Ik vind het toch wel schattig dat Kelly nog zo verliefd overkomt ondanks Sams simpelheid.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam in de limo naar het hotel......![]()
zal ik mijn broek uitdoenKelly
giechel giechel
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:23 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel schattig dat Kelly nog zo verliefd overkomt ondanks Sams simpelheid.
Echte liefde!
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.
Je vergeet: "familie is ...." en "het leven is ..." gevolgd door een ellenlang betoog.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg horen; - ik ben ook maar een simpel mens, - vergeet niet waar je vandaan ben, - toen ik naar Bayern ging, - Bij Bayern was het ook altijd zo, .... en dan 4x natuurlijk!
Ja als er ooit een polletje komt over tijdstip of ideeën dan mag het van mij ook 2 uur eerder beginnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:36 schreef oh-oh het volgende:Vanaf volgende week kijk ik X-Factor niet meer, dan gaat het een stuk lastiger worden
Zoveel roem en rijkdom?? Dat valt ook wel mee anders stond JM niet op elke treurige schnabbel die ie aangeboden krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:01 schreef Burlapeater het volgende:
Die kinderen worden wel verwend vind ik (al zou ik dat ook doen als ik zoveel roem en rijkdom had).
Dat klopt, maar als een zaak failliet gaat betekend dat niet dat je dat zelf ook gelijk bent he' ..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:10 schreef sherezade het volgende:
ja en was de kledingzaak van kelly niet failliet gegaan??
quote:Vorig jaar in november verklaarde Kelly Pfaff opgelicht te zijn door haar hartsvriendin en zakenpartner Iske Oliviers. Volgens Kelly ging de zaak ten onder aan het wanbeheer van Oliviers. Er werden collecties aangekocht die nog niet betaald waren en een leverancier verbrak het contract met het duo. 'Omdat Iske niet te vertrouwen was en geen flauw benul had van de bedragen die ze uitgaf om collecties aan te kopen', aldus een woordvoerder van de leverancier.
Sindsdien wilde Kelly niets meer te maken hebben met de winkel en werden de kledingstukken aan verlaagde prijzen verkocht. De laatste collectiestukken worden dit weekend op 6,7 en 8 maart verkocht aan weggeefprijzen.
In de etalage staan enkel nog naakte paspoppen en er hangt een briefje waarin de zaakvoersters zich verontschuldigen en de klanten bedanken voor het vertrouwen. (Bron: Het Nieuwsblad en GVA)
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op en dan spoel ik Jean Marie door met zn afgezaagde speeches.
Oh ik heb gisteren niet gekeken maar ik kan me dat stukje zo weer voor de geest halen, dat leek echt net cabaret, epic vond ik hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:57 schreef Anneloortje het volgende:
Jean Marie over het Milieu voor Link: Ik heb het heel graag warm ik hou van warmte en het Milieu vind ik een heel belangrijk media gebeuren. Iedereen moet milieuvriendelijk zijn.
En dan Carmen op de vraag vinden jullie jezelf milieuvriendelijk.
Vriendelijk das bij ons niet t probleem. Maar t milieu
Ja, die aflevering van afgelopen donderdag kon ik echt maar heel moeilijk volgen op het eindquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef Bonafidez het volgende:
Hebben jullie trouwens ook moeite met het verstaan als de ondertiteling wegvalt? Ik versta dan werkelijk niets van wat ze zeggen!
Kouwe kant dan krijg je datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen uit Nijlen en Antwaarp, ik versta ze echt goed, behalve Nicolas, die heeft een heel ander accent.
In een limoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef Mula het volgende:
Wat een afgrijselijk nutteloos figuur is die Nicolas toch. Hij gaat flyers uitdelen voor zijn castingdag en vervolgens moet zijn chauffeur die niet eens voor het modellenbureau werkt, de meiden aanspreken en flyers geven.
Ja, daar moest ik ook al zo om lachen! Alsof al die meiden die binnen zijn die limo zien!quote:
Over Jean-Marie zijn roddelsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook al zo om lachen! Alsof al die meiden die binnen zijn die limo zien!![]()
Zijn er-buiten de roddels over Kelly en Nicolas- eigenlijk wel eens roddels geweest over vreemdgaan van de echtgenoten??
Over Carmen niet, daar is ze niet vaak genoeg nuchter voorquote:
Zolang ze discotheken ingaan met die flyers, zal niemand die limo zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook al zo om lachen! Alsof al die meiden die binnen zijn die limo zien!![]()
Zijn er-buiten de roddels over Kelly en Nicolas- eigenlijk wel eens roddels geweest over vreemdgaan van de echtgenoten??
Toen deed ze ook zo kut tegen brucequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Anneloortje het volgende:
Qua roddels heb ik weleens Lyndsey zien huilen in een aflevering. Het ging over die roddels van het vreemdgaan ze was verdrietig en pissed off. Ze was vast ongesteld dat kan niet anders.
Zo herkenbaar
Dat weet ik! Ik bedoelde meer roddels over Dave, Sam en Nicolas.quote:
Kelly had ook zo'n "jullie zijn allemaal gemeen tegen ons"-moment toen Jean-Marie in italië in het ziekenhuis lagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef Anneloortje het volgende:
Qua roddels heb ik weleens Lyndsey zien huilen in een aflevering. Het ging over die roddels van het vreemdgaan ze was verdrietig en pissed off. Ze was vast ongesteld dat kan niet anders.
Zo herkenbaar
Je slaat de spijker op zijn kop. Bruce is de 'grote vriend' van Dave, terwijl Lyndsay vooral bezig is met haar dochter. Het werd afgelopen vrijdag ook pijnlijk duidelijk in de conversatie tussen vader en zoon:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat weet ik! Ik bedoelde meer roddels over Dave, Sam en Nicolas.
Volgens mij heeft Lyndsay het nog helemaal niet zo slecht getroffen met Dave. Misschien niet het meest flitsende figuur van de 3, maar wel het meest normale. Ik heb nog niet heel erg veel afleveringen gezien waarin Fay `meedoet´, dus misschien zit ik er wel naast, maar... Besteed vooral Dave veel tijd aan Bruce en Lyndsay veel aan Fay? Ik kan me niet veel scenes voor de geest halen waarin Dave met Fay bezig is nl.
was dat dat tenenkrommende jammer relaas van Kelly in de woonkamer (Nicolas en een andere persoon zaten daar ook bij)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kelly had ook zo'n "jullie zijn allemaal gemeen tegen ons"-moment toen Jean-Marie in italië in het ziekenhuis lag
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef lily het volgende:
[..]
was dat dat tenenkrommende jammer relaas van Kelly in de woonkamer (Nicolas en een andere persoon zaten daar ook bij)
ik heb daar toen vol verbazing naar gekeken
Ik kijk altijd vol verbazing! Aan de ene kant hoop ik dat dit gewoon allemaal toneelspel van die mensen is en dat ze niet echt zo zijn!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef lily het volgende:
[..]
was dat dat tenenkrommende jammer relaas van Kelly in de woonkamer (Nicolas en een andere persoon zaten daar ook bij)
ik heb daar toen vol verbazing naar gekeken
Ik ben echt fan haha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Toen deed ze ook zo kut tegen bruce![]()
Pfaff's fan meld zich!
Ja dat viel mij ook al op in eerdere afleveringen en vandaag weer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha Kel zal die rotjongen van Debby en Nicolas wel es ff opvoeden![]()
En dan die droplul van een Nicolas dr bij
Er is dan ook flink geshoptquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef lily het volgende:
Ik zit eens door het foto-album op hun officiele site te bladeren (voordat ik wel wat nuttigs ga doen) en op deze foto herken ik Lindsey bijna niet
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef Mula het volgende:
JM komt die winkel binnen en begint zomaar tegen die winkelbediende te prateb terwijl ze nog met een andere klant bezig is. Walgelijk arrogant figuur is het ook!
welke jurk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
Die jurk van Debby, zo vertoon je je toch niet in een kerk
Dat was best wel heul sletterig hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Rianne84 het volgende:
Die jurk van Debby, zo vertoon je je toch niet in een kerk
Dat korte zwarte dingetje. Maar volgens mij gingen Debby en de rest van de familie niet naar de kerk. Die kwamen pas later.quote:
Eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Sam ook echt een hele leuke papa.
En ik vind Lyndsey ook een gruwelijke moeder maar Dave is wel een chille papa volgens mij.
Debby en Nicolas zijn beide totaal ongeschikt
die reacties ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
Hadden we deze hier al gezien???
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-nest-niet-uit.dhtml
" Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen: dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal dop!"quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
Nou, ik zou ze ook op mn flikker krijgen als ik bijna klaar was om netjes naar de kerk te gaan en dan op de grond zou gaan liggen vegen met mijn lijf eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Refurb het volgende:
Sam heeft écht een ochtendhumeur.
Zit hij wat uit te flippen op Kenji omdat hij wat ligt te rollen op de vloer.
Trouwens, wat is zo'n communie daar?
Bij mij was de hele familie in de kerk aanwezig en ging het feest door tot in de late uurtjes..
Ik had dus juist de indruk, dat het gespeelde boosheid was. Kwam niet echt oprecht over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Refurb het volgende:
Sam heeft écht een ochtendhumeur.
Zit hij wat uit te flippen op Kenji omdat hij wat ligt te rollen op de vloer.
Trouwens, wat is zo'n communie daar?
Bij mij was de hele familie in de kerk aanwezig en ging het feest door tot in de late uurtjes..
Dat die lui proleten waren die de boel flessen waar we bij staan wist ik al.. Maar die reacties op dat nieuwsbericht.. prachtig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:19 schreef Mula het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef lily het volgende:
Ja, en ze aten patat ook nog
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef lily het volgende:
Ja, dat was wel oke
Ik had het laatst ook. Heel boos op mijn zonen bij het naar bed gaan. Met een rot gevoel in je uppie beneden zitten en toen kwamen ze beiden van de trap af om sorry te zeggen en me een knuffel te geven.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef lily het volgende:
ah zo geniaal...
Ja, de camera's spelen natuurlijk altijd wel een rol. Lijkt me toch echt vreemd zeg. De gewone gezinssituaties en dan met een camera"team" erbij
Was het niet dezelfde chirurg die ook haar borsten had vergroot?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef Smikke het volgende:
Als Debby de foto op de officiele site-foto van een paar posts terug zelf 'onder ogen' krijgt, keert ze subiet terug naar de plastisch chirurg van moeders om zichzelf ook een ooglidlift aan te laten meten. Mèn, wat een droefsnoet zo.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef Smikke het volgende:
Als Debby de foto op de officiele site-foto van een paar posts terug zelf 'onder ogen' krijgt, keert ze subiet terug naar de plastisch chirurg van moeders om zichzelf ook een ooglidlift aan te laten meten. Mèn, wat een droefsnoet zo.
quote:
Neuh, Carmen is waarschijnlijk gewoon bij JM op het kamp bevallen waar een of andere vrouw die ook werkzaam was als waarzegster op de kermis ook parttime vroed- en kruidenvrouwtje was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah eet smakelijk![]()
Is het ook nog van de Carmen generatie, ik mag toch hopen van niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
die ook werkzaam was als waarzegster op de kermis ook parttime vroed- en kruidenvrouwtje was.
Diva is van Carmen en Debby is peettante. Juicy is van Kelly en ik bedenk me opeens dat ik die Juicy volgens mij al een tijdje niet meer heb gezien in de nieuwe afleveringen? Kijk ik er overheen (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef Anneloortje het volgende:
Jean Marie hutje huts (animatie inspreken...)
Lndsey die de zandbakspeeltjes in de afvasmachine doet
Hoe zit het nou met die hondjes? Die zijn toch van Carmen of was die ene eerst van Debby?
Misschien had Angie hongerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Diva is van Carmen en Debby is peettante. Juicy is van Kelly en ik bedenk me opeens dat ik die Juicy volgens mij al een tijdje niet meer heb gezien in de nieuwe afleveringen? Kijk ik er overheen () of zou dat beest tussen de cavia's zijn beland?
Ja, wat minder make-up had beter geweest, maar ik vind Debby toch wel de knapste van de drie, op deze foto ook. En Lyndsey zou wat vaker moeten lachen, dan is ze veel knapper.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie de foto nu pas, Debby ziet er echt uit als de cliché nagelmiep, met die ordi shimmer lippenstift en die clown potloodwenkbrauwen.
peettante? van een hond?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef Cyan het volgende:
Diva is van Carmen en Debby is peettante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |