oeh, zodra ik mn laptop terug heb ook weer een tycoon downloadenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Transport Tycoon. 6 miljard uur gespeeld...met 18 midi muziekjes. Die door je hoofd galmen. Ook als je niet meer speelt..
a'vond.
Mannen zeker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik speelde net Zoo tycoon 2. Ik heb altijd incompetente zookeepers.
Hehe, heb ik dan mooi geregeld, gewoon aanmelden en dan anderhalf jaar niets posten en daarna flink tekeer gaan. Zo krijgen mensen het idee dat ik wel een leven heb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik kan het niet helpen.. ik heb mijn dagen van 239454304 posts per dag, en dagen dat ik niet kom. gemiddelde is 43 geloof ik![]()
Ik hou van draakjes, leuk om te kietelen.quote:
TT is al 15 jaar oud ofzo. Maar ze maken nog steeds updates.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oeh, zodra ik mn laptop terug heb ook weer een tycoon downloaden
* -Engel- checkt eigen profiel ....oh ....te veel slapeloze nachten en heel snel kunnen typenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af wat het verhaal is achter een gemiddelde van 40 posts per dag.
Moet je Zoo Tycoon 2 gaan spelenquote:
Prison tycoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je Zoo Tycoon 2 gaan spelenIk had jonge koala's. Dat is heel schattig, jong word geboren en springt dan op de rug van mama. Of jonge schildpadjes en krokodillen, eerst zie je een ei, dan het jong. Tofjes
Oja, dan ga ik nu vast een kloonaccount klaarmakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hehe, heb ik dan mooi geregeld, gewoon aanmelden en dan anderhalf jaar niets posten en daarna flink tekeer gaan. Zo krijgen mensen het idee dat ik wel een leven heb.![]()
[..]
Ik hou van draakjes, leuk om te kietelen.*kiele kiele*
Ja. Maar de vrouwen kunnen ook geen poepscheppenquote:
en ben je het nu zat????quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Transport Tycoon. 6 miljard uur gespeeld...met 18 midi muziekjes. Die door je hoofd galmen. Ook als je niet meer speelt..
a'vond.
Nopequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had toch een gemiddelde van 40 posts?
Oei, dat gevoel ken ik heel goed. Al zitten er wel swingende nummers tussen, maar daar wordt je ook al gauw gek van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Transport Tycoon. 6 miljard uur gespeeld...met 18 midi muziekjes. Die door je hoofd galmen. Ook als je niet meer speelt.
klopt.. maar al tijden niet meer gespeeltquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
TT is al 15 jaar oud ofzo. Maar ze maken nog steeds updates.. Alltime favorite game.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik hou van draakjes, leuk om te kietelen.*kiele kiele*
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Kreator het volgende:
Tycoons zijn tof. Theme Hospital is ook briljant. (ook tycoon)
Nee. Zo'n spel ben je nooit zat. Dat leg je even (of een paar jaar) weg en dan ga je gewoon weer verder.quote:
Whutquote:
Wannabe evil's zijn ook leuk om te kietelen hoor, die gaan dan zo lief lachen, dat is zo tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja, dan ga ik nu vast een kloonaccount klaarmaken
Jep, en Startopia.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:37 schreef Kreator het volgende:
Tycoons zijn tof. Theme Hospital is ook briljant. (ook tycoon)
ik had shopping tycoon ofzoiets waar treintycoon inzatquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
WhutHoeveel tycoons zijn er
Rollercoaster tycoon, Zoo tycoon, Safari, Isle, City, Transport, Prison... Verder?
Railroad.. enz.. te veulquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
WhutHoeveel tycoons zijn er
Rollercoaster tycoon, Zoo tycoon, Safari, Isle, City, Transport, Prison... Verder?
Dat is wel heel erg, je bent nog niet zo lang hier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Jezus, 57 per dag..
Ik ga morgen een Leven kopen!
zelfs de meest evil persoon kan niet zijn/haar lachen inhouden als ze gekietelt wordtquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wannabe evil's zijn ook leuk om te kietelen hoor, die gaan dan zo lief lachen, dat is zo tegenstrijdig.![]()
[..]
Jep, en Startopia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |