nu eerst een bavaria Malt?quote:
quote:Bij Powned werken had ik namelijk sowieso niet gewild. Dan liever een stapje opzij doen.
Yup, ben ook erg benieuwd. Wordt wel dringen voor 'm, denk ik. Qua zendtijd dus...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]Altijd prettig mensen met eigen trots. Ben benieuwd of hij bij 3FM blijft.. Hoop van wel!
quote:En waar ik heen ga, is een groot omroepraadsel. Hopen dat er plek vrijkomt. Anders word ik na 11 jaar landelijk radio gewoon timmerman. :-)
Het werd goddomme es tijd zeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Veldhuis en kemper
Jammer dat ze er mee stoppen, met het volkomen kut
Ligt maar helemaal aan het soort programma en omroepquote:Op donderdag 29 april 2010 09:31 schreef gerbenp het volgende:
Maar der kevin moet wel producer blijven voor Rudy dan..
Ziet er niet echt best uit geloof ik (zeker gezien het laatste Twitter bericht). Gelukkig lopen er nog genoeg toppers bij 3FM rond. Miranda, Bart, Claudia, Sander.....quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ben ook erg benieuwd. Wordt wel dringen voor 'm, denk ik. Qua zendtijd dus...
Denk dat Kevin wat sneller ergens anders terecht kan, maar ook hier zou ik zeggen dat ze knettergek zijn als ze 'm laten lopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt maar helemaal aan het soort programma en omroep.
SC!!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Hallo Lieverds
Ik denk: laat ik ook maar weer eens wat van me horenhaha
De Chaos van Silent.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Hallo Lieverds
Ik denk: laat ik ook maar weer eens wat van me horenhaha
Yup, dat bevalt goed natuurlijk?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom deed het geinig
Zeker lang geleden RoelDruk met m n nieuwe baan he
Thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Succes Roel
Bij bevaltt inderdaad prima!
Leuk klassiekertje dit
Heb ik ook nog in m'n achterhoofd. Wil overstap maken van finance naar social media/online communicatie. Kan ook overwegen om een dag of 3/4 finance te doen (ook voor stukje financiële zekerheid) en 1/2 dagen iets voor mezelf te beginnen en zien hoe dat loopt.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Desnoods begin je iets voor jezelf
Psiesquote:Op donderdag 29 april 2010 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ja, mocht ik ooit in een vervelende situatie komen is dat mijn idee ook: een basisbaan gewoon een paar dagen per week, en de rest van de tijd voor mezelf iets doen
Ik dacht dat je Train bedoeldequote:Op donderdag 29 april 2010 10:42 schreef -Hans- het volgende:
Dit is zo'n super plaat30 graden, zon en een biertje en een fraai uitzicht. Zie het al helemaal voor me. Jammer van Train.......
QFT.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Againzender het volgende:
Always the sun, prachtplaat!
Nope, die van Train vind ik een drama! Ging over held Bobquote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Train bedoeldehaha
Ik vond Drops of Jupiter een leuke plaat, maar dit is gewoon jammer!
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Kan Rudy niet gewoon standaard een dagje overnemen van Corton?
Inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 11:15 schreef gerbenp het volgende:
Een plaat aanvragen die wel elke dag langs komt!!
Ik heb net nog Lucilectric aangevraagdquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Sersjee het volgende:
En Lemon tree en What's up in één uitzending... Willen ze me weghebben?!
Misschien wel het ergste wat Stenders ooit heeft gedaan, die plaat pluggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb net nog Lucilectric aangevraagd
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon recht in m'n gezicht zeggen dat je een hekel aan me hebt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Claudia naar BNN? No way.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien draaien Claudia en Stenders wel om...
Ik hoop het nietClaudia
Stenders
Maar las op Twitter dat het misschien Timur ging worden...
Vind zijn weekend programma altijd wel grappig, maar dat hoor ik niet al te vaak
Jep, die zendtijd wordt van BNN. Daarom lijkt me Claudia uitgeslotenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
BNN? Wordt de zendtijd tussen 12:00 en 14:00 van BNN dan? Zo niet, is Claudia best wel een optie, maar laten we bidden van niet
goedeMIDDAG!!quote:
Liep net even door het centrum van de stad en toen lag er iemand op de weg te genieten van de zon. Gezien de zwaailichten rond de jonge dame was het liggen wsl. niet geheel vrijwilligquote:Op donderdag 29 april 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
Lekker in het zonnetje gezeten om te lunchen, nu weer aan het werk. Nou ja, poging doen tot
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Hmm zag gisteren nog een motorrijder op een brancard liggen, zon scheen wel maar hij zal er op dat moment niet echt van genoten hebben idd
jij ook al?quote:
Jij gaat FOK! vertegenwoordigen op de landelijke radio?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef Paul het volgende:
Leuk he dat ik zondag bij Timur op de radio ben
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien draaien Claudia en Stenders wel om...
Ik hoop het nietClaudia
Stenders
Maar las op Twitter dat het misschien Timur ging worden...
Vind zijn weekend programma altijd wel grappig, maar dat hoor ik niet al te vaak
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat werd door iemand vanaf Coen zijn telefoon getweet toen hij hem had laten liggen:') En iedereen is het gaan retweeten en hier was er ook al een discussie van pagina's
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem aan dat je genoeg bier hebt voor ons?
Hou je bekquote:
Held !quote:Op donderdag 29 april 2010 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
What do you want from me?
Nou, het liefst dat je NU stopt met dit soort kutmuziek maken
Haha Hans, ondanks dat ik niet meer zo vaak hier te vinden ben, weet je precies wat ik wel en niet leuk vind denk ik zoquote:
Haha ja precies!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha Hans, ondanks dat ik niet meer zo vaak hier te vinden ben, weet je precies wat ik wel en niet leuk vind denk ik zo
Miss Jackson
Thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Roel, toffe foto @ Twitter. Wel ff wennen
Haha is heel moeilijk denk ikquote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Is er op 3FM wel eens iets gedraaid wat IEDEREEN mooi vind![]()
Nou, met achteneenhalve minuut Master of Puppets om 13.15 was lang niet iedereen blij en bij Stairway to heaven komt sowieso Pilesquote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha is heel moeilijk denk ik
Volgens mij kom je als je een nummer van Metallica, Deep Purple of Led Zepellin draait wel dicht in de buurt van een hogere score
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zien klagen bij Manic Street Preachers.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Bedankt, hoefde ik niet te reagerenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met achteneenhalve minuut Master of Puppets om 13.15 was lang niet iedereen blij en bij Stairway to heaven komt sowieso Pilesdoen...
En dan doe je het tochquote:
Master of Puppetsquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met achteneenhalve minuut Master of Puppets om 13.15 was lang niet iedereen blij en bij Stairway to heaven komt sowieso Pilesdoen...
jup, stuk vrolijker zoquote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Ja, is weer wat kleurrijker dan die andere
.
Blijft mooi hequote:
Mjah stage lopen enzo, heb je datquote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ghegheghe, jij geen vakantieWees maar gerust, me zusje heeft 2 weken
![]()
Wat zou het toch vervelend zijn als hij minder gaat werken, zodat hij bij zijn vrouw kan zijnquote:3FM
Bart gaat trouwen!:
3FM-DJ Bart Arens gaat zijn liefde voor zijn lieve, lieve, liefde van zijn leven vastleggen:... http://bit.ly/bpeJOB
Ik hoop dat het je hele vakantie keihard plenstquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je hele vakantie keihard plenst
Helft van me vakantie moet ik werken, maar goedquote:Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je hele vakantie keihard plenst
Ik denk dat we over Bruce best eensgezind positief zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Ohquote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ook![]()
(ja, houd erg van regen)
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat we over Bruce best eensgezind positief zijn.
Veel mooier dan dit wordt het haast niet:.
.
.
Amenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat we over Bruce best eensgezind positief zijn.
Veel mooier dan dit wordt het haast niet:.
.
.
Straks afscheidsborrel van afdelingsmanager en van mijn chef. Er zit bij die kroeg geen terras, maar denk dat dat zo op de avond voor Koninginnedag gewoon op straat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef Sjowhan het volgende:
Straks een heerlijk biertje op het terras nuttigen
Erger dan Els I kan het toch niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Straks afscheidsborrel van afdelingsmanager en van mijn chef. Er zit bij die kroeg geen terras, maar denk dat dat zo op de avond voor Koninginnedag gewoon op straat gaat gebeuren.
Als die Gestapo van stadsdeel centrum tenminste niet dwars ligt
ik kijk nergens meer van op zo onderhand.quote:
Jij ook SC> Leuk dat je er weer even was. Moi !quote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar huis
Fijne dagen allemaal
Van t zelfdequote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar huis
Fijne dagen allemaal
Ik hoop dat de duiven haar onderschijten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef -Hans- het volgende:
Miss Montreal op de Vismarkt... Leuk zeg.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat de duiven haar onderschijten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:28 schreef alors het volgende:
Hahah Coen mag z'n carpaccio er meteen afwerken!
Die gaat weinig lol beleven aan Koninginnedag...quote:
Nou idd dat dacht ik ook, van zulke grappen krijg je echt nasty spierpijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die gaat weinig lol beleven aan Koninginnedag...
Inderdaad, wat een "flikker" die sanderquote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef alors het volgende:
Sander wat een sadist![]()
Coen steekt z'n middelvingers op
Inderdaad cadeauquote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
LOL wtf is die aan het doen
Heeft ie dat als 'cadeau' gekregen?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
LOL wtf is die aan het doen
Heeft ie dat als 'cadeau' gekregen?
Loopt je computer achter ofzo dat kwam bij mij al eerder vanmiddag langsquote:Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of Der Rudy er morgen wel is... Hij Twittert dat hij nu weekend heeft.
De tijdzone staat idd niet helemaal goed afgesteldquote:Op donderdag 29 april 2010 18:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Loopt je computer achter ofzo dat kwam bij mij al eerder vanmiddag langs
Toch nog een goede gemeente in NH boven het kanaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Een lokale ondernemer had voor zaterdag 538 On Tour geboekt om het Nielenplein hun ding te doen, maar ik lees net dat het niet doorgaat, want de gemeente heeft geen vergunning afgegeven!
Gemeente Heemskerk
Helden ! Goed bezig.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Een lokale ondernemer had voor zaterdag 538 On Tour geboekt om het Nielenplein hun ding te doen, maar ik lees net dat het niet doorgaat, want de gemeente heeft geen vergunning afgegeven!
Gemeente Heemskerk
Idem hier, maar dan geen Plork (jaloers!). Wel een band die heel goed Motorcycle Emptiness kan spelen, dus dat vergoedt veel.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Cee het volgende:
![]()
Morgen Koninginnedag in m'n geboortedurp, eindelijk wordt er wat georganiseerd buiten de standaard rotzooi-op-kleedjes-verkoperij.Veel tribute en coverbandjes. En 's avonds Plork!
Met z'n aannemers!
Wil je nog vragen hoe je het dinsdag vond!?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Cee het volgende:![]()
Morgen Koninginnedag in m'n geboortedurp, eindelijk wordt er wat georganiseerd buiten de standaard rotzooi-op-kleedjes-verkoperij.Veel tribute en coverbandjes. En 's avonds Plork!
Met z'n aannemers!
Heb je een uurtje? Ik ben er nog vol van! Maar zal het kort en krachtig houden: het was geweldig, speciaal, super, gezellig en om nooit te vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wil je nog vragen hoe je het dinsdag vond!?
geweldig om te horen!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je een uurtje? Ik ben er nog vol van! Maar zal het kort en krachtig houden: het was geweldig, speciaal, super, gezellig en om nooit te vergeten.We zitten met z'n tienen al twee dagen lang heen en weer te mailen en te krabbelen en twitteren en we raken er voorlopig nog niet over uitgepraat. Dus nogmaals duizend maal dank!
Ah, een nieuw vriendenclubje gesticht dus?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je een uurtje? Ik ben er nog vol van! Maar zal het kort en krachtig houden: het was geweldig, speciaal, super, gezellig en om nooit te vergeten.We zitten met z'n tienen al twee dagen lang heen en weer te mailen en te krabbelen en twitteren en we raken er voorlopig nog niet over uitgepraat. Dus nogmaals duizend maal dank!
Dat ben ik dus ook van plan. Het album is leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Want Want in MetMichiel dus vanavond. Volgende week wil ik ze live gaan bekijken in Haarlem (Bevrijdingspop).
Ah, dan zal je dus ook Rudy Mackay zien, want die doet de presentatie van het Jupiler Podium.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook van plan. Het album is leuk!
Mwah, denk niet dat we de deur bij elkaar plat gaan lopen of zo, maar het was en is in ieder geval leuk om te zien dat een groep mensen waarvan de jongste 16 en de oudste 43 is, meteen zo'n goede klik heeft en tsja, die gemene deler genaamd Lambert draagt daar natuurlijk aan bij.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, een nieuw vriendenclubje gesticht dus?
Klopt wel. Op het Houtpodium vind ik eigenlijk alleen Junkie XL en Gotcha! echt interessant.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zal je dus ook Rudy Mackay zien, want die doet de presentatie van het Jupiler Podium.
Eerste keer dat het kleine podium voor mij interessanter is dan het grote btw. Voorgaande jaren stond ik eigenlijk alleen bij het Houtpodium (Asteroids Galaxy Tour, Alphabeat, Room Eleven, Moke, enz.).
Voor de volledigheid even het programma per podium: http://www.bevrijdingspop.nl/programma/
Die staat dus ook al een tijdje in m'n agenda. Ben ook wel benieuwd naar Juliette Lewis.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef borisz het volgende:
Trouwens op 12 juni Beeckestijnpop met oa.
16:00 - 17:00 uur:
Bettie Serveert
17:30 - 18:30 uur
C-Mon & Kypski
Als bekendste namen.
Walken is een koning.quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
mamamama
Nog 16 nachtjes en dan ga ik naar GaGa!
Hier nog een.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is het best erg da'k meteen wist dat dit Corona is.
Ah, okayquote:
Jacques D'Ancona, give me a cool Corona ?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is het best erg da'k meteen wist dat dit Corona is.
en dit danquote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje geschoten door Eelco Bosch van Rosenthal
Wat gaat ze doen dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Wow, dat is nog eens een mooie stap voorwaarts voor Tessel! lees het bericht over haar nieuwe functie net. Mooie uitdaging
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Captain_Slow het volgende:
Want Want heeft het over hun hele oeuvre
Ik heb eigenlijk ook niks met hun muziek en kan Nederlandstalig meestal slecht aanhoren..quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat Michiel zo enthousiast is maar ik vind het ook niet echt heel geweldig. Zacht uitgedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |