Waarom spot je er dan zelf mee? (Zie de naam van het eerste topic wat Godtje postte)quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
Dat is dus echt zo. Op zijn linkerstemband. Niet mee spotten.
Nee,maar wat e zegt is wel waarquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
Er zitten echt pareltjes bij hoor!
kankerbiogarde
Ik HOU van SuperwormJim
Mijn vader heeft waarschijnlijk kanker
boy issues
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom spot je er dan zelf mee? (Zie de naam van het eerste topic wat Godtje postte)
Ja oke maar dat was voordat ik het wistquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe je zelf al met " kankerbiogarde "
Aaah je bent hypocriet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[..]
Ja oke maar dat was voordat ik het wist
Als ik die punten lees dan denk ik eerder dat arme kind staat er aardig alleen voor, dan heb je weinig tijd om "kind" te zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Ripley het volgende:
Ik vind je een beetje zielig FD
Zieke vader, moeder die het niks interesseert, boy issues... Ga inderdaad eens lol hebben. Ik hoop dat er iemand een beetje voor je zorgt.
En voordat jij het wist bestond kanker nog niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, misschien weet ze nu beter. Misschien.quote:
Denk dat het dan niet helpt om op internet over plasseks te pratenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ik die punten lees dan denk ik eerder dat arme kind staat er aardig alleen voor, dan heb je weinig tijd om "kind" te zijn
dan nogquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jou.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ik die punten lees dan denk ik eerder dat arme kind staat er aardig alleen voor, dan heb je weinig tijd om "kind" te zijn
Een youtube filmpje zal inderdaad duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk dat het dan niet helpt om op internet over plasseks te praten
Plasseks is goor, het is alleen wel grappig xDquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een youtube filmpje zal inderdaad duidelijker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |