Ja, maar daarna moet je wel weer ff overclocken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef sc00p het volgende:
Update 1.2 is erKan ik deze gewoon installeren als mn telefoon overgeclocked is?
quote:
Zie opties van de browserquote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Rainesz het volgende:
Alleen Webbrowsing in Portraitmodes krijg ik niet aan het werk.
Niet dat ik het vaak gebruikte maar bij Hahlo op die manier twitterberichten lezen was een uitkomst.
Kan je in de settings van de browser gewoon aanvinken, en als hij dan dichtgeklapt is en in de juiste positie draait ie wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Rainesz het volgende:
Net geupdate naar 1.2
Blij dat ik eerst even back-up maakte voor install hehe. (normaal doe ik dat nooit)
Email lijkt nu veel beter te werken. Had daarvoor altijd wat kleine problemen.
Alleen Webbrowsing in Portraitmodes krijg ik niet aan het werk.
Niet dat ik het vaak gebruikte maar bij Hahlo op die manier twitterberichten lezen was een uitkomst.
Ik ben in iedergeval happy
Livescoresquote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef lkb9000 het volgende:
Je kan nu wel iets meer dan hiervoor met portrait browsing, zoals van links schuiven voor de cursor, of van rechts voor de recente geschiedenis, maar nog lang niet genoeg om fijn te internetten.
Ik gebruik het eigenlijk alleen als ik chill een artikeltje lees ofzo
Dat ben ik echt al tientallen keren vergeten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lens Cover Reminder is wel een goed programma, de naam zegt het al. De telefoon gaat trillen als je de cover nog open hebt
Wel hulpvol programma
+1, ik gebruik hem al even. In het begin is het wat wennen, ik dacht dat ik een IM kreegquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lens Cover Reminder is wel een goed programma, de naam zegt het al. De telefoon gaat trillen als je de cover nog open hebt
Wel hulpvol programma
Whehe. same hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
+1, ik gebruik hem al even. In het begin is het wat wennen, ik dacht dat ik een IM kreeg
Triltril... Unlocken, hmm niets, locken, triltril, opnieuwquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whehe. same hier.
Ik dacht telkens dat ik een sms kreeg, maar helaas
Vergeet ik nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel hulpvol programma
Bedankt! Als autistje kan ik hier wel wat mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Charging LED Clock moet je is downloaden, als je hem dan aan de oplader gooit. Dan laat het ledje zien hoelaat het is![]()
Neerlaadlink?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn achtergrondjes
Holy...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Autodisconnect is een handig proggie om je accu te sparen. Mijn record staat nu op 4 dagen bij normaal gebruik. Handig
Wat is je record?quote:
15quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat is je record?
Ik zit nu op de 42, en daar kom ik denk ik niet meer overheen, dus ik speel het niet meer
En al gespeeld?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben nu xploder touch aan het installeren!
whehe volle bakquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wordt nog lekker druk later
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
Iemand die ook Angry Birds op de N900 speelt?![]()
[ afbeelding ]
Heb alle mogelijke levels al op drie sterren gehaaldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
Iemand die ook Angry Birds op de N900 speelt?![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb alle mogelijke levels al op drie sterren gehaald
Het is cool hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef lkb9000 het volgende:
En bedankt, nu ben ik verslaafd aan Xploder
Ah mooi, een uitdagingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik denk dat ik al 250 spelletjes heb gespeeld ofzo, makkelijk
Klopt redelijk, als je niets aan powersaving doet. anders:quote:Op zondag 6 juni 2010 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
hoelang gaat de n900 mee? volgens zo'n vergelijking site intensief 10 uur en als je niks doet 1,5 dag?
iets zegt me dat jullie er mee vanaf weten![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Autodisconnect is een handig proggie om je accu te sparen. Mijn record staat nu op 4 dagen bij normaal gebruik. Handig
dit dusquote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand enig idee waar de laatste 2 appels liggen bij het spel bounce? aan het begin zitten er 2 in een boom die heb ik al...
en waarom zie ik de n900 nooit in reclame folders staan? wat is de reden daarvan?
studentenmobielquote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit dus
Iemand een goed advies voor een abbonement?ik zoek namelijk dus deze telefoon in combinatie met een niet te duur data abonnement!
klinkt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
studentenmobiel
toetsel gratis
inc vodafone bel web sms 200 abo (25 euro per jaar 1e jaar, vervolgens 35 euro 2e jaar)
klinkt meteen al minderquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat was toen een actie van vodafone (dat abo) ik weet niet hoe het nu zit
ja ik zit uit te zoeken welke prijs / wat ik krijg beste isquote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.studentmobiel.(...)e-bel+sms+web-2-jaar
alsjeblieft! Die heb ik ook
Dat abbo heb ik ook sinds deze week!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
studentenmobiel
toetsel gratis
inc vodafone bel web sms 200 abo (25 euro per jaar 1e jaar, vervolgens 35 euro 2e jaar)
uuh vanaf het 1e van de maandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik zit uit te zoeken welke prijs / wat ik krijg beste is
kan geen betere prijs krijgen dan vodafone 200 sms web bel. met als reden 400 sms per maand.![]()
simpele vragen hoe zit het met de maandelijkse betaling ?
Wanneer krijg je die ?![]()
in die boom op dat kleine eilandje waar 2 van die bruggen naartoe gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand enig idee waar de laatste 2 appels liggen bij het spel bounce? aan het begin zitten er 2 in een boom die heb ik al...
en waarom zie ik de n900 nooit in reclame folders staan? wat is de reden daarvan?
Unable to install.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Downloaden: http://funlabs.signove.com/apps-pelota.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |