holaquote:
oke, dan snap ik die kutsite gewoon nietquote:
Echt ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, dan snap ik die kutsite gewoon niet
en dan ditquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Echt ?
http://www.ups.com/?Site=Corporate&cookie=nl_nl_home&setCookie=yes
links boven ... heel groot vak ....
quote:UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
de enige code die ik heb gehadquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker weten alles goed ingevoerd????
ja, nu pakte ie m wel en is ie afgeleverd.. maar dat was 2 weken terug..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook gelet op grote en kleine letters etc.????
je krijgt dus de melding dat hij 2 weken geleden afgeleverd is terwijl hij 4 werkdagen geleden verstuurd is!?!?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, nu pakte ie m wel en is ie afgeleverd.. maar dat was 2 weken terug..
hoe kan ik zien hoe het nu met mijn pakketje zit? want acer stuurde mij een bericht dat ik m met 3 werkdagen terug zou hebben en nu is de 4e werkdag alweer voorbij
Klussen met een flinke hammer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
In moederland is klussen een synoniem voor kindjes maken, dan weten jullie dat.
wacht.. duidelijkheid ..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je krijgt dus de melding dat hij 2 weken geleden afgeleverd is terwijl hij 4 werkdagen geleden verstuurd is!?!?
volgens mij had je dan toch een andere code moeten hebben....UPS doet toch van A naar B (of zouden ze order nog niet afgesloten hebben zodat je er ook weer mee naar A kan....uh....quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht.. duidelijkheid ..
Oke. 2 weken terug heb ik mijn laptop naar acer gestuurd. daar is hij toen ook aangekomen volgens mijn code
woensdag kreeg ik een bericht van acer dat mijn systeem klaar was en ik hem met 3 werkdagen terug zou hebben.
werkdag 4 is nu voorbij, en ik heb hem nog steeds niet
nou, ze kwamen hem op mijn werk ophalen, maar zouden mijn thuisadres laten staan zodat ze hem daar weer af konden leveren ... ofzoietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
volgens mij had je dan toch een andere code moeten hebben....UPS doet toch van A naar B (of zouden ze order nog niet afgesloten hebben zodat je er ook weer mee naar A kan....uh....)
ok maar dan is hij dus teruggestuurd en zou je een nieuwe code moeten gebruiken om te zien hoe de stand van zake nu is bij ups...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht.. duidelijkheid ..
Oke. 2 weken terug heb ik mijn laptop naar acer gestuurd. daar is hij toen ook aangekomen volgens mijn code
woensdag kreeg ik een bericht van acer dat mijn systeem klaar was en ik hem met 3 werkdagen terug zou hebben.
In moederland ? uhm :Squote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
Jup dan moet je een andere code krijgen, is ander shipment !quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
volgens mij had je dan toch een andere code moeten hebben....UPS doet toch van A naar B (of zouden ze order nog niet afgesloten hebben zodat je er ook weer mee naar A kan....uh....)
Acerquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht.. duidelijkheid ..
*noteert*quote:O*noteep dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
DB inderdaad...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Acer![]()
Kon je hem beter zelf naar Den Bosch brengen (of waar ze nu ook mogen zitten).
Uiteraard. Uiteraard. U staat daar boven. Kilometers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik bezig zulke termen nooit, uiteraard.
Moederland als in land van afkomst of als in vrouwen die geworpen hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
Waarom een Acer? Dat is echt goedkope zeut eerste klasquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
DB inderdaad...
maar nu werd het allemaal opgehaald,en alleen aan treinkosten scheelt dat me al 25 euro
Het laatste. Het land waar afkolven, bijvoeden en buikslapen Grote Discussiepunten zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moederland als in land van afkomst of als in vrouwen die geworpen hebben?
ik ooit nog goed van vertrouwen was en nooit wat slechts over acer had gehoordquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom een Acer? Dat is echt goedkope zeut eerste klas
De Hel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het laatste. Het land waar afkolven, bijvoeden en buikslapen Grote Discussiepunten zijn.
Ben je doof? Wat zielig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ooit nog goed van vertrouwen was en nooit wat slechts over acer had gehoord
Been there, done that.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ooit nog goed van vertrouwen was en nooit wat slechts over acer had gehoord
Nou nou, tut tut, niet meteen zo overdrijven Kjoe.quote:
op dit moment aan 1 oor jaquote:
volgende wordt een Asus denk ikquote:
Heb ik ook sinds een jaar.quote:
nja, ik had ook maar een paar probleempjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik ook sinds een jaar.Nog geen problemen mee gehad. Behalve dat het snoer van mijn lader wel kaduuk is, maar die heb ik blijkbaar teveel opgerold.
Ik vermaak me altijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlijk
wat een weer weer
heb jij je ook vermaakt?
Alles wat onzedelijk is, brengt veel geld in het laatje!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Kjoe, hoe kan ik veel geld gaan verdienen?
Da's niet mijn afdeling.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het laatste. Het land waar afkolven, bijvoeden en buikslapen Grote Discussiepunten zijn.
medion?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aldi laptop! 3 jaar haal op en breng thuis garantie en alleen A-merken erin.
Das het stickertje aan de buitenzijde. Mijn externe HD van Medion is gewoon eentje van Samsung met een andere behuizing.quote:
mijn externe HD van Medion is ook al een keer gesneuveldquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das het stickertje aan de buitenzijde. Mijn externe HD van Medion is gewoon eentje van Samsung met een andere behuizing.
Prostitutie staat al op het lijstjequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alles wat onzedelijk is, brengt veel geld in het laatje!
Het verkopen van menselijke organen doet het altijd wel goed. Heb je nog nieren, levers of harten over?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Kjoe, hoe kan ik veel geld gaan verdienen?
je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn externe HD van Medion is ook al een keer gesneuveld![]()
het ligt aan mij, echt waar
Een hoornvlies, één nier en een halve lever leveren wel wat op. Heb jij nog een team chirurgen over en een helikopter?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het verkopen van menselijke organen doet het altijd wel goed. Heb je nog nieren, levers of harten over?
ik weet het bijna zeker...quote:
Ik heb echt heel veel harten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het verkopen van menselijke organen doet het altijd wel goed. Heb je nog nieren, levers of harten over?
Ik heb echt veel schoppen! Wie heeft dan de ruiten?quote:
ik speciale klaverenquote:
Ik las shoppenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb echt veel schoppen! Wie heeft dan de ruiten?
ik heb die alquote:
quote:
ik vond hem wel mooi in het rijtjequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Lily-Ella het volgende:
Nóg iemand die de smiley wil gebruiken?
Hij was prachtig, je hebt smaakquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond hem wel mooi in het rijtje
quote:
al 2 weken niet meer tegen je gebruiktquote:
meer dan jij..quote:
dies qutequote:
Nee, een rollatorquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ja. Zondag. Heb je al een kaartje voor me gekocht?
Ja Kjoe, 40 was het he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ja. Zondag. Heb je al een kaartje voor me gekocht?
dat is gewoon hoogbejaard enzoquote:
jouw kat heeft ook een eigen slaapkamer, dan magtie best een lange staart hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
mijn kat heeft best een lange staart valt me net op
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
jouw kat heeft ook een eigen slaapkamer, dan magtie best een lange staart hebben
OMG, hij groeit!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:14 schreef krengetje het volgende:
mijn kat heeft best een lange staart valt me net op
Holaquote:
mag jij liegen?quote:
wiljenietquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Djayzz![]()
pfffik mocht nog mee in tse caaaaaaaarrrrrrrrrrr
Ja. Misschien meer richting zomer. Dan kunnen we BBQ'en of zoquote:
Je beseft dat het half 10 is?quote:
O nou, in dat geval, doe je dingquote:
BBQquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Misschien meer richting zomer. Dan kunnen we BBQ'en of zo
Geen leven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af wat het verhaal is achter een gemiddelde van 40 posts per dag.
Hai Samzzquote:
Trustequote:
Nu ook nog toestemming van jou, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
O nou, in dat geval, doe je ding
Jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef krengetje het volgende:
[..]
BBQ![]()
![]()
Jij zit altijd vol met goede ideen he
datquote:
lief he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nu ook nog toestemming van jou, het moet niet gekker worden.
Het gaat juist traagquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Gaat weer snel hier met de berichtjes.
Jij hebt het dubbelequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
En met een gemiddelde van 21 posts per dag wel?
Sja, ik kan het niet helpen.. ik heb mijn dagen van 239454304 posts per dag, en dagen dat ik niet kom. gemiddelde is 43 geloof ikquote:
levensgevaarlijkquote:
Jij had toch een gemiddelde van 40 posts?quote:
Ik speelde net Zoo tycoon 2. Ik heb altijd incompetente zookeepers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Transport Tycoon. 6 miljard uur gespeeld...met 18 midi muziekjes. Die door je hoofd galmen. Ook als je niet meer speelt..
a'vond.
oeh, zodra ik mn laptop terug heb ook weer een tycoon downloadenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Transport Tycoon. 6 miljard uur gespeeld...met 18 midi muziekjes. Die door je hoofd galmen. Ook als je niet meer speelt..
a'vond.
Mannen zeker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik speelde net Zoo tycoon 2. Ik heb altijd incompetente zookeepers.
Hehe, heb ik dan mooi geregeld, gewoon aanmelden en dan anderhalf jaar niets posten en daarna flink tekeer gaan. Zo krijgen mensen het idee dat ik wel een leven heb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik kan het niet helpen.. ik heb mijn dagen van 239454304 posts per dag, en dagen dat ik niet kom. gemiddelde is 43 geloof ik![]()
Ik hou van draakjes, leuk om te kietelen.quote:
TT is al 15 jaar oud ofzo. Maar ze maken nog steeds updates.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oeh, zodra ik mn laptop terug heb ook weer een tycoon downloaden
* -Engel- checkt eigen profiel ....oh ....te veel slapeloze nachten en heel snel kunnen typenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af wat het verhaal is achter een gemiddelde van 40 posts per dag.
Moet je Zoo Tycoon 2 gaan spelenquote:
Prison tycoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je Zoo Tycoon 2 gaan spelenIk had jonge koala's. Dat is heel schattig, jong word geboren en springt dan op de rug van mama. Of jonge schildpadjes en krokodillen, eerst zie je een ei, dan het jong. Tofjes
Oja, dan ga ik nu vast een kloonaccount klaarmakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hehe, heb ik dan mooi geregeld, gewoon aanmelden en dan anderhalf jaar niets posten en daarna flink tekeer gaan. Zo krijgen mensen het idee dat ik wel een leven heb.![]()
[..]
Ik hou van draakjes, leuk om te kietelen.*kiele kiele*
Ja. Maar de vrouwen kunnen ook geen poepscheppenquote:
en ben je het nu zat????quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
a'vond.
Nopequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had toch een gemiddelde van 40 posts?
Oei, dat gevoel ken ik heel goed. Al zitten er wel swingende nummers tussen, maar daar wordt je ook al gauw gek van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Transport Tycoon. 6 miljard uur gespeeld...met 18 midi muziekjes. Die door je hoofd galmen. Ook als je niet meer speelt.
klopt.. maar al tijden niet meer gespeeltquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
TT is al 15 jaar oud ofzo. Maar ze maken nog steeds updates.. Alltime favorite game.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik hou van draakjes, leuk om te kietelen.*kiele kiele*
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Kreator het volgende:
Tycoons zijn tof. Theme Hospital is ook briljant. (ook tycoon)
Nee. Zo'n spel ben je nooit zat. Dat leg je even (of een paar jaar) weg en dan ga je gewoon weer verder.quote:
Whutquote:
Wannabe evil's zijn ook leuk om te kietelen hoor, die gaan dan zo lief lachen, dat is zo tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja, dan ga ik nu vast een kloonaccount klaarmaken
Jep, en Startopia.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Kreator het volgende:
Tycoons zijn tof. Theme Hospital is ook briljant. (ook tycoon)
ik had shopping tycoon ofzoiets waar treintycoon inzatquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
WhutHoeveel tycoons zijn er
Rollercoaster tycoon, Zoo tycoon, Safari, Isle, City, Transport, Prison... Verder?
Railroad.. enz.. te veulquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon, Zoo tycoon, Safari, Isle, City, Transport, Prison... Verder?
Dat is wel heel erg, je bent nog niet zo lang hier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Jezus, 57 per dag..
Ik ga morgen een Leven kopen!
zelfs de meest evil persoon kan niet zijn/haar lachen inhouden als ze gekietelt wordtquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wannabe evil's zijn ook leuk om te kietelen hoor, die gaan dan zo lief lachen, dat is zo tegenstrijdig.![]()
[..]
Jep, en Startopia.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Jezus, 57 per dag..
Ik ga morgen een Leven kopen!
ik kreeg alleen rollercopaster tycoon aan de praat.... maar ik speel het geen uren....quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Zo'n spel ben je nooit zat. Dat leg je even (of een paar jaar) weg en dan ga je gewoon weer verder.
dan juist is het niet moeilijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, je bent nog niet zo lang hier.
Ik ben ook nog niet op vakantie geweest, dat haalt mijn gemiddelde wel omlaagquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, je bent nog niet zo lang hier.
Er is voor elk ding op aarde wel een Tycoon. Money Tycoon, Cruiseship Tycoon, Shopping mall tycoon.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Maar jij PM't met duistere mannen, heb ik gisteren gelezen hierquote:
ligt er aan waar.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs de meest evil persoon kan niet zijn/haar lachen inhouden als ze gekietelt wordt
Maar een keer proberen dan, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs de meest evil persoon kan niet zijn/haar lachen inhouden als ze gekietelt wordt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij PM't met duistere mannen, heb ik gisteren gelezen hier.
En jij doet dat niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij PM't met duistere mannen, heb ik gisteren gelezen hier.
onder mijn voeten, rug, nek, hoofd, kan ik allemaal handelen, maar mijn zij, oksels en achter de knie, daar kan k niet tegenquote:
kan jij er wel tegen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar een keer proberen dan, ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onder mijn voeten, rug, nek, hoofd, kan ik allemaal handelen, maar mijn zij, oksels en achter de knie, daar kan k niet tegen![]()
Genoteerd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onder mijn voeten, rug, nek, hoofd, kan ik allemaal handelen, maar mijn zij, oksels en achter de knie, daar kan k niet tegen![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo dat weten we vast ook weer
kietel......
kut..quote:
Onder m'n voeten kan ik echt niet tegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Word lastig kietelen zonder meet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
kut..
dat wordt nooit meeten dus
das juist lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder m'n voeten kan ik echt niet tegen
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef RaXz het volgende:
[..]
Meestal wel, bij de meeste mensen ben ik er immuun voor.
ergens anders aan denkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een draak met gevoelige voetjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
daarom juistquote:
Waarom krijg ik dan nooit een PBquote:
Gele envelopjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef Kreator het volgende:
PM'en is eigenlijk mega-irritant. Dan wil je gewoon ff posten en dan schreeuwt dat gele envelopje (1) de hele tijd naar je.
Gelukkig heb ik een sterke wil.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit een PB![]()
Oh, ik ben geen man natuurlijk
je hebt maar 1 bal?quote:
Ik PM ook met vrouwen, ik ben niet kieskeurigquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit een PB![]()
Oh, ik ben geen man natuurlijk
Echt wel, en ze zijn yummiequote:
Maar niet met mij...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik PM ook met vrouwen, ik ben niet kieskeurig.
ja. kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef RaXz het volgende:
[..]
Moet je nou gelijk die definitie erbij pakken.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
kut..
dat wordt nooit meeten dus
Zit je er ook de hele dag aan?quote:
Ik geloof FF op zijn woordquote:
Hahaha, wel vaakquote:
weet je hoever het strand is vanuit hier?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tuurlijk welik beloof je niet te kietelen
Bij een strandmeet worden er hoogstens massages uitgedeeld
Krea .... je wil gewoon kijken hoor.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef Kreator het volgende:
PM'en is eigenlijk mega-irritant. Dan wil je gewoon ff posten en dan schreeuwt dat gele envelopje (1) de hele tijd naar je.
Gelukkig heb ik een sterke wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er inmiddels je fulltime baan van gemaakt, van dat PMen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik PM ook met vrouwen, ik ben niet kieskeurig.
Bleekscheetquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoever het strand is vanuit hier?![]()
en ik kom nooit op het strand..
ik verfik levend
Jij hebt maar 1 bal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer het, maar mijn andere baan gooit roet in het etenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je er inmiddels je fulltime baan van gemaakt, van dat PMen?
Ik kan er in ieder geval niet van afblijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof FF op zijn woord
[..]
Hahaha, wel vaak
zeg ik dat daar iets mis mee is?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval niet van afblijven![]()
Tieten
erger nogquote:
heb geen bh meer nodigquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij heb maar 1 bal?
Ja, vandaag precies 24 jaar geleden hebben ze in het ziekenhuis één weg gehaald. Die zag het niet meer zitten en heeft zichzelf gewurgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi![]()
Ik kan het hier wel mee eens zijn, maar ik ben misschien lichtelijk bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
Tieten
BH's zijn overratedquote:
Dan weet je wat je moet doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar mijn andere baan gooit roet in het eten.
je hebt ze zelf?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het hier wel mee eens zijn, maar ik ben misschien lichtelijk bevooroordeeld.
Daar ben ik ook aan geopereerd toen ik 10 was ofzo. Bij mij was ie nog te redden. Touwtje was te lang.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef RealZeus het volgende:
Ja, vandaag precies 24 jaar geleden hebben ze in het ziekenhuis één weg gehaald. Die zag het niet meer zitten en heeft zichzelf gewurgd.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, vandaag precies 24 jaar geleden hebben ze in het ziekenhuis één weg gehaald. Die zag het niet meer zitten en heeft zichzelf gewurgd.
auw....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi
meer de maan denk ik.. ik reflecteer en ben alleen snachts aanwezigquote:
Eerst de lotto winnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij gaat eindelijk mij onderhouden?
hell yeahquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft wel een paar beste..
.
vertel jij eens een grappig verhaal over koeienvlaaien en landingen dan?quote:
En de maan is ook wit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meer de maan denk ik.. ik reflecteer en ben alleen snachts aanwezig
er zijn hormonen die je kan slikken zodat ze groeienquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heul klein.. M'n vriendin heeft wel een paar beste.
.
.
Jij hebt dan ook wel een mooi paar ter beschikkingquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het hier wel mee eens zijn, maar ik ben misschien lichtelijk bevooroordeeld.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, vandaag precies 24 jaar geleden hebben ze in het ziekenhuis één weg gehaald. Die zag het niet meer zitten en heeft zichzelf gewurgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi
![]()
Auw...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn hormonen die je kan slikken zodat ze groeien
ik ben een maanquote:
Laatste keer was het vogelpoep.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vertel jij eens een grappig verhaal over koeienvlaaien en landingen dan?
Vlak voor dat ik naar het ziekenhuis ging wel ja. Alsof ik op de stang van een fiets viel, alleen bleef de pijn.quote:
dokter..quote:
Maar nu geen last meer van?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vlak voor dat ik naar het ziekenhuis ging wel ja. Alsof ik op de stang van een fiets viel, alleen bleef de pijn.
Mijn vriendin heeft 2 lieve tietjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heul klein.. M'n vriendin heeft wel een paar beste.
.
.
*afspraak maaktquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dokter..
meisje waar ik vroeger mee omging is van kuiltjes naar volle b gegaan
ik wil alles wetenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Laatste keer was het vogelpoep.
En bijna een ritje naar het ziekenhuis oef..
Oh die heb ik al gehad, maar het groeide op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
er zijn hormonen die je kan slikken zodat ze groeien
Ach, met één valt ook primna te leven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aan geopereerd toen ik 10 was ofzo. Bij mij was ie nog te redden. Touwtje was te lang..
staat gelijk toch?quote:
jij hebt volgens mij al goede kneitersquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn, 24 jaar later.
wam is andersquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij al goede kneiters
Zonder ballen kan je ook leven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, met één valt ook primna te leven.
Crash gemaakt op klei achtige grond met een hoop meeuwenstront, gelukkig stuiterde ik tussen de meeste door.quote:
en anders bedek je ze goedquote:
Niet om Krengel, maar heb je ze al eens gezien? Als dat kneiters zijn, heb ik skippyballenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij al goede kneiters
jij hebt idd vaak genoeg geluk..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Crash gemaakt op klei achtige grond met een hoop meeuwenstront, gelukkig stuiterde ik tussen de meeste door.
Zoals gewoonlijk.
Dat maakt haar nog coolerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
GvsE is cool. Ondanks dat ze niet wil trouwen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om Krengel, maar heb je ze al eens gezien? Als dat kneiters zijn, heb ik skippyballen
ik ging uit van de fotoquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om Krengel, maar heb je ze al eens gezien? Als dat kneiters zijn, heb ik skippyballen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
ik wil wel trouwenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
GvsE is cool. Ondanks dat ze niet wil trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |