holaquote:
oke, dan snap ik die kutsite gewoon nietquote:
Echt ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, dan snap ik die kutsite gewoon niet
en dan ditquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Echt ?
http://www.ups.com/?Site=Corporate&cookie=nl_nl_home&setCookie=yes
links boven ... heel groot vak ....
quote:UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
de enige code die ik heb gehadquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker weten alles goed ingevoerd????
ja, nu pakte ie m wel en is ie afgeleverd.. maar dat was 2 weken terug..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook gelet op grote en kleine letters etc.????
je krijgt dus de melding dat hij 2 weken geleden afgeleverd is terwijl hij 4 werkdagen geleden verstuurd is!?!?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, nu pakte ie m wel en is ie afgeleverd.. maar dat was 2 weken terug..
hoe kan ik zien hoe het nu met mijn pakketje zit? want acer stuurde mij een bericht dat ik m met 3 werkdagen terug zou hebben en nu is de 4e werkdag alweer voorbij
Klussen met een flinke hammer!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Hoi peepz.
In moederland is klussen een synoniem voor kindjes maken, dan weten jullie dat.
wacht.. duidelijkheid ..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je krijgt dus de melding dat hij 2 weken geleden afgeleverd is terwijl hij 4 werkdagen geleden verstuurd is!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |