Waarom spot je er dan zelf mee? (Zie de naam van het eerste topic wat Godtje postte)quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.
Nee,maar wat e zegt is wel waarquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
Er zitten echt pareltjes bij hoor!
kankerbiogarde
Ik HOU van SuperwormJim
Mijn vader heeft waarschijnlijk kanker
boy issues
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom spot je er dan zelf mee? (Zie de naam van het eerste topic wat Godtje postte)
Ja oke maar dat was voordat ik het wistquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je zelf al met " kankerbiogarde "
Aaah je bent hypocriet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[..]
Ja oke maar dat was voordat ik het wist
Als ik die punten lees dan denk ik eerder dat arme kind staat er aardig alleen voor, dan heb je weinig tijd om "kind" te zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind je een beetje zielig FD
Zieke vader, moeder die het niks interesseert, boy issues... Ga inderdaad eens lol hebben. Ik hoop dat er iemand een beetje voor je zorgt.
En voordat jij het wist bestond kanker nog niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, misschien weet ze nu beter. Misschien.quote:
Denk dat het dan niet helpt om op internet over plasseks te pratenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ik die punten lees dan denk ik eerder dat arme kind staat er aardig alleen voor, dan heb je weinig tijd om "kind" te zijn
dan nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jou.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ik die punten lees dan denk ik eerder dat arme kind staat er aardig alleen voor, dan heb je weinig tijd om "kind" te zijn
Een youtube filmpje zal inderdaad duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk dat het dan niet helpt om op internet over plasseks te praten
Plasseks is goor, het is alleen wel grappig xDquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een youtube filmpje zal inderdaad duidelijker zijn.
Nou, sorry hoor, maar mijn moeder had toen ik op die leeftijd was baarmoederhalskanker, en mijn vader was continu aan het werk. Ook ik had het toen niet over plasseks en weet ik het wat meer..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Plasseks is goor, het is alleen wel grappig xD
Neuh..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, misschien weet ze nu beter. Misschien.. Tal
.
Hiquote:
Het gedrag komt aardig overeen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Techno het volgende:
Toch maar eens kijken of mijn dochter niet stiekum een Fok account heeft.
verstandigquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Techno het volgende:
Even los van het niveau van schelden met ziektes, het gaat je niet lukken om anderen niet te kwetsen. Dat je als het dichtbij komt emotioneel wordt als iemand in plat Hagenees diverse K-woorden achter elkaar plakt, heel begrijpelijk, maar daarbuiten lijkt het me duidelijk dat die persoon niet vol continu anderen letterlijk die ziekte toedicht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het maakt niet uit dat jij er mensen mee kwetst, zolang jij maar niet ermee gekwetst wordt?
Want jij hebt kanker? Je ex interesseert het niets? Ze heeft boy issues?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Techno het volgende:
Daar past die dikke swans van jou helemaal niet in!quote:
Dat is echt een k situatie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus...
Erm...
Zullen we het eens over de politieke situatie in Kazachstan hebben ?
Waarom?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Plasseks is goor, het is alleen wel grappig xD
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus...
Erm...
Zullen we het eens over de politieke situatie in Kazachstan hebben ?
Rekt het niet, scheurt het wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar past die dikke swans van jou helemaal niet in!
dat mag ik idd ook niet hopen.. maar ze vind het vervelend om het woord nu spottend te horen nu het haar dichtbij treft, terwijl ze 3 dagen daarvoor er zelf nog mee spot.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even los van het niveau van schelden met ziektes, het gaat je niet lukken om anderen niet te kwetsen. Dat je als het dichtbij komt emotioneel wordt als iemand in plat Hagenees diverse K-woorden achter elkaar plakt, heel begrijpelijk, maar daarbuiten lijkt het me duidelijk dat die persoon niet vol continu anderen letterlijk die ziekte toedicht.
Hohoquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar past die dikke swans van jou helemaal niet in!
wat lees ik nou ga je heftige dingen doen op gebied van geestelijk verruimende middelen?quote:
Niets van dat alles.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
Want jij hebt kanker? Je ex interesseert het niets? Ze heeft boy issues?
Oh, noh. Gelukkig heb je wel een flink eisenpakket.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef Fairydust het volgende:
Nee, had je mijn username maar met een hoofdletter moeten typen![]()
Hehe, een loverboy dus. Net goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoho![]()
Ze kent een Antilliaan dus voor Krea zal het zijn alsof hij zijn lul kin een hangar stopt.
Waarschijnlijk wel.. Maar zie ik wel dit weekendquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
wat lees ik nou ga je heftige dingen doen op gebied van geestelijk verruimende middelen?
Gelukkig maarquote:
Misschien kan je het nog goedmaken met een Happy Meal of wat beltegoed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Kreator het volgende:
Oh, noh. Gelukkig heb je wel een flink eisenpakket.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien kan je het nog goedmaken met een Happy Meal of wat beltegoed.
[..]
Al zou ik een Breezer tegoed krijgen, zou ik het mormel nog niet neuken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Een fles goede whiskey daarin tegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al zou ik een Breezer tegoed krijgen, zou ik het mormel nog niet neuken.
Ik hoor dat Peter r de Vries binnenkort weer een spannende reeks heeft?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kinderen mogen geen tieners worden
vanaf nu, laat je ze elk jaar 8 en 9 wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij had ook niet die middelen zoals internet, de invloeden van buitenaf waren destijds ook minderquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar mijn moeder had toen ik op die leeftijd was baarmoederhalskanker, en mijn vader was continu aan het werk. Ook ik had het toen niet over plasseks en weet ik het wat meer..
Dan nog kan je kind zijn
je kan dr ook een paar jaar opsluitenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al zou ik een Breezer tegoed krijgen, zou ik het mormel nog niet neuken.
Dat is misschien kindvriendelijker inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vanaf nu, laat je ze elk jaar 8 en 9 worden
ik had wel internetquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij had ook niet die middelen zoals internet, de invloeden van buitenaf waren destijds ook minder
ergens in oostenrijk?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan dr ook een paar jaar opsluiten
ik zie het voor mequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is misschien kindvriendelijker inderdaad.![]()
Wel gek als ze straks 40 zijn.
Komen jullie ook op mijn 9e verjaardag?
![]()
Zwemspullen meenemen maar ik zeg niet wat wij gaan doen. hihi
Ik vind het te makkelijk om die maar de schuld te geven. Ontspoorde kinderen waren er voor het internet ook al, nu vallen ze alleen meer op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij had ook niet die middelen zoals internet, de invloeden van buitenaf waren destijds ook minder
Dat is nu toch wel al duidelijk gemaakt! Als je iemand een beetje leuk vindt dan is het verkering. Als je echt verliefd bent dan heb je een relatie. Ook als je 13 bent en dan kan je dus ook single zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Kreator het volgende:
Kan er niet gewoon 18+ in de titel komen. Je kunt tenslotte pas single zijn als je de theoretische mogelijkheid tot een relatie hebt.
Dat kan niet als je 13 bent.
in een zelfgebouwt keldertjequote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had wel internet![]()
zo uberoud als jij ben ik nog niet
Het klinkt een beetje alsof jij denkt dat dat kind wel volwassen genoeg is om mee te praten over seks en drugs en wat al niet. Lijkt me dat je juist iemand die het al moeilijk heeft wat meer moet behoeden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:
Ik heb niet teruggelezen. Maar ik ben het er niet mee eens. Dat je fysiek in staat bent om te neuken wil niet zeggen dat je een relatie kunt hebben. Op 13 jarige leeftijd weet je niet wat dat is. Bovendien hou ik het hier liever legaal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Godtje het volgende:
Dat is nu toch wel al duidelijk gemaakt! Als je iemand een beetje leuk vindt dan is het verkering. Als je echt verliefd bent dan heb je een relatie. Ook als je 13 bent en dan kan je dus ook single zijn.
Nu kunnen we er allemaal van mee genietenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om die maar de schuld te geven. Ontspoorde kinderen waren er voor het internet ook al, nu vallen ze alleen meer op.
adiosquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Tjaapo het volgende:
Nah goed ik ga op huis aan, groetjes allemaal
Zeg niet dat het goed is. Alleen dat ik de situatie begrijp, je moet als een kind volwassen dingen doen en dan verwacht je ook als volwassen behandeld te worden. Het hele plasseks verhaal waar iedereen over valt is ook niet voor elke volwassen de 'normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof jij denkt dat dat kind wel volwassen genoeg is om mee te praten over seks en drugs en wat al niet. Lijkt me dat je juist iemand die het al moeilijk heeft wat meer moet behoeden.
En ik denk dat het dan goed is dta je er af en toe op wordt gewezen dat je wel nog gewoon een kind bent en dat die situatie niet normaal is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zeg niet dat het goed is. Alleen dat ik de situatie begrijp, je moet als een kind volwassen dingen doen en dan verwacht je ook als volwassen behandeld te worden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Tjaapo het volgende:
Nah goed ik ga op huis aan, groetjes allemaal
Jouw kinderen doen dat niet, die blijven braaf en onschuldig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat, of ze vindt ons gewoon stom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef mrbox het volgende:
volgens mij heeft haar moeder haar geroepen want ze is (denk ik) weg
ik denk het laatstequote:
Ik vind jou helemaal niet stomquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zijn nog zo lief en jong en onschuldig enzo
Laatst was een kind een mop aan het vertellen:
Loopt een Nederlandse buikspreker in Marokko door de woestijn, komt ie daar een man tegen die voor een tentje zit en potten verkoopt. "Dag meneer" Zegt de Nederlander, "zou ik even met uw kameel mogen praten?"
Antwoordt de man: "Kameel spreekt niet."
Dus die Nederlander: "Hallo kameel, is je baas een beetje goed voor je?"
Kameel: "Ja, heel goed, ik krijg op tijd eten en water en hij laat me niet te zware dingen dragen.."
Dus die Marokkaan helemaal geschokt! "Hoe kan dat, Kameel spreekt niet!"
Nederlander: "Zou ik ook even met uw hond mogen praten?"
Marokkaan: "Hond spreekt niet"
Nederlander: "Hallo hond, is je baas een beetje goed voor je?
Hond: "Ja, ik krijg genoeg eten en drinken en hij laat me op tijd buiten."
Marokkaan weer helemaal verbaasd.
Vraagt de Nederlander: : "Mag ik ook even met je schaap praten?"
Zegt de Marokkaan: "Schaap liegt"
Dat was de mop, nu de reden dat ik m vertel
Die jongen die de mop vertelde was dus een jaar of elf (ik zou mn kinderen niet dat soort moppen leren, maar ok) en degene tegen wie hij hem vertelde, begreep het niet, dus moest ie hem uitleggen.
Hij vertelde dat Marokkanen schapenvlees eten en dat de Marokkaan bang was dat zn schaap dat zou vertellenen dat vond ik nou grappig aan die mop
Ik heb jou dan ook nooit behandeld als een dertienjarig meisjequote:
Goed planquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw kinderen doen dat niet, die blijven braaf en onschuldig.
Nee, ik word ook regelmatig stom gevonden.quote:
Dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook nooit behandeld als een dertienjarig meisje.
Ik denk dat de clou toch net iets anders is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij vertelde dat Marokkanen schapenvlees eten en dat de Marokkaan bang was dat zn schaap dat zou vertellenen dat vond ik nou grappig aan die mop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat de clou toch net iets anders is.Ja, nu leg JIJ de grap uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dus waarom ik het zo leuk vond dat die jongen het op die andere manier uitlegde. Toch nog iets van onschuld
compact en kleverig.
[..]
Ik denk dat de clou toch net iets anders is.Dat is hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
[..]
Ik denk dat de clou toch net iets anders is.Insert facepalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |