Was dat toevallig rond de eeuwwisseling en het WK 1998?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik wil ook Oranje![]()
wat mis ik vroeger, oma die werkte bij voetbal hierow, en we daar altijd wk enzo gingen kijken
, met allemaal lekkere snacks
Zou je dat oranje kleurtje en de tekst 'oranje-fan' van mijn account willen halen? Ik heb er namelijk niet om gevraagd. Er zal vast iets fout gelopen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Chinless het volgende:
*hier posten is oranje worden*
Uitgezonderd donkerblauwen en rooien.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Was dat toevallig rond de eeuwwisseling en het WK 1998?
Nop, voor altijd oranjequote:Op woensdag 28 april 2010 00:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Tsja Remlof en dat kan dan niet meer veranderd worden?
Haha.quote:
quote:
KPD.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef sararaats het volgende:
bedankt voor het oranje kleurtje !!!!!!!!
waar vind ik zo'n oranje Duitse helm?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef ChickenSpikey het volgende:
Kom maar op met die Oranje kleur!
Alsof iemand geweigerd zou worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil graag ook oranje worden.![]()
![]()
Als het mag i.i.g.
Vooral dat terugzetten. Meestal vertellen we pas als een newbie-FA halverwege is dat Breuls het met een simpele database-aanpassing in een seconde kan.quote:
Wie is die newbie dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Vooral dat terugzetten. Meestal vertellen we pas als een newbie-FA halverwege is dat Breuls het met een simpele database-aanpassing in een seconde kan.
Het kleuren is anders ook een bak werkquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:47 schreef NJ het volgende:
De eerste keer hadden we in ploegendienst al zo'n 90% teruggezet toen Breuls ineens in het overlegtopic kwam met "ik heb even met een databaseaanpassing de oranje tags weggehaald, als jullie het bij crew kunnen doen is het klaar"
Goed dat de crewbashregel toen nog niet bestond.
Je bent wel een beetje laat hè ik had hem al toen er #1 was ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:39 schreef afcajos het volgende:
Halon! mag dit baasje ook een oranje kleurtje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat hè ik had hem al toen er #1 was ofzo
Dankje. Nu voel ik me goed. Bedankt, you made my day.quote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #76!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:37 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn ava mag een oranje schuivend steen (of wat het ook moet voorstellen) worden, ik weet niet zo goed hoe dat met een gifje moet...
RARE VRAAG. MAG NIET. TENZIJ LANDVERRADER.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:26 schreef o.us het volgende:
Misschien een rare vraag, maar ik wil graag mijn oranjetag weer weg hebben mocht dat kunnen.
Nu heeft iedereen hem en vind ik het niet meer leuk. Mag dat?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
RARE VRAAG. MAG NIET. TENZIJ LANDVERRADER.
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen hem en vind ik het niet meer leuk. Mag dat?
Doen ze bij niemand, geloof me. Hou mij maar op zwart.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:38 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja.
Maar vraag dan een groene of zo aan ( en voor mij ook ). Voor jou doen ze dat wel, voor mij niet
quote:
Heb er een hard hoofd inquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Chinless het volgende:
PM een FA?quote:
Dat heb ik ook gedaan, maar ze willen vooralsnog niet meewerken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben dat oranje nu al zat. mag je het ook un-aanvragen ?
Goed van zequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar ze willen vooralsnog niet meewerken.
Te laat:quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:42 schreef Chinless het volgende:
Wel schattig dat je mijn naam in het oranje wilt houden.quote:
Topicstarterquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zwarte kleur mag ook weer terug. Ik heb het een weekje aangekeken maar god, wat een tiefuslelijke kleur oranje hebben jullie uitgekozen
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zwarte kleur mag ook weer terug. Ik heb het een weekje aangekeken maar god, wat een tiefuslelijke kleur oranje hebben jullie uitgekozen
quote:
quote:
Misschien dat je hem nu dan wel kan weghalen?quote:
Gedraag je nou niet als een Griekse regering, hier posten is oranje worden, ik heb geen zin om tijd te verdoen aan grapjassen zoals jij die hier komen zieken.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien dat je hem nu dan wel kan weghalen?
Die hier komen zieken? Het enige wat ik doe is het aanvragen van mijn oude vertrouwde zwarte kleur.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Gedraag je nou niet als een Griekse regering, hier posten is oranje worden, ik heb geen zin om tijd te verdoen aan grapjassen zoals jij die hier komen zieken.
Positieve discriminatie?quote:Op zondag 25 april 2010 10:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil weer oranje off. Het staat me niet.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien dat je hem nu dan wel kan weghalen?
Ja en het zijn wel toevallig de KLB SCers die moeijlijk lopen te doen. Ik wil niet dat jullie hier allemaal komen zeuren. Ik haal jouw kleur nu weg maar iedereen die nu nog op oranje wil zit er tot minstens half juli aanvast.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die hier komen zieken? Het enige wat ik doe is het aanvragen van mijn oude vertrouwde zwarte kleur.
Ik heb als een van de eersten een oranje kleurtje aangevraagd en vervolgens bleek ik die kleur totaal niet mooi te vinden en dus wil ik er graag weer vanaf.
WD had precies hetzelfde en bij haar heb je ook gewoon de oranjekleur weggehaald:
[..]
Positieve discriminatie?
Je bent niet de enige en of de eerste, er zijn zelfs topicjes geweest met verzoek om weer zwart te worden van meerdere users...quote:Op zondag 9 mei 2010 14:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die hier komen zieken? Het enige wat ik doe is het aanvragen van mijn oude vertrouwde zwarte kleur.
Ik heb als een van de eersten een oranje kleurtje aangevraagd en vervolgens bleek ik die kleur totaal niet mooi te vinden en dus wil ik er graag weer vanaf.
WD had precies hetzelfde en bij haar heb je ook gewoon de oranjekleur weggehaald:
[..]
Positieve discriminatie?
watjequote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en het zijn wel toevallig de KLB SCers die moeijlijk lopen te doen. Ik wil niet dat jullie hier allemaal komen zeuren. Ik haal jouw kleur nu weg maar iedereen die nu nog op oranje wil zit er tot minstens half juli aanvast.
Oke, dit is het begin van het einde, al die anderen die ook om zwarte kleur hebben gevraagd willen alsnog zwart worden...quote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en het zijn wel toevallig de KLB SCers die moeijlijk lopen te doen. Ik wil niet dat jullie hier allemaal komen zeuren. Ik haal jouw kleur nu weg maar iedereen die nu nog op oranje wil zit er tot minstens half juli aanvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |