quote:Op donderdag 29 april 2010 08:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
SInds gister heb ik hem ook. Prachtig apparaat, nog even hier en daar wat aps geinstalleerd. Gaat lekker![]()
Nu heb ik wat vraagjes wat betreft het zgn. overclocken (OC). Lees dat het veel voordeel oplevert wat snelheid betreft. Maar hoe zit het met de batteri jduur ? En de garantie, vervalt die niet omdat je een OC doet ? Zit te denken aan een OC naar 800 Mhz. Iemand tips ?
tof, ik ga hem binnenkort helemaal leeghalen weer denk, ik heb hem nu zó volgezet met scriptjes, zooi en weet ikw at allemaalquote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb mijn N900 alweer een tijdje op 900 Mhz draaien en ik heb geen extra batterijduurverlies kunnen ontdekken.
http://www.techpetals.com(...)900-up-till-1ghz.phpquote:Op donderdag 29 april 2010 10:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om dit te doen ? Ben nog niet helemaal thuis in het OC van Mobiele phones
Via WiFi of 3G?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef sc00p het volgende:
Als ik internetradio via FM uitzend, blijft de muziek vaak hangen. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Settings blijf je behouden, je flasht een kernel niet een firmwarequote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef SinofEnvy het volgende:
tvp. Nog steeds kapotte slider.
Btw, flasht die OC image je hele firmware of alleen de kloksnelheid? Met andere woorden, blijft de rest van je settings etc behouden?
Suggesteer dat eens op maemo.org, ik vind het een erg goed idee en misschien wil iemand het daar wel voor je makenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat ik wel mis is een desktop widget waar je je email inbox (met name ongelezen berichten) kan inzien, beetje a la Blackberry.
Ik ga hem zelf niet installeren, het is volgens mij een maand oude chinese beta versie, en ik zie best wat problemen ermee op maemo.orgquote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
Schijnt een rc relase te zijn geleaked van de PR1.2.
Zal ik een dezer dagen eens doen, sowieso is nu die QT toolkit / SDK voor Windows uit, toch? Ik kan zelf ook wel redeijk programmeren, kan dus kijken of ik 't misschien zelf kan.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Suggesteer dat eens op maemo.org, ik vind het een erg goed idee en misschien wil iemand het daar wel voor je maken
Zou daar nog een beetje mee oppassen je kan prima naar 1.2 maar als je om een of andere reden terug wil naar 1.1 krijg je problemenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
Schijnt een rc relase te zijn geleaked van de PR1.2.
Mwa, je kan natuurlijk gewoon 1.1 flashen.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:05 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Zou daar nog een beetje mee oppassen je kan prima naar 1.2 maar als je om een of andere reden terug wil naar 1.1 krijg je problemen
En dan heb je kans dat je simkaart niet meer werkt en dus niet gebeld kan wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, je kan natuurlijk gewoon 1.1 flashen.
Dat is ook weer op te lossen: http://talk.maemo.org/showpost.php?p=638937&postcount=45quote:Op maandag 3 mei 2010 09:11 schreef Ra-z het volgende:
[..]
En dan heb je kans dat je simkaart niet meer werkt en dus niet gebeld kan worden![]()
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=51663
Suggesteren had ook best een woord kunnen zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 14:21 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
hihi, ik had het zelf niet eens gezien tot ik ging terugkijken wat jij dan had geschreven.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Suggesteren had ook best een woord kunnen zijn
Kleine update:quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier enkele games en programma's die ik wel is gebruik...
Games:
Angry Birds (inclusief extra levels)
Blubbels
Bounce
Disc (4 op een rij)
Applicaties:
aMSN
AutoDisconnect (automatisch je WLAN laten uit schakelen)
Batlevel (widget voor je bureaublad)
Battery-eye (monitoring voor je batterij)
BatteryGraph (iets uitgebreider dan de applicatie hierboven)
Birthday (laat al je verjaardagen zien)
Conky (laat info zien)
Firefox
gTranslate (google translater)
HealthCheck (Uitgebreid info programma)
NS Schedule
Adblock plus
Personal IP Address
Personal Dataplan Monitor
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar programma's van anderen...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef SinofEnvy het volgende:
Maemo Brainstorm idee voor Blackberry style email inbox widget maar gemaakt.
Steun me!
Ik ga je steunen zodra ze Modest gemaakt hebben. Die kan ik nog steeds niet gebruiken, dus gebruik al sinds het begin Claws.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef SinofEnvy het volgende:
Maemo Brainstorm idee voor Blackberry style email inbox widget maar gemaakt.
Steun me!
wachten op 1.2 of de gelekte versie installeren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hmm, probeer een app te installeren genaamd espeakcaller. Houdt in dat net zoals bij de nokia n95 je telefoon zegt wie er belt. (Althans hij probeerd de naam uit te spreken). Maar op de een of andere manier lukt het niet tijdens de installatie missen er bepaalde pakketten ?
Krijg de volgende meldingen:
Kan 'EspeakCaller' niet installeren.
Sommige voor de installatie vereiste toepassingspakketten ontbreken.
Details:
Bij problemen staat er dit:
libqt4-core(>= 4.62~git20100224-Omaemo1+0m5)
libqtui4 | libqt4-gui(>= 4.6)
libqt4-core (>= 4.6.2.`git20100224-0maemo1+0m5)
Iemand de oplossing ?
\quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:14 schreef Ra-z het volgende:
[..]
wachten op 1.2 of de gelekte versie installeren.
Ik heb ze voor symbian, ik zal ze even voor je uploadenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand van jullie nog ergens extra stemmen voor mobile maps 9 van sygic weten te vinden?
Ik wil een geil vlaams stemmetje.
Mijn god wat een stemmen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://rapidshare.com/files/384292728/stemmen.rar.html
alstu![]()
laat even weten als ze werken...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn god wat een stemmen.Maar ze doen het. Dank.
![]()
Heb hem nu maar op Kim Holland gezet.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Inmiddels weer stukkie verder. Heb het proggie espeakcaller weten te installeren. Enige punt is, dat als ik het wil starten hij naar desktop crashed![]()
Python 4.7 (full install) gedaan, kreeg geen meldingen meer met zgn. depencies. Kon gewoon installeren. Maar nu doet hij het nog niet.quote:
Beter hequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb hem 2 maand en nog geen enkel krasje, maar ik merk qua uiterlijk, touch en beeld helemaal niet dat die protector er überhaupt opzit dus het is toch wel fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken over eventuele toekomstige krasjes
Waarom zou je een closed source messenger willen gebruiken die alleen op closed source phones geinstalleerd kan worden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef SinofEnvy het volgende:
WhatsApp, etc niet voor de N900 en dat is errug jammer.
Hij stopt automatisch met opladen hoor, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:40 schreef 7nightwing7 het volgende:
Bestaat er trouwens een app voor dat een geluidje maakt als je accu weer is opgeladen ? Nu ben ik steeds aan het kijken of ie al vol is.
True, maar het is toch wel handig als ie het even meld dat ie vol is. Net zoals bij de nokia n95-8gbquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij stopt automatisch met opladen hoor, maak je geen zorgen.
Is z'n groene lampje niet genoeg?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
True, maar het is toch wel handig als ie het even meld dat ie vol is. Net zoals bij de nokia n95-8gb
Vraag de maker van deze app of hij die functionaliteit er in kan bouwenquote:
Omdat sommige mensen ook nog vrienden hebben die geen ubergeeks zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom zou je een closed source messenger willen gebruiken die alleen op closed source phones geinstalleerd kan worden?
Bedoel, hoe minder communicatie met iTards hoe beter.![]()
Check bij settings -> internet connections -> connections -> je wlan -> next tot je bij advanced komt even die settings of daar niets raars tussen staat. powersave of misschien naar 10mW gezet ipv. 100mW.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef SinofEnvy het volgende:
Nog 2 issues met m'n N900 die ik graag opgelost zie, dus enige ideeën zijn erg welkom:
- Thuis werken mijn wireless networks niet meerIk kan wel connecten en krijg een geldig IP, maar kan verder geen andere PCs op het netwerk pingen (de router ook niet) en kan ook niet op het internet. Als ik m'n N900 reboot werkt het meteen na de reboot wel weer ff, maar kort daarna al niet meer.
Heb je de msn-contact & telefoonnummer gemerged naar 1 contact?quote:- Ik heb een contact waarvan de foto is gesynchroniseerd met zijn MSN display picture, ik zie bij contact info en eigenlijk overal (ook bij SMSjes) de foto, maar op het moment dat ik hem bel of hij mij staat de standaard "geen foto" afbeelding:
[ afbeelding ]Hoe krijg ik de afbeelding ook hier?
Nouja, de truuk is natuurlijk dat je hierdoor getrokken wordt naar de closed source Berry's en iPhones. WhatsApp is er niet eens voor Symbian, 60-70% van alle telefoons.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:33 schreef SinofEnvy het volgende:
Omdat sommige mensen ook nog vrienden hebben die geen ubergeeks zijn?![]()
Open-source is een leuk concept maar uiteindelijk gaat het me erom dat ik kan communiceren met m'n maten en vriendin, en als zij allemaal massaal Blackberries en iPhones hebben en pingen en whatsapp gebruiken, dan wil ik daar best in meedoen. Het is tenslotte gratis (zolang je internet hebt), en niet iedereen is altijd op msn ofzo.
Yep... 't zou bijna werken.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, de truuk is natuurlijk dat je hierdoor getrokken wordt naar de closed source Berry's en iPhones.
Voor zover ik weet heeft MeeGo nog geen bruikbare GUI.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef Cid het volgende:
Iemand al aan de slag geweest met MeeGo als OS op de N900?
Volgens mij boot je in een terminal inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft MeeGo nog geen bruikbare GUI.
Dan staat er meestal een sms, email of gemiste oproep klaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:55 schreef soapie het volgende:
Heb mijne ge-update, en nu knippert dat indicatorlampje of hoe dat ding ook heet, wit-blauw, iemand een idee wat dat is en hoe ik het weg krijg. Zal wel iets simpels zijn, maar kan het niet vinden...
Ja dat dacht ik ook, maar kan niks vinden....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Dan staat er meestal een sms, email of gemiste oproep klaar
Hmm ook geen IM Account aanstaan? een blauw lampje is standaard een call sms im email of een notificationquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar kan niks vinden....
Wat is een IM accountquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:23 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Hmm ook geen IM Account aanstaan? een blauw lampje is standaard een call sms im email of een notification
witte lampjes worden alleen gebruikt bij het aan en uitzetten (mits je niet iets als led patterns hebt geinstalleerd )
blijft het ook na een herstart van je telefoon?
Instant messaging, msn of yahoo messenger op je foonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Wat is een IM accountEn hoe kan ik dat zien. Geen gemiste oproep, sms of email....
Heb de sim er uitgehad, helpt ook niet....
zit ie toevallig in de oplader (of aan usb kabel)?....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:48 schreef soapie het volgende:
Hij knippert, langzaam, wittig-blauw...
Heb er volgens mij geen msn oid opstaan....
Hij zit niet op de oplader oid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
zit ie toevallig in de oplader (of aan usb kabel)?....
op de maemo forums kom je het probleem niet echt tegen :s maakt het lastig ^^
led pattern (denk ik)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe heet het programma die dat doet ookalweer?
LED Patterns ... gebruiken op eigen risicoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe heet het programma die dat doet ookalweer?
Je N900 bricken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:40 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat dan, op eigen risico? Kan het die LEDjes kapot maken?
Vetquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:24 schreef Klonk het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)gh-around-the-edges/
Nokia N900 #4quote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef drumstickNL het volgende:
Krijg ook een N900, wat zijn de musthave apps?
Laat even weten als je een goede gevonden hebt, ben zelf ook op zoek naar een degelijk houdertje.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Rainesz het volgende:
Eens Sygic erop gezet,prima vervanger zo voor mijn TomTom!
Nu nog goede Telefoonhouder voor in de auto.
Ben nu aan het kijken voor de Haicom. Aangezien ik liefst niks in me dashbord wil boren.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat even weten als je een goede gevonden hebt, ben zelf ook op zoek naar een degelijk houdertje.
Hier ook geen.quote:
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken voor de Haicom. Aangezien ik liefst niks in me dashbord wil boren.
ga nu deze bestellen.
Klikkie.
Aangezien hij toch alleen voor nav gebruikt gaat worden.
Als deze niks is ga ik voor een Brodit.
Oeh die bestel ik misschien ook welquote:Op maandag 17 mei 2010 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit.
Ik heb deze alvast besteld voor de stroom.
Speur ebay ff af, staat genoeg leuk spul opquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet er 2 jaar mee dus zal wel zeker een hoesje gaan aanschaffen, ben ook niet zo erg zuinig met mijn spullen om eerlijk te zijn.
Zag een aardig mooie leren voor 29 euro.
http://www.pdair.com/cata(...)000_1900000_11000787quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet er 2 jaar mee dus zal wel zeker een hoesje gaan aanschaffen, ben ook niet zo erg zuinig met mijn spullen om eerlijk te zijn.
Zag een aardig mooie leren voor 29 euro.
Op het moment nog Hi internet van ¤10,- per maand, maar die is erg traag en heeft een lage fair use grens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie onbeperkt internet op je N900? En wat betalen jullie per maand aan je abonnement?
Probeer het eens met de normale rabobank internetbankier website, doe ik ook met INGquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef moryana het volgende:
Zijn er hier ook mensen met rabobank mobiel bankieren? Ik probeer op de site in te loggen http://m.rabobank.nl. Ik klik op bankieren en daarna op inloggen. Dan krijg ik een foutmelding dat MicroB de server op wap.rabomobiel.nl niet kan vinden. Dan staat er onder nog iets over de proxy en firewall.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Dan heb ik mijn random reader nodig, en dit lijkt mij juist handig om nog ff mijn saldo te checken als ik niet thuis ben.... onderweg of zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Probeer het eens met de normale rabobank internetbankier website, doe ik ook met ING
Ah zo'n ding heb ik niet met ING, dan is het lastiger ja, ik zou zo niet weten hoe je dat moet oplossen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:54 schreef moryana het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn random reader nodig, en dit lijkt mij juist handig om nog ff mijn saldo te checken als ik niet thuis ben.... onderweg of zo.
Helaas bij allebei dezelfde melding over de firewall en proxyserverquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah zo'n ding heb ik niet met ING, dan is het lastiger ja, ik zou zo niet weten hoe je dat moet oplossen.
Wat gebeurt er als je het met een andere browser doet? Bijvoorbeeld Firefox of Opera
Heb je het met 3G én WiFi internet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef moryana het volgende:
[..]
Helaas bij allebei dezelfde melding over de firewall en proxyserver
Oke domme vraag hoor (zolang heb ik de foon nog niet) maar hij staat standaard op 3g hoe krijg ik dat andere??quote:
Er staat bovenin 3G of 2G met wat blokjes erboven, dat is je normale telefoonverbinding, rechts van de batterij staat welk internet je op zit, als je op 3G internet zit staat daar een rondje met 2 pijltjes, als je op wifi zit een stipje met wat ronde streepjes erboven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef moryana het volgende:
[..]
Oke domme vraag hoor (zolang heb ik de foon nog niet) maar hij staat standaard op 3g hoe krijg ik dat andere??
De standaard browser heet MicroB, en deze is gebazeerd op de firefox enginequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb net mn N900 binnen gekregen en vroeg me af of dat standaard browser al firefox is?
Bluetooth headset?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef mikieu het volgende:
Alleen mijn headset die erbij zat werkt nog steeds niet, is hier misschien wat aan te doen?
Ik zal gewoon alles backuppen en dan gewoon morgen via Nokia Software Updater gaan updatenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
Moet ik om nu PR1.2 te installeren niet backuppen en flashen enzo? En als ik tot morgen wacht niet? Zoiets dacht ik te lezen op maemo.org.
[..]
Bluetooth headset?
Dat doe ik maar inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zal gewoon alles backuppen en dan gewoon morgen via Nokia Software Updater gaan updaten
Ik heb backup gemaakt op de microSD en geflashed omdat ik sowieso een bende had gemaakt van mijn rootfs (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
Moet ik om nu PR1.2 te installeren niet backuppen en flashen enzo? En als ik tot morgen wacht niet? Zoiets dacht ik te lezen op maemo.org.
Nee die erbij zit. Het heeft iig te maken met de microfoon, want daardoor zijn het 4 kringetjes ipv de gebruikelijke 3 die het dus wel doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bluetooth headset?
Damn dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh wat ben ik blij met de nieuwe versie van de mediaplayerEindelijk niet meer haperingen als je terug gaat en grote hoeveelheden data op je N900 hebt staan. Het gaat helemaal vloeiend, zelfs bij 600 Mhz.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:40 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje bang voor overclocken
Een vriend van me heeft sinds dit weekend (op mijn aanraden natuurlijk) ook een N900quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik doe het ook. Durval 2.0
OpenArenaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft sinds dit weekend (op mijn aanraden natuurlijk) ook een N900
Iemand een idee wat er allemaal enigzins te multiplayeren valt?
OpenArena vond ik niet zo lekker besturen, en Bgeweld vind ik niet zo boeiendquote:
Ik heb nu 500/900 draaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
Zometeen 1.2 er op zetten. En overclocken.
Binnenkort voor de eerste keer overclockenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nu 500/900 draaien.Fuck die battery!
Twee packages moet je hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Binnenkort voor de eerste keer overclocken.
Gewoon die app downloaden? Of echt andere kernel er op zetten?
Ik merkte dat de bij 125 / X kernel de spelefoon toch af en toe moeite had als ik bv. gebeld werd of een smsje kreeg, dus met op gang komen ofzo. Als je daar dus last van krijgt dan weet je dat je de Mhz voor stilstand even een tikkie moet verhogen.quote:
Ja, maar daarna moet je wel weer ff overclocken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef sc00p het volgende:
Update 1.2 is erKan ik deze gewoon installeren als mn telefoon overgeclocked is?
quote:
Zie opties van de browserquote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Rainesz het volgende:
Alleen Webbrowsing in Portraitmodes krijg ik niet aan het werk.
Niet dat ik het vaak gebruikte maar bij Hahlo op die manier twitterberichten lezen was een uitkomst.
Kan je in de settings van de browser gewoon aanvinken, en als hij dan dichtgeklapt is en in de juiste positie draait ie wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Rainesz het volgende:
Net geupdate naar 1.2
Blij dat ik eerst even back-up maakte voor install hehe. (normaal doe ik dat nooit)
Email lijkt nu veel beter te werken. Had daarvoor altijd wat kleine problemen.
Alleen Webbrowsing in Portraitmodes krijg ik niet aan het werk.
Niet dat ik het vaak gebruikte maar bij Hahlo op die manier twitterberichten lezen was een uitkomst.
Ik ben in iedergeval happy
Livescoresquote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef lkb9000 het volgende:
Je kan nu wel iets meer dan hiervoor met portrait browsing, zoals van links schuiven voor de cursor, of van rechts voor de recente geschiedenis, maar nog lang niet genoeg om fijn te internetten.
Ik gebruik het eigenlijk alleen als ik chill een artikeltje lees ofzo
Dat ben ik echt al tientallen keren vergeten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lens Cover Reminder is wel een goed programma, de naam zegt het al. De telefoon gaat trillen als je de cover nog open hebt
Wel hulpvol programma
+1, ik gebruik hem al even. In het begin is het wat wennen, ik dacht dat ik een IM kreegquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lens Cover Reminder is wel een goed programma, de naam zegt het al. De telefoon gaat trillen als je de cover nog open hebt
Wel hulpvol programma
Whehe. same hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
+1, ik gebruik hem al even. In het begin is het wat wennen, ik dacht dat ik een IM kreeg
Triltril... Unlocken, hmm niets, locken, triltril, opnieuwquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whehe. same hier.
Ik dacht telkens dat ik een sms kreeg, maar helaas
Vergeet ik nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel hulpvol programma
Bedankt! Als autistje kan ik hier wel wat mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Charging LED Clock moet je is downloaden, als je hem dan aan de oplader gooit. Dan laat het ledje zien hoelaat het is![]()
Neerlaadlink?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn achtergrondjes
Holy...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Autodisconnect is een handig proggie om je accu te sparen. Mijn record staat nu op 4 dagen bij normaal gebruik. Handig
Wat is je record?quote:
15quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat is je record?
Ik zit nu op de 42, en daar kom ik denk ik niet meer overheen, dus ik speel het niet meer
En al gespeeld?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben nu xploder touch aan het installeren!
whehe volle bakquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wordt nog lekker druk later
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
Iemand die ook Angry Birds op de N900 speelt?![]()
[ afbeelding ]
Heb alle mogelijke levels al op drie sterren gehaaldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
Iemand die ook Angry Birds op de N900 speelt?![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb alle mogelijke levels al op drie sterren gehaald
Het is cool hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef lkb9000 het volgende:
En bedankt, nu ben ik verslaafd aan Xploder
Ah mooi, een uitdagingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik denk dat ik al 250 spelletjes heb gespeeld ofzo, makkelijk
Klopt redelijk, als je niets aan powersaving doet. anders:quote:Op zondag 6 juni 2010 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
hoelang gaat de n900 mee? volgens zo'n vergelijking site intensief 10 uur en als je niks doet 1,5 dag?
iets zegt me dat jullie er mee vanaf weten![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Autodisconnect is een handig proggie om je accu te sparen. Mijn record staat nu op 4 dagen bij normaal gebruik. Handig
dit dusquote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand enig idee waar de laatste 2 appels liggen bij het spel bounce? aan het begin zitten er 2 in een boom die heb ik al...
en waarom zie ik de n900 nooit in reclame folders staan? wat is de reden daarvan?
studentenmobielquote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit dus
Iemand een goed advies voor een abbonement?ik zoek namelijk dus deze telefoon in combinatie met een niet te duur data abonnement!
klinkt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
studentenmobiel
toetsel gratis
inc vodafone bel web sms 200 abo (25 euro per jaar 1e jaar, vervolgens 35 euro 2e jaar)
klinkt meteen al minderquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat was toen een actie van vodafone (dat abo) ik weet niet hoe het nu zit
ja ik zit uit te zoeken welke prijs / wat ik krijg beste isquote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.studentmobiel.(...)e-bel+sms+web-2-jaar
alsjeblieft! Die heb ik ook
Dat abbo heb ik ook sinds deze week!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
studentenmobiel
toetsel gratis
inc vodafone bel web sms 200 abo (25 euro per jaar 1e jaar, vervolgens 35 euro 2e jaar)
uuh vanaf het 1e van de maandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik zit uit te zoeken welke prijs / wat ik krijg beste is
kan geen betere prijs krijgen dan vodafone 200 sms web bel. met als reden 400 sms per maand.![]()
simpele vragen hoe zit het met de maandelijkse betaling ?
Wanneer krijg je die ?![]()
in die boom op dat kleine eilandje waar 2 van die bruggen naartoe gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand enig idee waar de laatste 2 appels liggen bij het spel bounce? aan het begin zitten er 2 in een boom die heb ik al...
en waarom zie ik de n900 nooit in reclame folders staan? wat is de reden daarvan?
Unable to install.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Downloaden: http://funlabs.signove.com/apps-pelota.html
Ja klopt, je moet wat widgets verwijderen:quote:
We zien idd de 2e en 3e wedstrijd...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef mikieu het volgende:
Ik heb hem er gewoon opstaan hoorAlleen doet hij nog eigenwijs!
Wat adviseer je me ? aan widgets lijst?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja klopt, je moet wat widgets verwijderen:
Conversation
Sms Counter
Swipe Desktop
Stop watch
operator widget
irreco
Battery widget
Date today
Desktop Command
Eyes Widget
Foreca Weather Widget
Personal Countdown
FMTX Widget
world Clock
Ik heb SMS counter er ook gewoon staan, geen idee wat daar mee is maar die werkt al een tijdje niet meer :/quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja klopt, je moet wat widgets verwijderen:
Ik zie 3 en 4 hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We zien idd de 2e en 3e wedstrijd...
Deïnstalleren, of van de desktop halen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moest Foreca Weather Widget verwijderen, toen ging alles goed![]()
Ja deinstalleren..quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deïnstalleren, of van de desktop halen?
Werkt dit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaaa![]()
![]()
Leuke app, geen problemen met instaleren hier maar ook hier is hij nog wat "eigenwijs"quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaaa![]()
![]()
Eerste wedstrijd is Zuid-Afrika - Mexico, gevolgd door Uruguay - Frankrijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:56 schreef Forzaspw het volgende:
[..]
Leuke app, geen problemen met instaleren hier maar ook hier is hij nog wat "eigenwijs"![]()
Volgens de widget zijn zijn de eerstvolgende wedstrijden: Kor - Gre en Arg - NGA, volgens mij klopt dit niet helemaal![]()
Is dit verholpen als ik de forecast weather widget deinstalleer?
Als deze widget goed werkt dan blijf ik samen met wat RSS feeds toch nog goed op de hoogte.
En toch blijft het jammer dat bv de VI app in de OVI store niet geschikt is voor de N900
Andere optie is nog : http://talk.maemo.org/showthread.php?s=bf27f6c830f69e5ffb10b543240c2634&t=49508&page=39
Maar ik betwijfel of die het op tijd klaar krijgen
Dat gaf het gister iig nog wel aan, ach we zien morgen wel of het fatsoenlijk werkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:00 schreef Marurk het volgende:
Het programma zou "No games today" moeten weergeven.
Vrijdagquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja inderdaad, zoiets lijkt mij ook. Ach we zien t maandag wel
Met je N900 naar http://funlabs.signove.com/apps-pelota.html gaan en N900 aanklikken.quote:
Huh? Het WK begint toch pas 11/06?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zijn inmiddels druk bezig met het testen van de applicatie, de wedstrijd Zuid Afrika tegen Mexico wordt op dit moment gespeeld.
Bij elke goal zie je de doelpuntenmaker en de telefoon gaat trillen of maakt geluid en het ledlampje gaat knipperen![]()
Ik heb hem voorlopig weggepleurdquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef Forzaspw het volgende:
Pffff wordt vanacht wakker door een hoop gepiep, zie ik dat ARG al met 5-0 voorstaat![]()
Hoop dat ze het goed op orde hebben voor het wk begint.
Haha ik ook alquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef Forzaspw het volgende:
Pffff wordt vanacht wakker door een hoop gepiep, zie ik dat ARG al met 5-0 voorstaat![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef Forzaspw het volgende:
Er staan wat oplossingen in http://forums.internettablettalk.com/showthread.php?t=55213&page=8quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef Rainesz het volgende:
Krijg pelota niet werkend,erg jammer leek me zeer nuttige app!
Opnieuw toegevoegd. Bij mij nu ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij staan ze er wel alle 2....
Zelfde tijd tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik neem aan dat de tijden zuid afrikaans zijn?
Mijn n900 komt altijd de dag wel door, en ik laad hem elke nacht op, hoe vol / leeg hij ook is. Geen idee wat jij daar over denkt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef djayzz het volgende:
Dag Nokia fokkers!
Ik wil een nieuwe nokia (heb nu 2 jaar een N96 gehad, en behalve de snelheid van het besturingssysteem ben ik er erg tevreden over).
Ik zit te twijfelen tussen een N900 en een N97. De N900 lijkt me in alle opzichten beter, maar de batterijduur schijnt nogal waardeloos te zijn.
Kan iemand me tips geven en goede/slechte dingen aan de N900 (en misschien iemand ook ervaringen met de N97)
Bedankt!
Als hij echt elke dag opgeladen moet worden vind ik dat wel vervelend, maar weet niet hoe dat bij de N97 isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mijn n900 komt altijd de dag wel door, en ik laad hem elke nacht op, hoe vol / leeg hij ook is. Geen idee wat jij daar over denkt?
N900 is sowieso in alle opzichten beter dan de N97
Ik weet daar ook geen zak van, beetje googlen enzo kom je er altijd wel uit en vaak zijn er gewoon apps voor. Altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als hij echt elke dag opgeladen moet worden vind ik dat wel vervelend, maar weet niet hoe dat bij de N97 is
Qua snelheid is de N900 wel vele male beter iig heb ik begrepen. Ik weet trouwens niets van Linux, is dat nodig?
Je kan het wel veel langer uithouden als je niet teveel zware dingen doet, maar alle moderne smartphones hebben nou eenmaal last daarvanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als hij echt elke dag opgeladen moet worden vind ik dat wel vervelend, maar weet niet hoe dat bij de N97 is
Qua snelheid is de N900 wel vele male beter iig heb ik begrepen. Ik weet trouwens niets van Linux, is dat nodig?
Precies. De N900 is net zo slecht met de batterij als andere smartphones, echter heeft de N900 wat meer hardwaremogelijkheden dan de meeste en dus ook wat meer verbruik als je daar ook gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan het wel veel langer uithouden als je niet teveel zware dingen doet, maar alle moderne smartphones hebben nou eenmaal last daarvan
dat heb ik ook begrepen ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan het wel veel langer uithouden als je niet teveel zware dingen doet, maar alle moderne smartphones hebben nou eenmaal last daarvan
bedankt voor jullie tips! ik post dit nu via mijn nieuwe N900quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies. De N900 is net zo slecht met de batterij als andere smartphones, echter heeft de N900 wat meer hardwaremogelijkheden dan de meeste en dus ook wat meer verbruik als je daar ook gebruik van maakt.
Als je dus van allerlei features geen gebruik doet ie er langer mee, maarja, dan kan je net zo goed geen smartphone kopen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat heb ik ook begrepen ja.
[..]
bedankt voor jullie tips! ik post dit nu via mijn nieuwe N900
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mja, maar met (degelijke) linuxkennis kan je een stuk makkelijker meer uit je spelefoon halen. Uiteraard is alles wel ergens op een blog, wiki of forum gepost, maar het is een stuk makkelijker als je het zelf al weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, Net als Windows leer je het gaande weg... dit is niet meer dan als je een windows probleem hebt je dingen opzoeken
Ik ga het wel leren danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, maar met (degelijke) linuxkennis kan je een stuk makkelijker meer uit je spelefoon halen. Uiteraard is alles wel ergens op een blog, wiki of forum gepost, maar het is een stuk makkelijker als je het zelf al weet.
Jup, geen problemen ermeequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
pelota werkt nog niet echt optimaal.
bij julie?
Is het verbeterd? WAnt vroeger werkte het echt brakquote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Leuk spel![]()
http://www.nokian900appli(...)sics-for-nokia-n900/
ik wil mijn N900quote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het verbeterd? WAnt vroeger werkte het echt brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |