Thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Succes Roel
Bij bevaltt inderdaad prima!
Leuk klassiekertje dit
Heb ik ook nog in m'n achterhoofd. Wil overstap maken van finance naar social media/online communicatie. Kan ook overwegen om een dag of 3/4 finance te doen (ook voor stukje financiële zekerheid) en 1/2 dagen iets voor mezelf te beginnen en zien hoe dat loopt.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
Desnoods begin je iets voor jezelf
Psiesquote:Op donderdag 29 april 2010 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ja, mocht ik ooit in een vervelende situatie komen is dat mijn idee ook: een basisbaan gewoon een paar dagen per week, en de rest van de tijd voor mezelf iets doen
Ik dacht dat je Train bedoeldequote:Op donderdag 29 april 2010 10:42 schreef -Hans- het volgende:
Dit is zo'n super plaat30 graden, zon en een biertje en een fraai uitzicht. Zie het al helemaal voor me. Jammer van Train.......
QFT.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Againzender het volgende:
Always the sun, prachtplaat!
Nope, die van Train vind ik een drama! Ging over held Bobquote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Train bedoeldehaha
Ik vond Drops of Jupiter een leuke plaat, maar dit is gewoon jammer!
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Kan Rudy niet gewoon standaard een dagje overnemen van Corton?
Inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 11:15 schreef gerbenp het volgende:
Een plaat aanvragen die wel elke dag langs komt!!
Ik heb net nog Lucilectric aangevraagdquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Sersjee het volgende:
En Lemon tree en What's up in één uitzending... Willen ze me weghebben?!
Misschien wel het ergste wat Stenders ooit heeft gedaan, die plaat pluggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb net nog Lucilectric aangevraagd
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon recht in m'n gezicht zeggen dat je een hekel aan me hebt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |