volgens mij had je dan toch een andere code moeten hebben....UPS doet toch van A naar B (of zouden ze order nog niet afgesloten hebben zodat je er ook weer mee naar A kan....uh....quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht.. duidelijkheid ..
Oke. 2 weken terug heb ik mijn laptop naar acer gestuurd. daar is hij toen ook aangekomen volgens mijn code
woensdag kreeg ik een bericht van acer dat mijn systeem klaar was en ik hem met 3 werkdagen terug zou hebben.
werkdag 4 is nu voorbij, en ik heb hem nog steeds niet
nou, ze kwamen hem op mijn werk ophalen, maar zouden mijn thuisadres laten staan zodat ze hem daar weer af konden leveren ... ofzoietsquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
volgens mij had je dan toch een andere code moeten hebben....UPS doet toch van A naar B (of zouden ze order nog niet afgesloten hebben zodat je er ook weer mee naar A kan....uh....)
ok maar dan is hij dus teruggestuurd en zou je een nieuwe code moeten gebruiken om te zien hoe de stand van zake nu is bij ups...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht.. duidelijkheid ..
Oke. 2 weken terug heb ik mijn laptop naar acer gestuurd. daar is hij toen ook aangekomen volgens mijn code
woensdag kreeg ik een bericht van acer dat mijn systeem klaar was en ik hem met 3 werkdagen terug zou hebben.
In moederland ? uhm :Squote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
In moederland is klussen een synoniem voor kindjes maken, dan weten jullie dat.
Jup dan moet je een andere code krijgen, is ander shipment !quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
volgens mij had je dan toch een andere code moeten hebben....UPS doet toch van A naar B (of zouden ze order nog niet afgesloten hebben zodat je er ook weer mee naar A kan....uh....)
Acerquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht.. duidelijkheid ..
*noteert*quote:O*noteep dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
DB inderdaad...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Acer![]()
Kon je hem beter zelf naar Den Bosch brengen (of waar ze nu ook mogen zitten).
Uiteraard. Uiteraard. U staat daar boven. Kilometers.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik bezig zulke termen nooit, uiteraard.
Moederland als in land van afkomst of als in vrouwen die geworpen hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
Waarom een Acer? Dat is echt goedkope zeut eerste klasquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
DB inderdaad...
maar nu werd het allemaal opgehaald,en alleen aan treinkosten scheelt dat me al 25 euro
Het laatste. Het land waar afkolven, bijvoeden en buikslapen Grote Discussiepunten zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moederland als in land van afkomst of als in vrouwen die geworpen hebben?
ik ooit nog goed van vertrouwen was en nooit wat slechts over acer had gehoordquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom een Acer? Dat is echt goedkope zeut eerste klas
De Hel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het laatste. Het land waar afkolven, bijvoeden en buikslapen Grote Discussiepunten zijn.
Ben je doof? Wat zielig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ooit nog goed van vertrouwen was en nooit wat slechts over acer had gehoord
Been there, done that.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ooit nog goed van vertrouwen was en nooit wat slechts over acer had gehoord
Nou nou, tut tut, niet meteen zo overdrijven Kjoe.quote:
op dit moment aan 1 oor jaquote:
volgende wordt een Asus denk ikquote:
Heb ik ook sinds een jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |