Idem hier, maar dan geen Plork (jaloers!). Wel een band die heel goed Motorcycle Emptiness kan spelen, dus dat vergoedt veel.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Cee het volgende:
![]()
Morgen Koninginnedag in m'n geboortedurp, eindelijk wordt er wat georganiseerd buiten de standaard rotzooi-op-kleedjes-verkoperij.Veel tribute en coverbandjes. En 's avonds Plork!
Met z'n aannemers!
Wil je nog vragen hoe je het dinsdag vond!?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Cee het volgende:![]()
Morgen Koninginnedag in m'n geboortedurp, eindelijk wordt er wat georganiseerd buiten de standaard rotzooi-op-kleedjes-verkoperij.Veel tribute en coverbandjes. En 's avonds Plork!
Met z'n aannemers!
Heb je een uurtje? Ik ben er nog vol van! Maar zal het kort en krachtig houden: het was geweldig, speciaal, super, gezellig en om nooit te vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wil je nog vragen hoe je het dinsdag vond!?
geweldig om te horen!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je een uurtje? Ik ben er nog vol van! Maar zal het kort en krachtig houden: het was geweldig, speciaal, super, gezellig en om nooit te vergeten.We zitten met z'n tienen al twee dagen lang heen en weer te mailen en te krabbelen en twitteren en we raken er voorlopig nog niet over uitgepraat. Dus nogmaals duizend maal dank!
Ah, een nieuw vriendenclubje gesticht dus?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je een uurtje? Ik ben er nog vol van! Maar zal het kort en krachtig houden: het was geweldig, speciaal, super, gezellig en om nooit te vergeten.We zitten met z'n tienen al twee dagen lang heen en weer te mailen en te krabbelen en twitteren en we raken er voorlopig nog niet over uitgepraat. Dus nogmaals duizend maal dank!
Dat ben ik dus ook van plan. Het album is leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Want Want in MetMichiel dus vanavond. Volgende week wil ik ze live gaan bekijken in Haarlem (Bevrijdingspop).
Ah, dan zal je dus ook Rudy Mackay zien, want die doet de presentatie van het Jupiler Podium.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook van plan. Het album is leuk!
Mwah, denk niet dat we de deur bij elkaar plat gaan lopen of zo, maar het was en is in ieder geval leuk om te zien dat een groep mensen waarvan de jongste 16 en de oudste 43 is, meteen zo'n goede klik heeft en tsja, die gemene deler genaamd Lambert draagt daar natuurlijk aan bij.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, een nieuw vriendenclubje gesticht dus?
Klopt wel. Op het Houtpodium vind ik eigenlijk alleen Junkie XL en Gotcha! echt interessant.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zal je dus ook Rudy Mackay zien, want die doet de presentatie van het Jupiler Podium.
Eerste keer dat het kleine podium voor mij interessanter is dan het grote btw. Voorgaande jaren stond ik eigenlijk alleen bij het Houtpodium (Asteroids Galaxy Tour, Alphabeat, Room Eleven, Moke, enz.).
Voor de volledigheid even het programma per podium: http://www.bevrijdingspop.nl/programma/
Die staat dus ook al een tijdje in m'n agenda. Ben ook wel benieuwd naar Juliette Lewis.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef borisz het volgende:
Trouwens op 12 juni Beeckestijnpop met oa.
16:00 - 17:00 uur:
Bettie Serveert
17:30 - 18:30 uur
C-Mon & Kypski
Als bekendste namen.
Walken is een koning.quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
mamamama
Nog 16 nachtjes en dan ga ik naar GaGa!
Hier nog een.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is het best erg da'k meteen wist dat dit Corona is.
Ah, okayquote:
Jacques D'Ancona, give me a cool Corona ?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk is het best erg da'k meteen wist dat dit Corona is.
en dit danquote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje geschoten door Eelco Bosch van Rosenthal
Wat gaat ze doen dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Wow, dat is nog eens een mooie stap voorwaarts voor Tessel! lees het bericht over haar nieuwe functie net. Mooie uitdaging
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Captain_Slow het volgende:
Want Want heeft het over hun hele oeuvre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |