Als je het nou zo'n enorme onzinvraag vind, zucht dan gewoon even vanachter je pc en klik vervolgens op een ander topic.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
elk keer weer deze onzinvragen.
Het gaat om de verhoudingen...
Dat, en meer dan een handje vol kun je toch niet vasthoudenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
Grote tieten gaan hangen.
klopt... iets vollere meiden hebben dikkere. maar dan is het ook mooi.. zodra je dikke tetten op een dun meisje ziet het er MEESTAL minder mooi uit.. niet bij elke.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
Het hoort gewoon bij je bouw van je lichaam.
Wedden dat als je ze laat vergroten dat het dan niet echt meer mooi staat
ik vind de mijne niet te klein![]()
ik ben tevreden
Nee oke, maar bij de meeste ziet het er dan niet echt meer mooi of realistisch uit :xquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
klopt... iets vollere meiden hebben dikkere. maar dan is het ook mooi.. zodra je dikke tetten op een dun meisje ziet het er MEESTAL minder mooi uit.. niet bij elke.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee oke, maar bij de meeste ziet het er dan niet echt meer mooi of realistisch uit :x
dus ik zeg niet zo veel zorgen er om maken, als je er in het geheel maar goed uit ziet
en mannen denken toch veel om de seks, en daar hebben ze geen dikke tieten voor nodig maar een kut
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Apekoek het volgende:
NEE, MAAR zolang je maar wel een lekkere kont hebt is het ok!
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef drumminggod het volgende:
[..]
alsof vrouwen zo onschuldig zijn
![]()
nou.. sommigenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, gaan wij er met een meetlat naast hangen bij jullie hanger
?
geen idee hoe ik op die benaming kom![]()
Heb jij iemand die dat SERIEUS gedaan heeft, of voor de grap ?quote:
bij mij hebben ze dat nog niet geflikt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Heb jij iemand die dat SERIEUS gedaan heeft, of voor de grap ?
Ik heb dat wel eens voor de grap bij mijn vriend gedaan, omdat hij een lengte beweerdedus wou ik het ook even op meten
ohke, lijkt me echt zo stom, als je dat gaat doen met de bewuste reden om te kijken of hij groot genoeg is ja of neequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef drumminggod het volgende:
[..]
bij mij hebben ze dat nog niet geflikt.. maar er zijn ongetwijfeld meisjes die dat doen
zeggen dat ie 18 is en komt er 15 uit of zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ohke, lijkt me echt zo stom, als je dat gaat doen met de bewuste reden om te kijken of hij groot genoeg is ja of nee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zeggen dat ie 18 is en komt er 15 uit of zo![]()
daar moet je je echt niet voor schamenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
Ja, met die afbeelding heb je inderdaad bijna een kopie van de mijne.
dat moet je lerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mja![]()
ach al is ie zo groot, als ie er niet mee overweg kan heb je er ook niets aan
Das toch mooiquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
quote:
Rrrrr, nou voor mij ben je door de keuring hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
Humbug, dikke tieten op een petite meisje is retegeil.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef drumminggod het volgende:
klopt... iets vollere meiden hebben dikkere. maar dan is het ook mooi.. zodra je dikke tetten op een dun meisje ziet het er MEESTAL minder mooi uit.. niet bij elke.
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
geslacht: Manquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon tieten zien. Smaken verschillen, maar het voordeel van dikke tieten is dat je er ook de aandacht mee kunt trekken in het putje van de winter met een dikke wollen trui aan. Op het strand of in bed is het al een stuk minder belangrijk, want dan zijn er genoeg vrouwelijke vormen te zien. Er is een verschil tussen wat mannen mooien vinden, en wat hun aandacht trekt. Bij sommige mannen niet, maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef amarente het volgende:
Vraagje voor de mannelijke leden hier. Heb jij er problemen mee als een vrouw kleine borsten heeft?
( Lees: AA/A/kleine B cup )
Ik ben bijna 17, en heb cup A. Ik zat er eerst heel erg mee, maar sinds ik een vriend heb een stuk minder. Bij hem voel ik me volledig op m'n gemak en hij vind 't ook absoluut geen probleem dat mijn borsten wat kleiner dan gemiddeld zijn. Al voel ik me altijd wel even ongemakkelijk als ik naar het strand/zwembad ga, maarja.
Wat deze speknek zegt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Humbug, dikke tieten op een petite meisje is retegeil.
op zich mee eens, maar ja je hebt het niet altijd voor het kiezen als ik een leuke dame tegenkom en ze heeft cup A so be itquote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef Devz het volgende:
Ik vind het niet echt vrouwelijk, zo'n (bijna) platte voorkant. Vrouwen horen gewoon mooie rondingen te hebben naar mijn mening.
truequote:
Te groot is inderdaad ook weer minder. Dat is nl. niet meer in proportie met de rest als ik uitga van de vrouwen waar ik op val (slank dus).quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb niks met grote borsten, B en C zijn favoriet D is ook nog wel ok maar groter hoeft echt niet van mij
Als jij dat wil doen voor anderen: doe het niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef silver7 het volgende:
Dus: help, wel of geen borstvergroting?
Tja, dat is dus dubbel. Ik doe het alleen als ik het zelf wil. Maar merk wel dat in deze relatie met een borstenman dit versterkt om het te doen..Mijn vorige man zei: Ik hoef het niet, ik wil vooral andere dingen in een vrouw die jij hebt. Nu ligt dat anders: ik heb niet what he like most in a women...Hoewel ik zelf dus ook met aa cup kan leven (ben 39) geeft dat in deze relatie ellende, spanning, pijn. Ik heb er nu veel meer last van gekregen dat ik een aa-cup heb omdat mijn nieuwe partner me laat zien dat een man ze graag wil en ziet!quote:
Als iemand je niet wilt zoals je bent, is diegene dan wel écht iemand die bij je past?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef silver7 het volgende:
[..]
Tja, dat is dus dubbel. Ik doe het alleen als ik het zelf wil. Maar merk wel dat in deze relatie met een borstenman dit versterkt om het te doen..Mijn vorige man zei: Ik hoef het niet, ik wil vooral andere dingen in een vrouw die jij hebt. Nu ligt dat anders: ik heb niet what he like most in a women...Hoewel ik zelf dus ook met aa cup kan leven (ben 39) geeft dat in deze relatie ellende, spanning, pijn. Ik heb er nu veel meer last van gekregen dat ik een aa-cup heb omdat mijn nieuwe partner me laat zien dat een man ze graag wil en ziet!
Dat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
Kleine tietjes!!!!!
Dikke tieten![]()
En ik vind C al te dik, dus...
Maar ieder z'n voorkeur
Dus ligt het meer aan hem dan aan jou.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef silver7 het volgende:
[..]
Tja, dat is dus dubbel. Ik doe het alleen als ik het zelf wil. Maar merk wel dat in deze relatie met een borstenman dit versterkt om het te doen..Mijn vorige man zei: Ik hoef het niet, ik wil vooral andere dingen in een vrouw die jij hebt. Nu ligt dat anders: ik heb niet what he like most in a women...Hoewel ik zelf dus ook met aa cup kan leven (ben 39) geeft dat in deze relatie ellende, spanning, pijn. Ik heb er nu veel meer last van gekregen dat ik een aa-cup heb omdat mijn nieuwe partner me laat zien dat een man ze graag wil en ziet!
Dan nog, de meeste siliconenborsten zijn uit cosmetisch oogpunt en maatje meloen, als het meer reconstructief is omdat er 'niet meer veel van over is' zoals je zelf zegt, of als het uit reconstructie na een ziekte zou zijn ligt dit m.i. anders.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef silver7 het volgende:
Mmm, dat zeg je goed. Het is ook dat het te plat is, na 3 kids is het niet leuk meer wat erover is. Ellende is dat ik erg houd van natuurlijk zijn, daar staan silliconenborsten haaks op..Dat weerhield me ook altijd. Ik vind dat je het altijd direct ziet als een vrouw silliconenborsten heeft, maar ok...Het is bijna kiezen uit 2 kwaden: geen borsten of nep...Echt, heel veel mensen onderschatten dit dilemma. Plus: gezonheidsrisico en 5000 euri's.
Toch lees ik hier zo vaak van mannen: geen silliconen, dat ze het niet mooi vinden. Wat dan in dit geval: zie/voel je liever aa of siliconen?
Persoonlijk voel ik het liefst puur natuur.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef silver7 het volgende:
Mmm, dat zeg je goed. Het is ook dat het te plat is, na 3 kids is het niet leuk meer wat erover is. Ellende is dat ik erg houd van natuurlijk zijn, daar staan silliconenborsten haaks op..Dat weerhield me ook altijd. Ik vind dat je het altijd direct ziet als een vrouw silliconenborsten heeft, maar ok...Het is bijna kiezen uit 2 kwaden: geen borsten of nep...Echt, heel veel mensen onderschatten dit dilemma. Plus: gezonheidsrisico en 5000 euri's.
Toch lees ik hier zo vaak van mannen: geen silliconen, dat ze het niet mooi vinden. Wat dan in dit geval: zie/voel je liever aa of siliconen?
krijg je wel een mooiere decolletéquote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus?
Dus eigenlijk wil je een beetje naar dit?
[ afbeelding ]
En zo is het.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
Ik vind ze wel iets aan de grote kant.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef silver7 het volgende:
De onderste foto vind ik dan alweer teveel opgebalzen, strakstaand en onnatuurlijk. Jullie niet?
Verder heeft mijn vent niet het gevoel hoor dat ie het met een kleuter doet. Zegt zelfs dat ik zulke gevoelige borsten heb, de mooiste tepels hij had en dat dat de sex zalig maakt.
Duidelijk: je doet het dus voor een ander. Niet doen dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef silver7 het volgende:
Dat dus.. ik heb bij voorkeur een "kleinere" maatquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
Kleine tietjes!!!!!
Dikke tieten![]()
Maar ieder z'n voorkeur
Ex van mij heeft een borstvergroting gehad, niet omdat ze groter wilde, maar vanwege medische redenen, wat precies doet er niet toe. Geloof me, ik kon niet voelen dat ze nep waren. Op een gegeven moment vroeg ze van echt of nep? Dus ik zoiets van, wtf, echt natuurlijk. Moest ze lachen en vertelde ze dat. Je kon alleen op een bepaalde manier, aan de zijkant, voelen dat er iets in zat, en zelfs dat kon ik al moeilijk voelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:
ik zou ook ontiegelijk afknappen op een borstvergroting overigens, dan zou een groot deel van de aantrekkingskracht voor mij weg zijn. nepborsten staan 'te strak' en kun je niet zo diep 'indrukken' zegmaar, ze voelen ook niet zacht zoals normale borsten maar meer als strak gevulde waterballonnen.
Dit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
Triest dat je een borstvergroting wilt nemen omdat je niet voldoet op dat vlak voor hem, ik zou hem dumpen en de borstvergroting laten zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef silver7 het volgende:
en dan word je helaas toch geboren nagenoeg plat (cup aa). En inderdaad, redelijk naar verhouding, ben slank/rank/sportief, 1.68. Verder zeer tevreden met mijn lijf maar zucht....plat zijn is vresellijk. Omdat het je minder vrouwelijk, minder aantrekkelijk maakt. Mijn vent zegt: so be it, maar vindt natuurlijk vollere borsten mooier en lekkerder. Hj is ook nog eens een borstenman, dus kijken naar borsten moet hij halen bij andere vrouwen en dat gebeurt dus ook. Snap ik, maar het is ook elke keer een grote AU, dat ik hem dat niet kan geven: the look & feel van vollere borsten (ook al zijn ze klein maar niet plat).
Dus: help, wel of geen borstvergroting?
Klinkt eerder of ze een borstvergroting overweegt omdat ze zelf een minderwaardig gevoel over haar voorgevel heeftquote:Op woensdag 28 april 2010 19:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Triest dat je een borstvergroting wilt nemen omdat je niet voldoet op dat vlak voor hem, ik zou hem dumpen en de borstvergroting laten zitten.
Als je het om die reden overweegt, zul je ook later weer tegen allerlei problemen aanlopen. Dat haar vent toevallig weleens naar andere borsten kijkt, is eigenlijk geen echt onderdeel van haar probleem.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Triest dat je een borstvergroting wilt nemen omdat je niet voldoet op dat vlak voor hem, ik zou hem dumpen en de borstvergroting laten zitten.
Ik weet niet of haar waarnemingen terecht zijn natuurlijk, maar als hij iets bij een ander moet halen omdat zij dat 'niet kan leveren' zou het voor mij een reden zijn om hem te dumpen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:42 schreef solaire het volgende:
[..]
Klinkt eerder of ze een borstvergroting overweegt omdat ze zelf een minderwaardig gevoel over haar voorgevel heeft
Praktisch iedere vent kijkt naar de borsten van een andere vrouw, ongeacht of zijn vrienden grote heeft of niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar waarnemingen terecht zijn natuurlijk, maar als hij iets bij een ander moet halen omdat zij dat 'niet kan leveren' zou het voor mij een reden zijn om hem te dumpen.
Sowieso moet je nooit iets voor een ander doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:43 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Als je het om die reden overweegt, zul je ook later weer tegen allerlei problemen aanlopen. Dat haar vent toevallig weleens naar andere borsten kijkt, is eigenlijk geen onderdeel van haar probleem.
Dat is een andere discussie waar ik nu niet op inga.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Praktisch iedere vent kijkt naar de borsten van een andere vrouw, ongeacht of zijn vrienden grote heeft of niet.
Hij haalt niet iets ergens anders, hij kijkt gewoon naar andere vrouwen zoals nagenoeg elke man dus doet.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie waar ik nu niet op inga.
Waar het mij omgaat is dat zij het nu doet voorkomen dat hij iets bij een ander haalt omdat die van haar niet goed genoeg zijn. Iedereen sluit zijn eigen compromissen, maar ik zou nooit daar een compromis in sluiten. Imo staat je vent/vrouw altijd #1 en anders ga je al snel verder kijken.
Tenzij je geen andere opties hebt , het valt me soms op dat juist die mensen een andere mening toegedaan is.
Hoe kun jij daar nou over oordelen? Was je erbij? Ze zegt letterlijk dat zij niet kan leveren wat hij wilt en hij daarom kijkt, en ik zei al ik weet niet in hoeverre dit correct is maar áls dat zo is.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hij haalt niet iets ergens anders, hij kijkt gewoon naar andere vrouwen zoals nagenoeg elke man dus doet.
Het is veel waarschijnlijker dat we te maken hebben met iemand die onzeker is en zich ongelukkig uitdrukt. Dat mannen naar andere borsten kijkt is niet echt iets niets. Ook jouw vriend of toekomstige vriend zal dat met regelmaat van de klok doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar nou over oordelen? Was je erbij? Ze zegt letterlijk dat zij niet kan leveren wat hij wilt en hij daarom kijkt, en ik zei al ik weet niet in hoeverre dit correct is maar áls dat zo is.
Bovendien ben ik niet van die mening toegedaan. Ja misschien als je geen ultra lekker wijf/knappe gozer op de bank hebt zitten. Maar daar gaat de discussie nu niet over.
Zo zie ik het ook. Dat zij geen grote borsten heeft vind hij dus blijkbaar niet het belangrijkste anders had hij wel een andere vriendin gezocht. Ik zou me als ik haar mij er dus ook niet druk om maken dat hij naar andere vrouwen kijkt.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:57 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het is veel waarschijnlijker dat we te maken hebben met iemand die onzeker is en zich ongelukkig uitdrukt. Dat mannen naar andere borsten kijkt is niet echt iets niets. Ook jouw vriend of toekomstige vriend zal dat met enige regelmaat van de klok doen.
Je laat het belangrijkste weg: omdat zij niets heeft. Dat geeft ze als reden aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ze zegt dat hij moet kijken naar andere vrouwen voor vollere borsten, dat lijkt me een redelijke open deur die nogal ruimte voor discussie openlaat.
Ja en het is onzinnig om haar letterlijk te nemen als het evident is dat ze het - zeer waarsch. - anders bedoelt. Het zal iig nergens toe leiden.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat er letterlijk gezegd wordt, jij van aannames. M.a.w. niet zinvol om een discussie op te baseren.
Ik dump niemand om een aanname, als het waar is wat zij zegt zou ik 'm dumpen. Als je niet number #1 bent voor diegene is het tijdverspilling.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef solaire het volgende:
Jij wilde hem anders dumpen om een aanname
"Bij hem voel ik me volledig op m'n gemak en hij vind 't ook absoluut geen probleem dat mijn borsten wat kleiner dan gemiddeld zijn."
dat waren haar woorden uit de OP staat toch niet in mijn vriend gaat naar de hoeren voor een paar dikke tieten
Begrijp jij nou echt niet dat bijna alle mannen naar andere borsten kijken? En dat zij daar verkeerde conclusies aan verbindt?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dump niemand om een aanname, als het waar is wat zij zegt zou ik 'm dumpen. Als je niet number #1 bent voor diegene is het tijdverspilling.
Ik heb ook continue gezegd 'in het geval het is zoals zij het zegt...'quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ja en het is onzinnig om haar letterlijk te nemen als het evident is dat ze het - zeer waarsch. - anders bedoelt. Het zal iig nergens toe leiden.
Ze zal het hier binnenkort zelf wel toelichten.
We vallen in herhaling.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Begrijp jij nou echt niet dat bijna alle mannen naar andere borsten kijken? En dat zij daar verkeerde conclusies aan verbindt?
Ok, dan horen we het wel van haar. Dan kan ik iig met een gerust hart voetbal gaan kijken.quote:
Je citeert mij nu, terwijl je het niet over mij hebt, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef solaire het volgende:
Jij wilde hem anders dumpen om een aanname
"Bij hem voel ik me volledig op m'n gemak en hij vind 't ook absoluut geen probleem dat mijn borsten wat kleiner dan gemiddeld zijn."
dat waren haar woorden uit de OP staat toch niet in mijn vriend gaat naar de hoeren voor een paar dikke tieten
Kijk dat bedoel ik, misschien zou ik naar verloop van tijd wel op de persoonlijkheid verliefd kunnen worden van de rechtse meid of strakke kleding who knows, maar op het eerste gezicht heeft links de voorkeur.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef Markster het volgende:
ik moest aan dit plaatje denken
[ afbeelding ]
Is dat niet al duidelijk in de TT?quote:Voordat je reageert
De vraag in dit topic is volgens mij of je problemen hebt met kleine borsten.
Zo ingewikkeld is het niet hoor. TS is onzeker over haar borstjes en zoekt bevestiging. Ik geloof dat je opmerking niet echt verhelderend isquote:Op woensdag 28 april 2010 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
Er mist een stukje discussie over hoe TS het nu wel of niet bedoelt.
als dat alles is... iedere vent kijkt wel als hij een goed stel tieten zietquote:Op woensdag 28 april 2010 19:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar waarnemingen terecht zijn natuurlijk, maar als hij iets bij een ander moet halen omdat zij dat 'niet kan leveren' zou het voor mij een reden zijn om hem te dumpen.
Ze gaat natuurlijk al de mist in door dat "leveren" letterlijk te nemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als dat alles is... iedere vent kijkt wel als hij een goed stel tieten zietdus in jouw redenering zou ze iedere vent moeten dumpen
![]()
wat de borstvergroting betreft dat moet je alleen doen als je het zelf wilt niet omdat je vent graag grotere borsten ziet
ow sorry dat kloptquote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef amarente het volgende:
[..]
Je citeert mij nu, terwijl je het niet over mij hebt, of begrijp ik het verkeerd?
Ja, er wordt wel op gefocust, nee, er wordt niet zo heel veel waarde aan gehecht. Dat zijn verschillende dingen. Borsten komen nou eenmaal makkelijk in het gezichtsveld, en vormen een aanleiding om aan seks te denken, en zoveel aanleiding hebben we niet nodig. Loopt er een vrouw met blote borsten over straat, dan heeft dat iedere man zijn volledige aandacht. Niet omdat we ze mooi vinden, van de juiste grote, of haar aantrekkelijk vinden, maar gewoon omdat het borsten zijn. Grote borsten hebben hetzelfde effect, omdat die ook zichtbaar zijn als ze niet bloot zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:31 schreef silver7 het volgende:
Ja, lekker kontje zeker. Ik ben verder ook niet ontevreden: ik ben 1.68, 53 kg, rank.. Veel dingen aan mijn lijf ben ik blij mee: mooie benen, buik,taille, billen, voeten, schouders. Maar weet je: het is absoluut van minor value dan borsten. Er wordt echt veel gefocust op borsten, veel waarde aan gehecht.
Het is bijna altijd duidelijk voelbaar, of je moet van groot naar heel groot gaan (dan zit er al veel vet overheen)... Maar je ex zal dan wel zoutoplossing ipv silliconen gehad hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ex van mij heeft een borstvergroting gehad, niet omdat ze groter wilde, maar vanwege medische redenen, wat precies doet er niet toe. Geloof me, ik kon niet voelen dat ze nep waren. Op een gegeven moment vroeg ze van echt of nep? Dus ik zoiets van, wtf, echt natuurlijk. Moest ze lachen en vertelde ze dat. Je kon alleen op een bepaalde manier, aan de zijkant, voelen dat er iets in zat, en zelfs dat kon ik al moeilijk voelen.
Bier en tieten.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, er wordt wel op gefocust, nee, er wordt niet zo heel veel waarde aan gehecht. Dat zijn verschillende dingen. Borsten komen nou eenmaal makkelijk in het gezichtsveld, en vormen een aanleiding om aan seks te denken, en zoveel aanleiding hebben we niet nodig. Loopt er een vrouw met blote borsten over straat, dan heeft dat iedere man zijn volledige aandacht. Niet omdat we ze mooi vinden, van de juiste grote, of haar aantrekkelijk vinden, maar gewoon omdat het borsten zijn. Grote borsten hebben hetzelfde effect, omdat die ook zichtbaar zijn als ze niet bloot zijn.
Vrouwen zien dat vaak aan voor een voorkeur voor grote borsten, die komt ook voor, maar voor veel mannen is het gewoon een voorkeur om borsten te zien. Als je honger hebt en je ruikt een patatkraam dan trekt dat ook de aandacht, dat wil helemaal niet zeggen dat je friet het lekkerste eten op aarde vindt. En mannen hebben altijd honger.
Medisch in de zin van brandwonden waardoor 1 borst kleiner was dan de andere.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is bijna altijd duidelijk voelbaar, of je moet van groot naar heel groot gaan (dan zit er al veel vet overheen)... Maar je ex zal dan wel zoutoplossing ipv silliconen gehad hebben.
Wat raar overigens dat je vanwege medische redenen een borstvergroting nodig hebt?
Neequote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef amarente het volgende:
Vraagje voor de mannelijke leden hier. Heb jij er problemen mee als een vrouw kleine borsten heeft?
precies! Als je ze op straat zou zien lopen, weet ik wel naar welke ik kijk hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, misschien zou ik naar verloop van tijd wel op de persoonlijkheid verliefd kunnen worden van de rechtse meid of strakke kleding who knows, maar op het eerste gezicht heeft links de voorkeur.
Omg.. Lol.. Heb je uberhaupt ooit wel eens een cup A gezien?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef speknek het volgende:
Kleine tietjes zou ik nog mee kunnen leven, maar A cup is min of meer geen tieten.
Dus neh, b+
Ik vind het toch zo grappig steeds dat jongens denken dat je dat uberhaupt kan veranderen.. Jullie kunnen je lulmaat toch ook niet veranderen..?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef Devz het volgende:
Ik vind het niet echt vrouwelijk, zo'n (bijna) platte voorkant. Vrouwen horen gewoon mooie rondingen te hebben naar mijn mening.
Dat schijnt operatief te kunnen... net zoals je operatief de maat van je borsten kan wijzigen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:49 schreef EC_Pixel het volgende:
Jullie kunnen je lulmaat toch ook niet veranderen..?
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:48 schreef EC_Pixel het volgende:
[..]
Omg.. Lol.. Heb je uberhaupt ooit wel eens een cup A gezien?
Hmm volgens mij niet. Ik dacht dat ze iets experimenteels hadden waarmee een micropenis nog verlengd kon worden tot zo'n 8cm, maar een gewone piemel is niet te vergroten.quote:
Als je 20 kilo aankomt zal er ook wel een cupmaat bijkomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:49 schreef EC_Pixel het volgende:
[..]
Ik vind het toch zo grappig steeds dat jongens denken dat je dat uberhaupt kan veranderen.. Jullie kunnen je lulmaat toch ook niet veranderen..?
Als je aan de pil gaat komt er ook vaak een cupmaat bij (bij mij zelfs twee hihi)!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je 20 kilo aankomt zal er ook wel een cupmaat bijkomen![]()
Ik vind het trouwens wel heel zonde als vrouwen hun borsten laten vergroten, meestal is het totaal niet mooi imo. Dan liever gewoon een natuurlijke maar kleine cup.
C te dik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
Kleine tietjes!!!!!
Dikke tieten![]()
Maar ieder z'n voorkeur
hahaha daar heb je een goed punt!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
Het was inderdaad wel erg hypocriet van je om neer te kijken op het piepen over kleine borsten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef TiMPiN het volgende:
Problemen? Hell no. Als iemand verder gewoon hartstikke leuk is en je vindt diegene ook aantrekkelijk, dan vind ik 't erg hypocriet om te gaan piepen over kleine borsten. Heb liever wel vanaf B, maar ik ga echt niet piepen als iemand een A heeft, zou ik wel erg triest vinden van mezelf
Cup E ja?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef drumminggod het volgende:
De een vind B klein, de ander niet. Ik heb er totaal geen problemen mee. Zie het als een soort extra. Zolang E maar lief, leuk, spontaan, grappig etc. Is. Dan maken de borsten niet zo heel veel meer uit.
die zorgen meestal voor de aandacht. Dat soort meisjes showen daar tegenwoordig te veel mee waardoor ik meestal niet op dat soort valquote:
Die zijn er zeker, maar soms zie je ook aan een meisje dat ze zich er eigenlijk een beetje voor schaamt. Dan heeft het wel weer iets imo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
die zorgen meestal voor de aandacht. Dat soort meisjes showen daar tegenwoordig te veel mee waardoor ik meestal niet op dat soort val
Dit neukt soms alweer vrij lastig:quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:19 schreef dubbel1 het volgende:
Als je een kleine A hebt (dus in feite niets) dan is het wel storend. Maar alles vanaf een grote A en kleine B is perfect!
Je hebt gelijk. Alles meer dan een dubbel D wordt al problematisch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:22 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dit neukt soms alweer vrij lastig:
[ afbeelding ]
misschien, maar het is wel echt zo. zowat elke vrouw heeft wel wat mooisquote:Op woensdag 5 mei 2010 03:26 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Wat een heerlijk politiek correct antwoord.
Dat is ook gewoon waar, maar het is echt zo'n cliché dat het wel weer grappig is. Totaalpakket enzo..quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:42 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
misschien, maar het is wel echt zo. zowat elke vrouw heeft wel wat moois
Een mooie kont en mooie strakke schaamlippen maken mij helemaal gek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:42 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
misschien, maar het is wel echt zo. zowat elke vrouw heeft wel wat moois
Neem jij dan ook een penisvergroting als een vrouw zegt dat het haar te klein is?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik ben wel een grote fan van vrouwelijke borsten zo zijn borstimplantaten een absolute fetisj van mij ! Maar een chick als Paris Hilton die kleine borsten heeft vind ik dan tegelijktertijd ook enorm geil , dus ja als het nou gewoon een mooi meisje is neem ik die kleine borsten er wel bijEventueel later nog wel te corrigeren met een borstvergroting als cadeau onder de kerstboom ofzo
Dat is best fout! Mits ze er zelf om vraagt natuurlijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Eventueel later nog wel te corrigeren met een borstvergroting als cadeau onder de kerstboom ofzo
Alleen Fok!-autisten kunnen zoiets in hun fantasiewereldje bedenken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is best fout! Mits ze er zelf om vraagt natuurlijk!Anders rent ze zo van je weg.
Epic trolling.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik ben wel een grote fan van vrouwelijke borsten zo zijn borstimplantaten een absolute fetisj van mij ! Maar een chick als Paris Hilton die kleine borsten heeft vind ik dan tegelijktertijd ook enorm geil , dus ja als het nou gewoon een mooi meisje is neem ik die kleine borsten er wel bijEventueel later nog wel te corrigeren met een borstvergroting als cadeau onder de kerstboom ofzo
Heb tot nu toe nog geen klachten gehoord van de meisjes en dames waar ik de liefde mee heb bedreven en heb me nooit echt zorgen gemaakt over de lengte van me penis omdat ie volgens mij wel een meer dan normale lengte heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:39 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Neem jij dan ook een penisvergroting als een vrouw zegt dat het haar te klein is?
En enorm laag intellect.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Heb tot nu toe nog geen klachten gehoord van de meisjes en dames waar ik de liefde mee heb bedreven en heb me nooit echt zorgen gemaakt over de lengte van me penis omdat ie volgens mij wel een meer dan normale lengte heeft.
Maar àls het nu anders zou zijn en me vrouw zou er iets over zeggen , dan zou ik er alles aan doen om hem groter te maken al is dat vandaag de dag nog niet mogelijk denk ik.
En ja , telkens als ik hier op fok! me mening over meisjes en dames word ik bestempeld als "troll" lol Nou ja zie niet echt in wat er verkeerd is , misschien wat te obsessief ofzo maar vind een obessie ivm met bepaalde meisjes of vrouwen niet echt iets als verkeerd , eerder als een enorm hoog instict .
jij bent duidelijk nog maagdquote:Op woensdag 5 mei 2010 03:22 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dit neukt soms alweer vrij lastig:
[ afbeelding ]
Wanneer jouw moeder niet zoveel geheimen voor jou zou hebben, dan zou je beter weten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |