Er is voor elk ding op aarde wel een Tycoon. Money Tycoon, Cruiseship Tycoon, Shopping mall tycoon.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
WhutHoeveel tycoons zijn er
Rollercoaster tycoon, Zoo tycoon, Safari, Isle, City, Transport, Prison... Verder?
Maar jij PM't met duistere mannen, heb ik gisteren gelezen hierquote:
ligt er aan waar.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs de meest evil persoon kan niet zijn/haar lachen inhouden als ze gekietelt wordt
Maar een keer proberen dan, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs de meest evil persoon kan niet zijn/haar lachen inhouden als ze gekietelt wordt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij PM't met duistere mannen, heb ik gisteren gelezen hier.
En jij doet dat niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar jij PM't met duistere mannen, heb ik gisteren gelezen hier.
onder mijn voeten, rug, nek, hoofd, kan ik allemaal handelen, maar mijn zij, oksels en achter de knie, daar kan k niet tegenquote:
kan jij er wel tegen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar een keer proberen dan, ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onder mijn voeten, rug, nek, hoofd, kan ik allemaal handelen, maar mijn zij, oksels en achter de knie, daar kan k niet tegen![]()
Genoteerd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onder mijn voeten, rug, nek, hoofd, kan ik allemaal handelen, maar mijn zij, oksels en achter de knie, daar kan k niet tegen![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo dat weten we vast ook weer
kietel......
kut..quote:
Onder m'n voeten kan ik echt niet tegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Word lastig kietelen zonder meet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
kut..
dat wordt nooit meeten dus
das juist lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder m'n voeten kan ik echt niet tegen
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef RaXz het volgende:
[..]
Meestal wel, bij de meeste mensen ben ik er immuun voor.
ergens anders aan denkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een draak met gevoelige voetjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
daarom juistquote:
Waarom krijg ik dan nooit een PBquote:
Gele envelopjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef Kreator het volgende:
PM'en is eigenlijk mega-irritant. Dan wil je gewoon ff posten en dan schreeuwt dat gele envelopje (1) de hele tijd naar je.
Gelukkig heb ik een sterke wil.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan nooit een PB![]()
Oh, ik ben geen man natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |