Nou, sorry hoor, maar mijn moeder had toen ik op die leeftijd was baarmoederhalskanker, en mijn vader was continu aan het werk. Ook ik had het toen niet over plasseks en weet ik het wat meer..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ik die punten lees dan denk ik eerder dat arme kind staat er aardig alleen voor, dan heb je weinig tijd om "kind" te zijn

Ik geloof je op je woord ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Plasseks is goor, het is alleen wel grappig xD

Neuh..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, misschien weet ze nu beter. Misschien.. Tal
.
Hiquote:

Het gedrag komt aardig overeen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Techno het volgende:
Toch maar eens kijken of mijn dochter niet stiekum een Fok account heeft.

verstandigquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Techno het volgende:

Even los van het niveau van schelden met ziektes, het gaat je niet lukken om anderen niet te kwetsen. Dat je als het dichtbij komt emotioneel wordt als iemand in plat Hagenees diverse K-woorden achter elkaar plakt, heel begrijpelijk, maar daarbuiten lijkt het me duidelijk dat die persoon niet vol continu anderen letterlijk die ziekte toedicht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het maakt niet uit dat jij er mensen mee kwetst, zolang jij maar niet ermee gekwetst wordt?

Want jij hebt kanker? Je ex interesseert het niets? Ze heeft boy issues?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:16 schreef Techno het volgende:

Daar past die dikke swans van jou helemaal niet in!quote:

Dat is echt een k situatie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus...
Erm...
Zullen we het eens over de politieke situatie in Kazachstan hebben ?

Waarom?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Plasseks is goor, het is alleen wel grappig xD

quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus...
Erm...
Zullen we het eens over de politieke situatie in Kazachstan hebben ?

Rekt het niet, scheurt het wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar past die dikke swans van jou helemaal niet in!

dat mag ik idd ook niet hopen.. maar ze vind het vervelend om het woord nu spottend te horen nu het haar dichtbij treft, terwijl ze 3 dagen daarvoor er zelf nog mee spot.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even los van het niveau van schelden met ziektes, het gaat je niet lukken om anderen niet te kwetsen. Dat je als het dichtbij komt emotioneel wordt als iemand in plat Hagenees diverse K-woorden achter elkaar plakt, heel begrijpelijk, maar daarbuiten lijkt het me duidelijk dat die persoon niet vol continu anderen letterlijk die ziekte toedicht.

Hohoquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar past die dikke swans van jou helemaal niet in!

wat lees ik nou ga je heftige dingen doen op gebied van geestelijk verruimende middelen?quote:

Niets van dat alles.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
Want jij hebt kanker? Je ex interesseert het niets? Ze heeft boy issues?

Oh, noh. Gelukkig heb je wel een flink eisenpakket.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:17 schreef Fairydust het volgende:
Nee, had je mijn username maar met een hoofdletter moeten typen![]()

Hehe, een loverboy dus. Net goed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoho![]()
Ze kent een Antilliaan dus voor Krea zal het zijn alsof hij zijn lul kin een hangar stopt.

Waarschijnlijk wel.. Maar zie ik wel dit weekendquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
wat lees ik nou ga je heftige dingen doen op gebied van geestelijk verruimende middelen?
Gelukkig maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |