engel bentquote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, jij bent ook wel een beetje dol op me

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.

Net een soort demente oma die je bij tijd en wijle een koekje geeft tochquote:Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
met die bijnaam van jou tante?... ik weet dat je een engel bent

Nee > Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef henrydg het volgende:
Is hier al het 'dat dit kan in nederland' plaatje gepost?

Niemand houd je tegen hoor!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef henrydg het volgende:
Is hier al het 'dat dit kan in nederland' plaatje gepost?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |