Heb alle mogelijke levels al op drie sterren gehaaldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
Iemand die ook Angry Birds op de N900 speelt?![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb alle mogelijke levels al op drie sterren gehaald
Het is cool hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef lkb9000 het volgende:
En bedankt, nu ben ik verslaafd aan Xploder
Ah mooi, een uitdagingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik denk dat ik al 250 spelletjes heb gespeeld ofzo, makkelijk
Klopt redelijk, als je niets aan powersaving doet. anders:quote:Op zondag 6 juni 2010 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
hoelang gaat de n900 mee? volgens zo'n vergelijking site intensief 10 uur en als je niks doet 1,5 dag?
iets zegt me dat jullie er mee vanaf weten![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Autodisconnect is een handig proggie om je accu te sparen. Mijn record staat nu op 4 dagen bij normaal gebruik. Handig
dit dusquote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand enig idee waar de laatste 2 appels liggen bij het spel bounce? aan het begin zitten er 2 in een boom die heb ik al...
en waarom zie ik de n900 nooit in reclame folders staan? wat is de reden daarvan?
studentenmobielquote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit dus
Iemand een goed advies voor een abbonement?ik zoek namelijk dus deze telefoon in combinatie met een niet te duur data abonnement!
klinkt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
studentenmobiel
toetsel gratis
inc vodafone bel web sms 200 abo (25 euro per jaar 1e jaar, vervolgens 35 euro 2e jaar)
klinkt meteen al minderquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat was toen een actie van vodafone (dat abo) ik weet niet hoe het nu zit
ja ik zit uit te zoeken welke prijs / wat ik krijg beste isquote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.studentmobiel.(...)e-bel+sms+web-2-jaar
alsjeblieft! Die heb ik ook
Dat abbo heb ik ook sinds deze week!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
studentenmobiel
toetsel gratis
inc vodafone bel web sms 200 abo (25 euro per jaar 1e jaar, vervolgens 35 euro 2e jaar)
uuh vanaf het 1e van de maandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik zit uit te zoeken welke prijs / wat ik krijg beste is
kan geen betere prijs krijgen dan vodafone 200 sms web bel. met als reden 400 sms per maand.![]()
simpele vragen hoe zit het met de maandelijkse betaling ?
Wanneer krijg je die ?![]()
in die boom op dat kleine eilandje waar 2 van die bruggen naartoe gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand enig idee waar de laatste 2 appels liggen bij het spel bounce? aan het begin zitten er 2 in een boom die heb ik al...
en waarom zie ik de n900 nooit in reclame folders staan? wat is de reden daarvan?
Unable to install.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Downloaden: http://funlabs.signove.com/apps-pelota.html
Ja klopt, je moet wat widgets verwijderen:quote:
We zien idd de 2e en 3e wedstrijd...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef mikieu het volgende:
Ik heb hem er gewoon opstaan hoorAlleen doet hij nog eigenwijs!
Wat adviseer je me ? aan widgets lijst?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja klopt, je moet wat widgets verwijderen:
Conversation
Sms Counter
Swipe Desktop
Stop watch
operator widget
irreco
Battery widget
Date today
Desktop Command
Eyes Widget
Foreca Weather Widget
Personal Countdown
FMTX Widget
world Clock
Ik heb SMS counter er ook gewoon staan, geen idee wat daar mee is maar die werkt al een tijdje niet meer :/quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja klopt, je moet wat widgets verwijderen:
Ik zie 3 en 4 hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We zien idd de 2e en 3e wedstrijd...
Deïnstalleren, of van de desktop halen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moest Foreca Weather Widget verwijderen, toen ging alles goed![]()
Ja deinstalleren..quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deïnstalleren, of van de desktop halen?
Werkt dit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaaa![]()
![]()
Leuke app, geen problemen met instaleren hier maar ook hier is hij nog wat "eigenwijs"quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaaa![]()
![]()
Eerste wedstrijd is Zuid-Afrika - Mexico, gevolgd door Uruguay - Frankrijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:56 schreef Forzaspw het volgende:
[..]
Leuke app, geen problemen met instaleren hier maar ook hier is hij nog wat "eigenwijs"![]()
Volgens de widget zijn zijn de eerstvolgende wedstrijden: Kor - Gre en Arg - NGA, volgens mij klopt dit niet helemaal![]()
Is dit verholpen als ik de forecast weather widget deinstalleer?
Als deze widget goed werkt dan blijf ik samen met wat RSS feeds toch nog goed op de hoogte.
En toch blijft het jammer dat bv de VI app in de OVI store niet geschikt is voor de N900
Andere optie is nog : http://talk.maemo.org/showthread.php?s=bf27f6c830f69e5ffb10b543240c2634&t=49508&page=39
Maar ik betwijfel of die het op tijd klaar krijgen
Dat gaf het gister iig nog wel aan, ach we zien morgen wel of het fatsoenlijk werkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:00 schreef Marurk het volgende:
Het programma zou "No games today" moeten weergeven.
Vrijdagquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja inderdaad, zoiets lijkt mij ook. Ach we zien t maandag wel
Met je N900 naar http://funlabs.signove.com/apps-pelota.html gaan en N900 aanklikken.quote:
Huh? Het WK begint toch pas 11/06?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze zijn inmiddels druk bezig met het testen van de applicatie, de wedstrijd Zuid Afrika tegen Mexico wordt op dit moment gespeeld.
Bij elke goal zie je de doelpuntenmaker en de telefoon gaat trillen of maakt geluid en het ledlampje gaat knipperen![]()
Ik heb hem voorlopig weggepleurdquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef Forzaspw het volgende:
Pffff wordt vanacht wakker door een hoop gepiep, zie ik dat ARG al met 5-0 voorstaat![]()
Hoop dat ze het goed op orde hebben voor het wk begint.
Haha ik ook alquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef Forzaspw het volgende:
Pffff wordt vanacht wakker door een hoop gepiep, zie ik dat ARG al met 5-0 voorstaat![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:37 schreef Forzaspw het volgende:
Er staan wat oplossingen in http://forums.internettablettalk.com/showthread.php?t=55213&page=8quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef Rainesz het volgende:
Krijg pelota niet werkend,erg jammer leek me zeer nuttige app!
Opnieuw toegevoegd. Bij mij nu ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij staan ze er wel alle 2....
Zelfde tijd tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik neem aan dat de tijden zuid afrikaans zijn?
Mijn n900 komt altijd de dag wel door, en ik laad hem elke nacht op, hoe vol / leeg hij ook is. Geen idee wat jij daar over denkt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef djayzz het volgende:
Dag Nokia fokkers!
Ik wil een nieuwe nokia (heb nu 2 jaar een N96 gehad, en behalve de snelheid van het besturingssysteem ben ik er erg tevreden over).
Ik zit te twijfelen tussen een N900 en een N97. De N900 lijkt me in alle opzichten beter, maar de batterijduur schijnt nogal waardeloos te zijn.
Kan iemand me tips geven en goede/slechte dingen aan de N900 (en misschien iemand ook ervaringen met de N97)
Bedankt!
Als hij echt elke dag opgeladen moet worden vind ik dat wel vervelend, maar weet niet hoe dat bij de N97 isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mijn n900 komt altijd de dag wel door, en ik laad hem elke nacht op, hoe vol / leeg hij ook is. Geen idee wat jij daar over denkt?
N900 is sowieso in alle opzichten beter dan de N97
Ik weet daar ook geen zak van, beetje googlen enzo kom je er altijd wel uit en vaak zijn er gewoon apps voor. Altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als hij echt elke dag opgeladen moet worden vind ik dat wel vervelend, maar weet niet hoe dat bij de N97 is
Qua snelheid is de N900 wel vele male beter iig heb ik begrepen. Ik weet trouwens niets van Linux, is dat nodig?
Je kan het wel veel langer uithouden als je niet teveel zware dingen doet, maar alle moderne smartphones hebben nou eenmaal last daarvanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als hij echt elke dag opgeladen moet worden vind ik dat wel vervelend, maar weet niet hoe dat bij de N97 is
Qua snelheid is de N900 wel vele male beter iig heb ik begrepen. Ik weet trouwens niets van Linux, is dat nodig?
Precies. De N900 is net zo slecht met de batterij als andere smartphones, echter heeft de N900 wat meer hardwaremogelijkheden dan de meeste en dus ook wat meer verbruik als je daar ook gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan het wel veel langer uithouden als je niet teveel zware dingen doet, maar alle moderne smartphones hebben nou eenmaal last daarvan
dat heb ik ook begrepen ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan het wel veel langer uithouden als je niet teveel zware dingen doet, maar alle moderne smartphones hebben nou eenmaal last daarvan
bedankt voor jullie tips! ik post dit nu via mijn nieuwe N900quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies. De N900 is net zo slecht met de batterij als andere smartphones, echter heeft de N900 wat meer hardwaremogelijkheden dan de meeste en dus ook wat meer verbruik als je daar ook gebruik van maakt.
Als je dus van allerlei features geen gebruik doet ie er langer mee, maarja, dan kan je net zo goed geen smartphone kopen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat heb ik ook begrepen ja.
[..]
bedankt voor jullie tips! ik post dit nu via mijn nieuwe N900
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mja, maar met (degelijke) linuxkennis kan je een stuk makkelijker meer uit je spelefoon halen. Uiteraard is alles wel ergens op een blog, wiki of forum gepost, maar het is een stuk makkelijker als je het zelf al weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, Net als Windows leer je het gaande weg... dit is niet meer dan als je een windows probleem hebt je dingen opzoeken
Ik ga het wel leren danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, maar met (degelijke) linuxkennis kan je een stuk makkelijker meer uit je spelefoon halen. Uiteraard is alles wel ergens op een blog, wiki of forum gepost, maar het is een stuk makkelijker als je het zelf al weet.
Jup, geen problemen ermeequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
pelota werkt nog niet echt optimaal.
bij julie?
Is het verbeterd? WAnt vroeger werkte het echt brakquote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Leuk spel![]()
http://www.nokian900appli(...)sics-for-nokia-n900/
ik wil mijn N900quote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het verbeterd? WAnt vroeger werkte het echt brak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |