led pattern (denk ik)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe heet het programma die dat doet ookalweer?
LED Patterns ... gebruiken op eigen risicoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe heet het programma die dat doet ookalweer?
Je N900 bricken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:40 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat dan, op eigen risico? Kan het die LEDjes kapot maken?
Vetquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:24 schreef Klonk het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)gh-around-the-edges/
Nokia N900 #4quote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef drumstickNL het volgende:
Krijg ook een N900, wat zijn de musthave apps?
Laat even weten als je een goede gevonden hebt, ben zelf ook op zoek naar een degelijk houdertje.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Rainesz het volgende:
Eens Sygic erop gezet,prima vervanger zo voor mijn TomTom!
Nu nog goede Telefoonhouder voor in de auto.
Ben nu aan het kijken voor de Haicom. Aangezien ik liefst niks in me dashbord wil boren.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat even weten als je een goede gevonden hebt, ben zelf ook op zoek naar een degelijk houdertje.
Hier ook geen.quote:
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken voor de Haicom. Aangezien ik liefst niks in me dashbord wil boren.
ga nu deze bestellen.
Klikkie.
Aangezien hij toch alleen voor nav gebruikt gaat worden.
Als deze niks is ga ik voor een Brodit.
Oeh die bestel ik misschien ook welquote:Op maandag 17 mei 2010 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit.
Ik heb deze alvast besteld voor de stroom.
Speur ebay ff af, staat genoeg leuk spul opquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet er 2 jaar mee dus zal wel zeker een hoesje gaan aanschaffen, ben ook niet zo erg zuinig met mijn spullen om eerlijk te zijn.
Zag een aardig mooie leren voor 29 euro.
http://www.pdair.com/cata(...)000_1900000_11000787quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet er 2 jaar mee dus zal wel zeker een hoesje gaan aanschaffen, ben ook niet zo erg zuinig met mijn spullen om eerlijk te zijn.
Zag een aardig mooie leren voor 29 euro.
Op het moment nog Hi internet van ¤10,- per maand, maar die is erg traag en heeft een lage fair use grens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie onbeperkt internet op je N900? En wat betalen jullie per maand aan je abonnement?
Probeer het eens met de normale rabobank internetbankier website, doe ik ook met INGquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef moryana het volgende:
Zijn er hier ook mensen met rabobank mobiel bankieren? Ik probeer op de site in te loggen http://m.rabobank.nl. Ik klik op bankieren en daarna op inloggen. Dan krijg ik een foutmelding dat MicroB de server op wap.rabomobiel.nl niet kan vinden. Dan staat er onder nog iets over de proxy en firewall.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Dan heb ik mijn random reader nodig, en dit lijkt mij juist handig om nog ff mijn saldo te checken als ik niet thuis ben.... onderweg of zo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Probeer het eens met de normale rabobank internetbankier website, doe ik ook met ING
Ah zo'n ding heb ik niet met ING, dan is het lastiger ja, ik zou zo niet weten hoe je dat moet oplossen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:54 schreef moryana het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn random reader nodig, en dit lijkt mij juist handig om nog ff mijn saldo te checken als ik niet thuis ben.... onderweg of zo.
Helaas bij allebei dezelfde melding over de firewall en proxyserverquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah zo'n ding heb ik niet met ING, dan is het lastiger ja, ik zou zo niet weten hoe je dat moet oplossen.
Wat gebeurt er als je het met een andere browser doet? Bijvoorbeeld Firefox of Opera
Heb je het met 3G én WiFi internet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef moryana het volgende:
[..]
Helaas bij allebei dezelfde melding over de firewall en proxyserver
Oke domme vraag hoor (zolang heb ik de foon nog niet) maar hij staat standaard op 3g hoe krijg ik dat andere??quote:
Er staat bovenin 3G of 2G met wat blokjes erboven, dat is je normale telefoonverbinding, rechts van de batterij staat welk internet je op zit, als je op 3G internet zit staat daar een rondje met 2 pijltjes, als je op wifi zit een stipje met wat ronde streepjes erboven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef moryana het volgende:
[..]
Oke domme vraag hoor (zolang heb ik de foon nog niet) maar hij staat standaard op 3g hoe krijg ik dat andere??
De standaard browser heet MicroB, en deze is gebazeerd op de firefox enginequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb net mn N900 binnen gekregen en vroeg me af of dat standaard browser al firefox is?
Bluetooth headset?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef mikieu het volgende:
Alleen mijn headset die erbij zat werkt nog steeds niet, is hier misschien wat aan te doen?
Ik zal gewoon alles backuppen en dan gewoon morgen via Nokia Software Updater gaan updatenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
Moet ik om nu PR1.2 te installeren niet backuppen en flashen enzo? En als ik tot morgen wacht niet? Zoiets dacht ik te lezen op maemo.org.
[..]
Bluetooth headset?
Dat doe ik maar inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zal gewoon alles backuppen en dan gewoon morgen via Nokia Software Updater gaan updaten
Ik heb backup gemaakt op de microSD en geflashed omdat ik sowieso een bende had gemaakt van mijn rootfs (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
Moet ik om nu PR1.2 te installeren niet backuppen en flashen enzo? En als ik tot morgen wacht niet? Zoiets dacht ik te lezen op maemo.org.
Nee die erbij zit. Het heeft iig te maken met de microfoon, want daardoor zijn het 4 kringetjes ipv de gebruikelijke 3 die het dus wel doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bluetooth headset?
Damn dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh wat ben ik blij met de nieuwe versie van de mediaplayerEindelijk niet meer haperingen als je terug gaat en grote hoeveelheden data op je N900 hebt staan. Het gaat helemaal vloeiend, zelfs bij 600 Mhz.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:40 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje bang voor overclocken
Een vriend van me heeft sinds dit weekend (op mijn aanraden natuurlijk) ook een N900quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik doe het ook. Durval 2.0
OpenArenaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft sinds dit weekend (op mijn aanraden natuurlijk) ook een N900
Iemand een idee wat er allemaal enigzins te multiplayeren valt?
OpenArena vond ik niet zo lekker besturen, en Bgeweld vind ik niet zo boeiendquote:
Ik heb nu 500/900 draaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
Zometeen 1.2 er op zetten. En overclocken.
Binnenkort voor de eerste keer overclockenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nu 500/900 draaien.Fuck die battery!
Twee packages moet je hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Binnenkort voor de eerste keer overclocken.
Gewoon die app downloaden? Of echt andere kernel er op zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |