quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Kan Rudy niet gewoon standaard een dagje overnemen van Corton?
Inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 11:15 schreef gerbenp het volgende:
Een plaat aanvragen die wel elke dag langs komt!!
Ik heb net nog Lucilectric aangevraagdquote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Sersjee het volgende:
En Lemon tree en What's up in één uitzending... Willen ze me weghebben?!
Misschien wel het ergste wat Stenders ooit heeft gedaan, die plaat pluggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb net nog Lucilectric aangevraagd
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon recht in m'n gezicht zeggen dat je een hekel aan me hebt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Claudia naar BNN? No way.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien draaien Claudia en Stenders wel om...
Ik hoop het nietClaudia
Stenders
Maar las op Twitter dat het misschien Timur ging worden...
Vind zijn weekend programma altijd wel grappig, maar dat hoor ik niet al te vaak
Jep, die zendtijd wordt van BNN. Daarom lijkt me Claudia uitgeslotenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
BNN? Wordt de zendtijd tussen 12:00 en 14:00 van BNN dan? Zo niet, is Claudia best wel een optie, maar laten we bidden van niet
goedeMIDDAG!!quote:
Liep net even door het centrum van de stad en toen lag er iemand op de weg te genieten van de zon. Gezien de zwaailichten rond de jonge dame was het liggen wsl. niet geheel vrijwilligquote:Op donderdag 29 april 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
Lekker in het zonnetje gezeten om te lunchen, nu weer aan het werk. Nou ja, poging doen tot
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Hmm zag gisteren nog een motorrijder op een brancard liggen, zon scheen wel maar hij zal er op dat moment niet echt van genoten hebben idd
jij ook al?quote:
Jij gaat FOK! vertegenwoordigen op de landelijke radio?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef Paul het volgende:
Leuk he dat ik zondag bij Timur op de radio ben
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien draaien Claudia en Stenders wel om...
Ik hoop het nietClaudia
Stenders
Maar las op Twitter dat het misschien Timur ging worden...
Vind zijn weekend programma altijd wel grappig, maar dat hoor ik niet al te vaak
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat werd door iemand vanaf Coen zijn telefoon getweet toen hij hem had laten liggen:') En iedereen is het gaan retweeten en hier was er ook al een discussie van pagina's
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem aan dat je genoeg bier hebt voor ons?
Hou je bekquote:
Held !quote:Op donderdag 29 april 2010 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
What do you want from me?
Nou, het liefst dat je NU stopt met dit soort kutmuziek maken
Haha Hans, ondanks dat ik niet meer zo vaak hier te vinden ben, weet je precies wat ik wel en niet leuk vind denk ik zoquote:
Haha ja precies!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha Hans, ondanks dat ik niet meer zo vaak hier te vinden ben, weet je precies wat ik wel en niet leuk vind denk ik zo
Miss Jackson
Thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Roel, toffe foto @ Twitter. Wel ff wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |