nu eerst een bavaria Malt?quote:
quote:Bij Powned werken had ik namelijk sowieso niet gewild. Dan liever een stapje opzij doen.
Yup, ben ook erg benieuwd. Wordt wel dringen voor 'm, denk ik. Qua zendtijd dus...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]Altijd prettig mensen met eigen trots. Ben benieuwd of hij bij 3FM blijft.. Hoop van wel!
quote:En waar ik heen ga, is een groot omroepraadsel. Hopen dat er plek vrijkomt. Anders word ik na 11 jaar landelijk radio gewoon timmerman. :-)
Het werd goddomme es tijd zeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Veldhuis en kemper
Jammer dat ze er mee stoppen, met het volkomen kut
Ligt maar helemaal aan het soort programma en omroepquote:Op donderdag 29 april 2010 09:31 schreef gerbenp het volgende:
Maar der kevin moet wel producer blijven voor Rudy dan..
Ziet er niet echt best uit geloof ik (zeker gezien het laatste Twitter bericht). Gelukkig lopen er nog genoeg toppers bij 3FM rond. Miranda, Bart, Claudia, Sander.....quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ben ook erg benieuwd. Wordt wel dringen voor 'm, denk ik. Qua zendtijd dus...
Denk dat Kevin wat sneller ergens anders terecht kan, maar ook hier zou ik zeggen dat ze knettergek zijn als ze 'm laten lopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt maar helemaal aan het soort programma en omroep.
SC!!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Hallo Lieverds
Ik denk: laat ik ook maar weer eens wat van me horenhaha
De Chaos van Silent.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Hallo Lieverds
Ik denk: laat ik ook maar weer eens wat van me horenhaha
Yup, dat bevalt goed natuurlijk?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom deed het geinig
Zeker lang geleden RoelDruk met m n nieuwe baan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |