Haar gezich is ook de moeite waard, MM ik zou eens iets omhoog kijken als ik jou was.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Het lukt me maar niet om me te focussen op haar gezicht, geen idee dus...
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haar gezich is ook de moeite waard, MM ik zou eens iets omhoog kijken als ik jou was.
Katherine Heiglquote:
Punten deel 1951quote:
Ik was hem vergetenquote:
Nee, dat was een Bugatti Veyron.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Is dat zo'n pooierbak die afgelopen week in beslag is genomen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken wel John Lennon en George Harrison...
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Niet echt 'n idee, op de namen afgaand, eerste duikboten ofzo?
Volgens mij is het jaartal daar trouwens iets te vroeg maargoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ze van de week ook niet in Knocked up?quote:
yep. Met muziek van Loudon Wainwright IIIquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Zat ze van de week ook niet in Knocked up?
Maakt niet uit. Ieder zijn dingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef Nico_S. het volgende:
Tja, voetbal- of fietsvragen heb ik nu eenmaal niet...
Het heeft te maken met scheepvaart.
Hij speelde ook in de film. Ik was ook wel afgeleid, wat eenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Mark het volgende:
Oh ja? Ik zat zeker naar haar ogen te kijken, net als MadMaster
Ik heb nog nooit in een film gespeeld en als de persoon op die foto een hij is, dan word ik homo...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij speelde ook in de film. Ik was ook wel afgeleid, wat een
Hij = Loudon Wainwright, niet MMquote:Op woensdag 28 april 2010 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een film gespeeld en als de persoon op die foto een hij is, dan word ik homo...
Weet je niet hoe die kerel heet?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:34 schreef nightcowboy het volgende:
Ik zag die term vanavond nog voorbij komen op TV.
Punten deel 1951quote:Op donderdag 29 april 2010 00:49 schreef Mark het volgende:
Dan is het Tim Allen
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:55 schreef ScottTracy het volgende:
Gummbah?
quote:Op donderdag 29 april 2010 01:02 schreef lubje25 het volgende:
melkweg
Punten deel 1951quote:Op donderdag 29 april 2010 01:44 schreef Morendo het volgende:
Gianfranco Zola.
Welke film?quote:is een West-Duitse dramafilm uit 1981 onder regie van Uli Edel. Het verhaal is gebaseerd op dat uit het gelijknamige biografische boek van Kai Hermann en Horst Rieck, die dit schreven naar aanleiding van hun ontmoeting met de echte, toen nog vijftienjarige ......Hoofdrolspelers Natja Brunkhorst (als ....) en Thomas Haustein (als haar vriendje Detlev) waren destijds nog volstrekt onbekend.
De film won zowel een Goldene Leinwand als de prijs voor populairste film op het Montréal World Film Festival 1981.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geen tijd om een nieuwe vraag te plaatsen tot 10.00 uur
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Je bent drie woorden vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:24 schreef steekbal het volgende:mohguh, Dr. Strangelove or how I learned to love the Bomb
"to stop worrying"quote:Op donderdag 29 april 2010 09:11 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Je bent drie woorden vergeten.
De film heet: Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:24 schreef steekbal het volgende:
mohguh, Dr. Strangelove or how I learned to love the Bomb
quote:
Je had nog Pacific Assault, Breakthrough,...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
Airborne
Sunrising
eeeeeen allied assault
Oei, had er over gekeken, Nu ja sowieso punt voor jou héquote:
Zeker. Heb er veel thuis liggen hier. En een vriend van me heeft de spellen die ik niet van MoH hebquote:Op donderdag 29 april 2010 11:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je had nog Pacific Assault, Breakthrough,...
Ook een liefhebber?
Punten deel 1951
4 lubje25
2 Bart
2 MadMaster
1 tomtomaat
1 Nico_S.
2 Mark
1 ScottTracy
1 Morendo
1 Yankee
1 steekbal
1 banaantjeEE
1 Zeroku
Manga zijn de strips, anime de tekenfilms, grof gezegd.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen manga en anime
Volgens mij is het antwoord net gegeven.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:06 schreef lubje25 het volgende:
Zeroku lijkt er ook niet meer te zijn. Zal ik een nieuwe vraag doen?
Seto Kaibaquote:Op donderdag 29 april 2010 13:06 schreef Sporttv het volgende:
Setto Kaiba toch ?
+1quote:
quote:
Wat isquote:is een begrip uit de militaire praktijk. Het staat voor "voorhoede" van een legereenheid bestaande uit een kleine troep van hoog gekwalificeerde soldaten of een geoefend commando. Deze voorhoede werd vooruit gestuurd om het terrein te verkennen voor het leger dat erachter komt. Zodoende kon men beter de toekomstige koers of een militaire strategie uitstippelen.
Punten deel 1951quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef steekbal het volgende:
sorry, ik ben bang dat ons leeftijdsverschil te groot is...
ik voel me ook oudquote:Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef steekbal het volgende:
sorry, ik ben bang dat ons leeftijdsverschil te groot is...
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Je speelt een hero. Je moet de andere basis vernietigen, Sentinel en Scourge. Een van de heroes is Drow ranger, etc.
Als je geen gamer bent niet neequote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Kom op. Deze moet toch wel te doen zijn.
ik wil niet flauw zijn, dat zijn vier termen in 1 zin die ik niet ken... Laat de jeugd deze vraag maar beantwoordenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Kom op. Deze moet toch wel te doen zijn.
Je speelt een hero. Je moet de andere basis vernietigen, Sentinel en Scourge. Een van de heroes is Drow ranger, etc.
Defense of the Ancients natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:59 schreef Zeroku het volgende:
Laat maar. Ik stel wel een nieuwe vraag.is een scenario uit het real-time strategy computerspel Warcraft III: Reign of Chaos en de bijbehorende uitbreidingsset Warcraft III: The Frozen Throne. Het scenario is gebaseerd op het level "Aeon of Strife" uit het spel StarCraft.
Wat is?
Blizzard.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Zeroku het volgende:
is een Amerikaans entertainment softwaremaker, onder meer bekend van de Warcraft, Diablo en StarCraft computerspelseries.
is tegenwoordig een onderdeel van Activision Blizzard, een fusie van Vivendi Games en Activision.
= ?
Laatste vraag die ik stel.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef Bart het volgende:
Maar dat was trouwens ook wel af te leiden uit de vraagstelling, een onderdeel van Activision Blizzard
ja, die had ik ook gewetenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef ScottTracy het volgende:
Verzuiling?
Punten deel 1951quote:
Suzuki Swiftquote:Op donderdag 29 april 2010 17:16 schreef ScottTracy het volgende:
In wat voor auto (merk, type, kleur) reed Karst Tates vorig jaar door de menigte voordat hij tegen de Naald tot stilstand kwam?
Bart +1quote:Op donderdag 29 april 2010 17:18 schreef Bart het volgende:
zwart
10 is diamant, nu 1 nog...quote:
quote:
quote:
Neleos + 1quote:
Het boek van Thompson is ook een aanrader.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef ScottTracy het volgende:
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Ik moet 'em weer eens kijken. Geweldige film
Punten deel 1951quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef ScottTracy het volgende:
The Velvet Underground
quote:
Punten deel 1951quote:
Wat isquote:Twee woorden zijn elkaarsals ze dezelfde uitspraak en spelling hebben en tot dezelfde woordsoort behoren, maar geheel verschillende betekenissen hebben.
Punten deel 1951quote:
Belgische politiek interesseert me niet zoquote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Volk aanwezig of zitten jullie allemaal buiten op het terras?
Nee de hint zegt duidelijk dat hij de leider is van de NVAquote:Op donderdag 29 april 2010 20:38 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
't is niet de leider van de Open VLD of wel?
Oh, over hint heen gekeken, geen idee hoe de leider van de NVA heet.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee de hint zegt duidelijk dat hij de leider is van de NVA![]()
Andere vraag dan maar?
Punten deel 1951quote:
Toffe vent, dat moet wel.quote:
Hij heeft mijn stemquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Ja verdomme, ik wist dat het een grafische kaart was
Punten deel 1951quote:
Silvia Tothquote:Op donderdag 29 april 2010 21:06 schreef Yankee het volgende:
10 februari 1944) is een Nederlands zakenvrouw. Ze werd vooral bekend als voorzitter van de raad van bestuur van het uitzendbureau Content.
quote:
Je hoeft maar 1 naam. Clark is fout, Audrey goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |