Rood = Danny en aanhangquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ideetje om ook de kleuren rood wit blauw te gebruiken/kiezen
Bij mij is dat stukje grijzigquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Rood = Danny en aanhang
Blauw = Fiets en aanhang
Wit = Niet meer leesbaar
Het is ook grijzig, maar het contrast is wegquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Bij mij is dat stukje grijzigdus wie weet zie je het dan wel
Dan zijn mijn ideeën op
Volledig met je eens. Weg met dat oranje in de naam.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Bij deze, en ik ben niet de enige
Mag ik weer zwart worden alsjeblieft?
Had je niet in dat topic moeten reageren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Bij deze, en ik ben niet de enige
Mag ik weer zwart worden alsjeblieft?
Haha, wat een nonsens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jemig. Bij het vorige toernooi werden na de uitschakeling van Nederland pas de "Oranjefans" en de "Oranje-meelopers" gescheiden van elkaar maar dit jaar maken ze zich nu al bekend.
Ik zou zeggen: snel op zwart met die lieden en meteen de landverrader-tag er bovenop
Bij mij hetzelfde.quote:
Hierbij beveel ik je aan voor de medaille voor slecht taalgebruik, overtrokken reacties en devaluaties van krenkende superlatieven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jemig. Bij het vorige toernooi werden na de uitschakeling van Nederland pas de "Oranjefans" en de "Oranje-meelopers" gescheiden van elkaar maar dit jaar maken ze zich nu al bekend.
Ik zou zeggen: snel op zwart met die lieden en meteen de landverrader-tag er bovenop
Wie niet voor Oranje is, is er tegen. Ergo >>landverraderquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hierbij beveel ik je aan voor de medaille voor slecht taalgebruik, overtrokken reacties en devaluaties van krenkende superlatieven.
Proost!
Oke. En waar deel je kijkers in die zich niet in oranje uitdossen maar wel voor Nederland zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wie niet voor Oranje is, is er tegen. Ergo >>landverrader
Die horen er volgens heel veel grut op dit forum niet bij. Zolang je maar gek doet, is het toch goed, heet dan het motto.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke. En waar deel je kijkers in die zich niet in oranje uitdossen maar wel voor Nederland zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |