Haha is heel moeilijk denk ikquote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Is er op 3FM wel eens iets gedraaid wat IEDEREEN mooi vind![]()
Nou, met achteneenhalve minuut Master of Puppets om 13.15 was lang niet iedereen blij en bij Stairway to heaven komt sowieso Pilesquote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha is heel moeilijk denk ik
Volgens mij kom je als je een nummer van Metallica, Deep Purple of Led Zepellin draait wel dicht in de buurt van een hogere score
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zien klagen bij Manic Street Preachers.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Bedankt, hoefde ik niet te reagerenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met achteneenhalve minuut Master of Puppets om 13.15 was lang niet iedereen blij en bij Stairway to heaven komt sowieso Pilesdoen...
En dan doe je het tochquote:
Master of Puppetsquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, met achteneenhalve minuut Master of Puppets om 13.15 was lang niet iedereen blij en bij Stairway to heaven komt sowieso Pilesdoen...
jup, stuk vrolijker zoquote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Ja, is weer wat kleurrijker dan die andere
.
Blijft mooi hequote:
Mjah stage lopen enzo, heb je datquote:Op donderdag 29 april 2010 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ghegheghe, jij geen vakantieWees maar gerust, me zusje heeft 2 weken
![]()
Wat zou het toch vervelend zijn als hij minder gaat werken, zodat hij bij zijn vrouw kan zijnquote:3FM
Bart gaat trouwen!:
3FM-DJ Bart Arens gaat zijn liefde voor zijn lieve, lieve, liefde van zijn leven vastleggen:... http://bit.ly/bpeJOB
Ik hoop dat het je hele vakantie keihard plenstquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je hele vakantie keihard plenst
Helft van me vakantie moet ik werken, maar goedquote:Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je hele vakantie keihard plenst
Ik denk dat we over Bruce best eensgezind positief zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Ohquote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ook![]()
(ja, houd erg van regen)
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat we over Bruce best eensgezind positief zijn.
Veel mooier dan dit wordt het haast niet:.
.
.
Amenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat we over Bruce best eensgezind positief zijn.
Veel mooier dan dit wordt het haast niet:.
.
.
Straks afscheidsborrel van afdelingsmanager en van mijn chef. Er zit bij die kroeg geen terras, maar denk dat dat zo op de avond voor Koninginnedag gewoon op straat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef Sjowhan het volgende:
Straks een heerlijk biertje op het terras nuttigen
Erger dan Els I kan het toch niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Straks afscheidsborrel van afdelingsmanager en van mijn chef. Er zit bij die kroeg geen terras, maar denk dat dat zo op de avond voor Koninginnedag gewoon op straat gaat gebeuren.
Als die Gestapo van stadsdeel centrum tenminste niet dwars ligt
ik kijk nergens meer van op zo onderhand.quote:
Jij ook SC> Leuk dat je er weer even was. Moi !quote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar huis
Fijne dagen allemaal
Van t zelfdequote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar huis
Fijne dagen allemaal
Ik hoop dat de duiven haar onderschijten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef -Hans- het volgende:
Miss Montreal op de Vismarkt... Leuk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |