Hij zit niet op de oplader oid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
zit ie toevallig in de oplader (of aan usb kabel)?....
op de maemo forums kom je het probleem niet echt tegen :s maakt het lastig ^^
led pattern (denk ik)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe heet het programma die dat doet ookalweer?
LED Patterns ... gebruiken op eigen risicoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe heet het programma die dat doet ookalweer?
Je N900 bricken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:40 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat dan, op eigen risico? Kan het die LEDjes kapot maken?
Vetquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:24 schreef Klonk het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)gh-around-the-edges/
Nokia N900 #4quote:Op maandag 17 mei 2010 09:26 schreef drumstickNL het volgende:
Krijg ook een N900, wat zijn de musthave apps?
Laat even weten als je een goede gevonden hebt, ben zelf ook op zoek naar een degelijk houdertje.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Rainesz het volgende:
Eens Sygic erop gezet,prima vervanger zo voor mijn TomTom!
Nu nog goede Telefoonhouder voor in de auto.
Ben nu aan het kijken voor de Haicom. Aangezien ik liefst niks in me dashbord wil boren.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat even weten als je een goede gevonden hebt, ben zelf ook op zoek naar een degelijk houdertje.
Hier ook geen.quote:
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken voor de Haicom. Aangezien ik liefst niks in me dashbord wil boren.
ga nu deze bestellen.
Klikkie.
Aangezien hij toch alleen voor nav gebruikt gaat worden.
Als deze niks is ga ik voor een Brodit.
Oeh die bestel ik misschien ook welquote:Op maandag 17 mei 2010 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit.
Ik heb deze alvast besteld voor de stroom.
Speur ebay ff af, staat genoeg leuk spul opquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet er 2 jaar mee dus zal wel zeker een hoesje gaan aanschaffen, ben ook niet zo erg zuinig met mijn spullen om eerlijk te zijn.
Zag een aardig mooie leren voor 29 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |