Als je het nou zo'n enorme onzinvraag vind, zucht dan gewoon even vanachter je pc en klik vervolgens op een ander topic.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
elk keer weer deze onzinvragen.
Het gaat om de verhoudingen...
Dat, en meer dan een handje vol kun je toch niet vasthoudenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
Grote tieten gaan hangen.
klopt... iets vollere meiden hebben dikkere. maar dan is het ook mooi.. zodra je dikke tetten op een dun meisje ziet het er MEESTAL minder mooi uit.. niet bij elke.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
Het hoort gewoon bij je bouw van je lichaam.
Wedden dat als je ze laat vergroten dat het dan niet echt meer mooi staat
ik vind de mijne niet te klein![]()
ik ben tevreden
Nee oke, maar bij de meeste ziet het er dan niet echt meer mooi of realistisch uit :xquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
klopt... iets vollere meiden hebben dikkere. maar dan is het ook mooi.. zodra je dikke tetten op een dun meisje ziet het er MEESTAL minder mooi uit.. niet bij elke.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee oke, maar bij de meeste ziet het er dan niet echt meer mooi of realistisch uit :x
dus ik zeg niet zo veel zorgen er om maken, als je er in het geheel maar goed uit ziet
en mannen denken toch veel om de seks, en daar hebben ze geen dikke tieten voor nodig maar een kut
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Apekoek het volgende:
NEE, MAAR zolang je maar wel een lekkere kont hebt is het ok!
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef drumminggod het volgende:
[..]
alsof vrouwen zo onschuldig zijn
![]()
nou.. sommigenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, gaan wij er met een meetlat naast hangen bij jullie hanger
?
geen idee hoe ik op die benaming kom![]()
Heb jij iemand die dat SERIEUS gedaan heeft, of voor de grap ?quote:
bij mij hebben ze dat nog niet geflikt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Heb jij iemand die dat SERIEUS gedaan heeft, of voor de grap ?
Ik heb dat wel eens voor de grap bij mijn vriend gedaan, omdat hij een lengte beweerdedus wou ik het ook even op meten
ohke, lijkt me echt zo stom, als je dat gaat doen met de bewuste reden om te kijken of hij groot genoeg is ja of neequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef drumminggod het volgende:
[..]
bij mij hebben ze dat nog niet geflikt.. maar er zijn ongetwijfeld meisjes die dat doen
zeggen dat ie 18 is en komt er 15 uit of zoquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ohke, lijkt me echt zo stom, als je dat gaat doen met de bewuste reden om te kijken of hij groot genoeg is ja of nee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:16 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zeggen dat ie 18 is en komt er 15 uit of zo![]()
daar moet je je echt niet voor schamenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
Ja, met die afbeelding heb je inderdaad bijna een kopie van de mijne.
dat moet je lerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mja![]()
ach al is ie zo groot, als ie er niet mee overweg kan heb je er ook niets aan
Das toch mooiquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
quote:
Rrrrr, nou voor mij ben je door de keuring hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
Humbug, dikke tieten op een petite meisje is retegeil.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef drumminggod het volgende:
klopt... iets vollere meiden hebben dikkere. maar dan is het ook mooi.. zodra je dikke tetten op een dun meisje ziet het er MEESTAL minder mooi uit.. niet bij elke.
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
geslacht: Manquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef amarente het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon tieten zien. Smaken verschillen, maar het voordeel van dikke tieten is dat je er ook de aandacht mee kunt trekken in het putje van de winter met een dikke wollen trui aan. Op het strand of in bed is het al een stuk minder belangrijk, want dan zijn er genoeg vrouwelijke vormen te zien. Er is een verschil tussen wat mannen mooien vinden, en wat hun aandacht trekt. Bij sommige mannen niet, maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef amarente het volgende:
Vraagje voor de mannelijke leden hier. Heb jij er problemen mee als een vrouw kleine borsten heeft?
( Lees: AA/A/kleine B cup )
Ik ben bijna 17, en heb cup A. Ik zat er eerst heel erg mee, maar sinds ik een vriend heb een stuk minder. Bij hem voel ik me volledig op m'n gemak en hij vind 't ook absoluut geen probleem dat mijn borsten wat kleiner dan gemiddeld zijn. Al voel ik me altijd wel even ongemakkelijk als ik naar het strand/zwembad ga, maarja.
Wat deze speknek zegt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Humbug, dikke tieten op een petite meisje is retegeil.
op zich mee eens, maar ja je hebt het niet altijd voor het kiezen als ik een leuke dame tegenkom en ze heeft cup A so be itquote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef Devz het volgende:
Ik vind het niet echt vrouwelijk, zo'n (bijna) platte voorkant. Vrouwen horen gewoon mooie rondingen te hebben naar mijn mening.
truequote:
Te groot is inderdaad ook weer minder. Dat is nl. niet meer in proportie met de rest als ik uitga van de vrouwen waar ik op val (slank dus).quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb niks met grote borsten, B en C zijn favoriet D is ook nog wel ok maar groter hoeft echt niet van mij
Als jij dat wil doen voor anderen: doe het niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef silver7 het volgende:
Dus: help, wel of geen borstvergroting?
Tja, dat is dus dubbel. Ik doe het alleen als ik het zelf wil. Maar merk wel dat in deze relatie met een borstenman dit versterkt om het te doen..Mijn vorige man zei: Ik hoef het niet, ik wil vooral andere dingen in een vrouw die jij hebt. Nu ligt dat anders: ik heb niet what he like most in a women...Hoewel ik zelf dus ook met aa cup kan leven (ben 39) geeft dat in deze relatie ellende, spanning, pijn. Ik heb er nu veel meer last van gekregen dat ik een aa-cup heb omdat mijn nieuwe partner me laat zien dat een man ze graag wil en ziet!quote:
Als iemand je niet wilt zoals je bent, is diegene dan wel écht iemand die bij je past?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef silver7 het volgende:
[..]
Tja, dat is dus dubbel. Ik doe het alleen als ik het zelf wil. Maar merk wel dat in deze relatie met een borstenman dit versterkt om het te doen..Mijn vorige man zei: Ik hoef het niet, ik wil vooral andere dingen in een vrouw die jij hebt. Nu ligt dat anders: ik heb niet what he like most in a women...Hoewel ik zelf dus ook met aa cup kan leven (ben 39) geeft dat in deze relatie ellende, spanning, pijn. Ik heb er nu veel meer last van gekregen dat ik een aa-cup heb omdat mijn nieuwe partner me laat zien dat een man ze graag wil en ziet!
Dat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
Kleine tietjes!!!!!
Dikke tieten![]()
En ik vind C al te dik, dus...
Maar ieder z'n voorkeur
Dus ligt het meer aan hem dan aan jou.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef silver7 het volgende:
[..]
Tja, dat is dus dubbel. Ik doe het alleen als ik het zelf wil. Maar merk wel dat in deze relatie met een borstenman dit versterkt om het te doen..Mijn vorige man zei: Ik hoef het niet, ik wil vooral andere dingen in een vrouw die jij hebt. Nu ligt dat anders: ik heb niet what he like most in a women...Hoewel ik zelf dus ook met aa cup kan leven (ben 39) geeft dat in deze relatie ellende, spanning, pijn. Ik heb er nu veel meer last van gekregen dat ik een aa-cup heb omdat mijn nieuwe partner me laat zien dat een man ze graag wil en ziet!
Dan nog, de meeste siliconenborsten zijn uit cosmetisch oogpunt en maatje meloen, als het meer reconstructief is omdat er 'niet meer veel van over is' zoals je zelf zegt, of als het uit reconstructie na een ziekte zou zijn ligt dit m.i. anders.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef silver7 het volgende:
Mmm, dat zeg je goed. Het is ook dat het te plat is, na 3 kids is het niet leuk meer wat erover is. Ellende is dat ik erg houd van natuurlijk zijn, daar staan silliconenborsten haaks op..Dat weerhield me ook altijd. Ik vind dat je het altijd direct ziet als een vrouw silliconenborsten heeft, maar ok...Het is bijna kiezen uit 2 kwaden: geen borsten of nep...Echt, heel veel mensen onderschatten dit dilemma. Plus: gezonheidsrisico en 5000 euri's.
Toch lees ik hier zo vaak van mannen: geen silliconen, dat ze het niet mooi vinden. Wat dan in dit geval: zie/voel je liever aa of siliconen?
Persoonlijk voel ik het liefst puur natuur.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef silver7 het volgende:
Mmm, dat zeg je goed. Het is ook dat het te plat is, na 3 kids is het niet leuk meer wat erover is. Ellende is dat ik erg houd van natuurlijk zijn, daar staan silliconenborsten haaks op..Dat weerhield me ook altijd. Ik vind dat je het altijd direct ziet als een vrouw silliconenborsten heeft, maar ok...Het is bijna kiezen uit 2 kwaden: geen borsten of nep...Echt, heel veel mensen onderschatten dit dilemma. Plus: gezonheidsrisico en 5000 euri's.
Toch lees ik hier zo vaak van mannen: geen silliconen, dat ze het niet mooi vinden. Wat dan in dit geval: zie/voel je liever aa of siliconen?
krijg je wel een mooiere decolletéquote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus?
Dus eigenlijk wil je een beetje naar dit?
[ afbeelding ]
En zo is het.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
Ik vind ze wel iets aan de grote kant.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef silver7 het volgende:
De onderste foto vind ik dan alweer teveel opgebalzen, strakstaand en onnatuurlijk. Jullie niet?
Verder heeft mijn vent niet het gevoel hoor dat ie het met een kleuter doet. Zegt zelfs dat ik zulke gevoelige borsten heb, de mooiste tepels hij had en dat dat de sex zalig maakt.
Duidelijk: je doet het dus voor een ander. Niet doen dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef silver7 het volgende:
Dat dus.. ik heb bij voorkeur een "kleinere" maatquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
Kleine tietjes!!!!!
Dikke tieten![]()
En ik vind C al te dik, dus...
Maar ieder z'n voorkeur
Ex van mij heeft een borstvergroting gehad, niet omdat ze groter wilde, maar vanwege medische redenen, wat precies doet er niet toe. Geloof me, ik kon niet voelen dat ze nep waren. Op een gegeven moment vroeg ze van echt of nep? Dus ik zoiets van, wtf, echt natuurlijk. Moest ze lachen en vertelde ze dat. Je kon alleen op een bepaalde manier, aan de zijkant, voelen dat er iets in zat, en zelfs dat kon ik al moeilijk voelen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:
ik zou ook ontiegelijk afknappen op een borstvergroting overigens, dan zou een groot deel van de aantrekkingskracht voor mij weg zijn. nepborsten staan 'te strak' en kun je niet zo diep 'indrukken' zegmaar, ze voelen ook niet zacht zoals normale borsten maar meer als strak gevulde waterballonnen.
Dit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |