Ik hoop dat de duiven haar onderschijten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef -Hans- het volgende:
Miss Montreal op de Vismarkt... Leuk zeg.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop dat de duiven haar onderschijten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:28 schreef alors het volgende:
Hahah Coen mag z'n carpaccio er meteen afwerken!
Die gaat weinig lol beleven aan Koninginnedag...quote:
Nou idd dat dacht ik ook, van zulke grappen krijg je echt nasty spierpijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die gaat weinig lol beleven aan Koninginnedag...
Inderdaad, wat een "flikker" die sanderquote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef alors het volgende:
Sander wat een sadist![]()
Coen steekt z'n middelvingers op
Inderdaad cadeauquote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
LOL wtf is die aan het doen
Heeft ie dat als 'cadeau' gekregen?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
LOL wtf is die aan het doen
Heeft ie dat als 'cadeau' gekregen?
Loopt je computer achter ofzo dat kwam bij mij al eerder vanmiddag langsquote:Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of Der Rudy er morgen wel is... Hij Twittert dat hij nu weekend heeft.
De tijdzone staat idd niet helemaal goed afgesteldquote:Op donderdag 29 april 2010 18:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Loopt je computer achter ofzo dat kwam bij mij al eerder vanmiddag langs
Toch nog een goede gemeente in NH boven het kanaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Een lokale ondernemer had voor zaterdag 538 On Tour geboekt om het Nielenplein hun ding te doen, maar ik lees net dat het niet doorgaat, want de gemeente heeft geen vergunning afgegeven!
Gemeente Heemskerk
Helden ! Goed bezig.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Een lokale ondernemer had voor zaterdag 538 On Tour geboekt om het Nielenplein hun ding te doen, maar ik lees net dat het niet doorgaat, want de gemeente heeft geen vergunning afgegeven!
Gemeente Heemskerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |