Ja, maar daarna moet je wel weer ff overclocken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef sc00p het volgende:
Update 1.2 is erKan ik deze gewoon installeren als mn telefoon overgeclocked is?
quote:
Zie opties van de browserquote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Rainesz het volgende:
Alleen Webbrowsing in Portraitmodes krijg ik niet aan het werk.
Niet dat ik het vaak gebruikte maar bij Hahlo op die manier twitterberichten lezen was een uitkomst.
Kan je in de settings van de browser gewoon aanvinken, en als hij dan dichtgeklapt is en in de juiste positie draait ie wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Rainesz het volgende:
Net geupdate naar 1.2
Blij dat ik eerst even back-up maakte voor install hehe. (normaal doe ik dat nooit)
Email lijkt nu veel beter te werken. Had daarvoor altijd wat kleine problemen.
Alleen Webbrowsing in Portraitmodes krijg ik niet aan het werk.
Niet dat ik het vaak gebruikte maar bij Hahlo op die manier twitterberichten lezen was een uitkomst.
Ik ben in iedergeval happy
Livescoresquote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef lkb9000 het volgende:
Je kan nu wel iets meer dan hiervoor met portrait browsing, zoals van links schuiven voor de cursor, of van rechts voor de recente geschiedenis, maar nog lang niet genoeg om fijn te internetten.
Ik gebruik het eigenlijk alleen als ik chill een artikeltje lees ofzo
Dat ben ik echt al tientallen keren vergeten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lens Cover Reminder is wel een goed programma, de naam zegt het al. De telefoon gaat trillen als je de cover nog open hebt
Wel hulpvol programma
+1, ik gebruik hem al even. In het begin is het wat wennen, ik dacht dat ik een IM kreegquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lens Cover Reminder is wel een goed programma, de naam zegt het al. De telefoon gaat trillen als je de cover nog open hebt
Wel hulpvol programma
Whehe. same hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
+1, ik gebruik hem al even. In het begin is het wat wennen, ik dacht dat ik een IM kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |