quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Niet echt 'n idee, op de namen afgaand, eerste duikboten ofzo?
Volgens mij is het jaartal daar trouwens iets te vroeg maargoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ze van de week ook niet in Knocked up?quote:
yep. Met muziek van Loudon Wainwright IIIquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Zat ze van de week ook niet in Knocked up?
Maakt niet uit. Ieder zijn dingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef Nico_S. het volgende:
Tja, voetbal- of fietsvragen heb ik nu eenmaal niet...
Het heeft te maken met scheepvaart.
Hij speelde ook in de film. Ik was ook wel afgeleid, wat eenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Mark het volgende:
Oh ja? Ik zat zeker naar haar ogen te kijken, net als MadMaster
Ik heb nog nooit in een film gespeeld en als de persoon op die foto een hij is, dan word ik homo...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij speelde ook in de film. Ik was ook wel afgeleid, wat een
Hij = Loudon Wainwright, niet MMquote:Op woensdag 28 april 2010 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een film gespeeld en als de persoon op die foto een hij is, dan word ik homo...
Weet je niet hoe die kerel heet?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:34 schreef nightcowboy het volgende:
Ik zag die term vanavond nog voorbij komen op TV.
Punten deel 1951quote:Op donderdag 29 april 2010 00:49 schreef Mark het volgende:
Dan is het Tim Allen
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:55 schreef ScottTracy het volgende:
Gummbah?
quote:Op donderdag 29 april 2010 01:02 schreef lubje25 het volgende:
melkweg
Punten deel 1951quote:Op donderdag 29 april 2010 01:44 schreef Morendo het volgende:
Gianfranco Zola.
Welke film?quote:is een West-Duitse dramafilm uit 1981 onder regie van Uli Edel. Het verhaal is gebaseerd op dat uit het gelijknamige biografische boek van Kai Hermann en Horst Rieck, die dit schreven naar aanleiding van hun ontmoeting met de echte, toen nog vijftienjarige ......Hoofdrolspelers Natja Brunkhorst (als ....) en Thomas Haustein (als haar vriendje Detlev) waren destijds nog volstrekt onbekend.
De film won zowel een Goldene Leinwand als de prijs voor populairste film op het Montréal World Film Festival 1981.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geen tijd om een nieuwe vraag te plaatsen tot 10.00 uur
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |