Ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Is AA nou kleiner dan A?
Want DD is toch groter dan D?
AA is kleiiner:Pquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Is AA nou kleiner dan A?
Want DD is toch groter dan D?
Het gaat er vooral om dat je jezelf prettig voelt in je lichaam, wat voor borsten je ook hebt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Tamashii het volgende:
Jaa, met erodome ben ik het wel eens. Maar het gaat om de vorm toch, niet om hoe groot ze zijn?
Mooi gezegd!quote:Op maandag 21 september 2009 21:00 schreef erodome het volgende:
Ik betwijvel of eventuele onzerheid echt in die borsten ligt, ik heb meisjes gekend met 2 erwtjes op een plank die blaakte van het zelfvertrouwen en vrouwen met grote borsten die zo onzeker als de pest waren.
Bij degene die onzeker waren werd er fiks gewezen naar alles aan het lichaam wat in hun eigen ogen niet goed genoeg was, bij mensen met een goed zelfvertrouwen was dat allemaal geen punt.
En laten we eerlijk zijn, goed is het nooit, of ze zijn te klein, of ze zijn te groot, of de vorm is niet naar de zin, er is altijd wel wat om je onzeker over te voelen als je iets zoekt om dat te bevestigen.
Omgekeerd zijn er ook genoeg onzekere dames met bijvoorbeeld grote borsten. Dan zijn ze weer onzeker over hun buik/kont/benen enz... (niet dat alle dames met grote borsten ook vet hebben hoor).quote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef MrP het volgende:
Ik heb een vraag voor dames met een cup A, maar indien aanwezig, nog meer voor dames met een
cup AA.
Enerzijds hoor ik meiden/vrouwen met een cup AA vaak zeggen dat ze zeer onzeker zijn. Ze vinden namelijk dat ze plat zijn.
Anderzijds zijn er ook dames die er totaal geen moeite mee hebben, vaak gewoon alleen een hemdje dragen ipv bh, en zich er goed bij voelen.
Hoe kijken jullie er zelf tegenaan? Over het algemeen positief of ietwat onzeker? En waar ligt dat volgens jullie dan aan? Door reacties uit de omgeving?
uhuquote:
Yep, erwtjes op een plank, of uiers voor grotere bv, beide minder netjes qua uitdrukking, maar wel gelijk erg duidelijk wat bedoeld wordtquote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef MrP het volgende:
Erwtjes op een plankje...Is dat niet een beetje een beledigende term voor iemand die weinig heeft...?
BTW alvast bedankt voor de reacties. Mochten er ook mensen zijn die uit ervaring spreken (en dus zelf AA hebben) dan zijn hun reacties ook welkom.
Mwoah, de bedoeling is wel meteen duidelijk, het voorkomt discussiequote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef MrP het volgende:
Erwtjes op een plankje...Is dat niet een beetje een beledigende term voor iemand die weinig heeft...?
Dat is niet waar kwam ik laatst achter: je kunt 70D hebben, en 70DD is dan zelfde omvang en zelfde beugel maar de cup is iets groter, waar 70E dan zelfde omvang is met grotere beugel en grotere cup.quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef TNA het volgende:
Ja. DD is overigens hetzelfde als E (in de meeste landen), dus dat voorkomt verwarring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |