Aldus: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-nieuwste-trend.htmlquote:AMSTERDAM - Een flink aantal modellen en sterren heeft de lange lokken in korte tijd omgeruild voor een opvallend kort kapsel. De jongensachtige look lijkt daarmee in korte tijd uit te groeien tot ware trend.
Nou, Mr Garisson, daar zijn er al 1000 van. Maar nu het dus een zogenaamde "trend" gaat worden kun je dus verwachten dat half lekker Nederland zich binnenkort gaat verlelijken, want dat is hip. DAT is de klachtquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Tjonge, een topic over vrouwen met korte kapsels en de verwerpelijkheid daarvan. Dat niemand daar eerder eens aan gedacht heeft.
Mijn haar blijft mooi langquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, Mr Garisson, daar zijn er al 1000 van. Maar nu het dus een zogenaamde "trend" gaat worden kun je dus verwachten dat half lekker Nederland zich binnenkort gaat verlelijken, want dat is hip. DAT is de klacht
of mischien toch maar bruinquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:06 schreef DE_krumpel het volgende:
Mijn haar blijft ook mooi lang en blond
bij haar ben ik voor ene pony tot haar kin. ze ziet er nogal uit als een junkiequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die onderste in de OP heeft niet eens tieten, dat is gewoon een jongentje.
Kijk en vergelijk:quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die foto's uit de OP, dat zijn toch geen extreem korte kapsels. Dat valt reuze mee. Stekels, dat is pas extreem kort.
Kort haar is geen synoniem voor pittig haar, eh. Op zich niets mis met kort haar, het kan heel erg sexy staan.quote:
OMG echt waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit eigenlijk best ok.
Bij sommige vrouwen. Bij de meeste staat het gewoon niet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:10 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Kort haar is geen synoniem voor pittig haar, eh. Op zich niets mis met kort haar, het kan heel erg sexy staan.
Sylvie had natuurlijk ook geen keuze...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit eigenlijk best ok.
ik vrees festish voor pijn (= wasknijpers op tong) en fetish voor dwang (vastgehouden worden zodat haar haar eraf kan worden geschoren...ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:37 schreef Soohr het volgende:
[..]
Waar zijn deze 2 lelijke vrouwen mee bezig?
Die plaatjes waren heel vies jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef Yoewie het volgende:
[..]
ik vrees festish voor pijn (= wasknijpers op tong) en fetish voor dwang (vastgehouden worden zodat haar haar eraf kan worden geschoren...ofzo)
en denk ook dat de user hierboven die deze gore plaatjes post een ban verdiend
(edit: zie dat de post al in z'n totaliteit is verwijderd)
quote:
ja, die andere worden allemaal weggemodereerd...quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:11 schreef McGilles het volgende:
Weer topic 1000 over dit onderwerp en ja hoor, mensen posten weer precies dezelfde plaatjes als altijd.........
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Brrr, nooit zo'n kapsel bij mij.. Dan maar uit de mode zijn met m'n lange haar.
Het gaat niet zomaar om kort haar...het gaat om de grote dreiging die er vanuit de *kuch* modewereld *kuch* komt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:11 schreef McGilles het volgende:
Weer topic 1000 over dit onderwerp en ja hoor, mensen posten weer precies dezelfde plaatjes als altijd.........
Ik wilde al net zeggen, alweer een pittig kort kapsel topic?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Tjonge, een topic over vrouwen met korte kapsels en de verwerpelijkheid daarvan. Dat niemand daar eerder eens aan gedacht heeft.
Bij haar staat het ook wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:18 schreef focal het volgende:
[..]
Sylvie had natuurlijk ook geen keuze...
Het is geen pittig kapsel klacht. Die staat er wel bij, maar is het niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wilde al net zeggen, alweer een pittig kort kapsel topic?Maar de klacht blijft wel gegrond!
Nogmaals, al staat het goed, lang staat eingelijk altijd beter, oordeel zelf:quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen. Bij de meeste staat het gewoon niet...
[ afbeelding ]
Halle Berry staat het goed. En ja, dit noem ik al kort.
Eens, lang haar wint het altijd van kort haar. Een mooie vrouw met kort haar is nog mooier met lang haar, in alle gevallen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals, al staat het goed, lang staat eingelijk altijd beter, oordeel zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes! Eindelijk een Godwinnetje in mijn topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:03 schreef Jac0bus het volgende:
Ja hoor bij sommigen lijkt het alsof ze net bevrijd zijn uit Auschwitz.
Zeg nou zelf?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yes! Eindelijk een Godwinnetje in mijn topic
Dan zou ik eerder voor de keuze van kankerpatient zijn gegaan. Maargoed, we raken offtopic.quote:
Maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Peachcore het volgende:
Erger zijn die wijven van begin 20 die al een hip en vlot kapsel hebben, die hadden nog een andere richting in kunnen slaan. "Ik ben gewoon een heel zelf bewuste jonge vrouw." Dat zie ik ja, want het bewijst wel van zelfvertrouwen als je met je 120+ kilo is je felgekleurde Miss Etam outfit met bloemenprint rondparadeert.
Och, als je toch 120+ weegt staat kort waarschijnlijk beter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Peachcore het volgende:
Erger zijn die wijven van begin 20 die al een hip en vlot kapsel hebben, die hadden nog een andere richting in kunnen slaan. "Ik ben gewoon een heel zelf bewuste jonge vrouw." Dat zie ik ja, want het bewijst wel van zelfvertrouwen als je met je 120+ kilo is je felgekleurde Miss Etam outfit met bloemenprint rondparadeert.
Veel vrouwen van 50+ met lange haren zijn idd hippies en/of heel irritant en chagrijnig valt mij ook op. Dan zou kort wel kunnen misschien, maar het ligt ook aan het model, bij Halle Berry staat het wel, met zo'n model is ook niet veel mis, de echte "korte pittige kapsels" echter welquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat ik het wel doe als ik oud ben. Vind een oud wijf met lang haar niet echt mooi uitzien. Dan staat kort juist wat frisser.
qftquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:03 schreef Jac0bus het volgende:
Ja hoor bij sommigen lijkt het alsof ze net bevrijd zijn uit Auschwitz.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef dubidub het volgende:
In sprookjes zijn prinsessen altijd de mooiste vrouwen die er te vinden zijn. Ze hebben altijd kleine muiltjes om hun voeten, roze jurkjes om hun lichaam en jawel, LANG HAAR . DAT MAAKT ZE VROUWELIJK EN KNAP. KORT EN PITTIG MAAKT JE VERDOMDE LELIJK, STELLETJE KUTHOEREN.
With that being said:
[ afbeelding ]
Mooi, donkerblond, lang haar
Inderdaad zeg nou zelf:quote:
Nog een:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat kort haar mooier kan zijn dan lang haar
Helpt dit?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog even de foto met lang haar laten zien, anders heb je het duidelijk niet begrepenquote:
Nu oordeel je op het koppie, niet op het haar waar het om gaat. Zo kan ik het dus ook, kies dus maar:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wut wut?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu nog even de foto met lang haar laten zien, anders heb je het duidelijk niet begrepen![]()
Wat een kutkop, ik kan maar niet wennen aan die fotoquote:
Natuurlijk oordeel ik daarop, daar gaat het namelijk voor mij ook om, waar gaat het volgens jou om?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nu oordeel je op het koppie, niet op het haar waar het om gaat. Zo kan ik het dus ook, kies dus maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een naam die op een a eindigt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Tsha het volgende:
échte vrouwen doen dat pas als ze twee kinderen, een vent en een labrador hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met scheldtirade en foto.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef dubidub het volgende:
In sprookjes zijn prinsessen altijd de mooiste vrouwen die er te vinden zijn. Ze hebben altijd kleine muiltjes om hun voeten, roze jurkjes om hun lichaam en jawel, LANG HAAR . DAT MAAKT ZE VROUWELIJK EN KNAP. KORT EN PITTIG MAAKT JE VERDOMDE LELIJK, STELLETJE KUTHOEREN.
With that being said:
[ afbeelding ]
Mooi, donkerblond, lang haar
Je maakt mij niet wijs dat het mens op die tweede foto ook Sarah Chalke isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is toch veel beter dan
[ afbeelding ]
Nee, ik typte gewoon kort pittig kapsel in op googlequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef Evelien het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat het mens op die tweede foto ook Sarah Chalke is
Dit komt allemaal door die nepmannenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
De jongensachtige look lijkt daarmee in korte tijd uit te groeien tot ware trend.
Is hij ook weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee, ik typte gewoon kort pittig kapsel in op google
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?quote:
even kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?
Bang voor een modquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?
MODS zijn de baas, en ik had sowieso al gewonnenquote:
Jij zit ook scrubs te kijken hequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is toch veel beter dan
[ afbeelding ]
Je hebt gewonnen dankzij concurrentie vervalsing, dus je overwinning is niet geldigquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
MODS zijn de baas, en ik had sowieso al gewonnen
die laatste foto !!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aldus: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-nieuwste-trend.html
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Dat cheerleadersletje uit Heroes ziet er gelijk uitziet als een kruising tussen Christina Aguilera en Stephanie uit de Bold
[ afbeelding ]
Klacht: kort haar bij vrouwen
Klacht: vlotte, pittige kapsels
Klacht: TS kent "the Bold"
Bonusklacht: Nu.NL die fotos plaats van mensen met vliegen in hun ogen:
[ afbeelding ]
Uitzonderingen bevestigen vaak de regel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
ook zij zou juist mooier zijn met langer haarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
ik ben uiteraard tegen kort haart enzo, maar toch die 2de foto (L).quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Dit beter dan? Komt uit hetzelfde artikel:
[ afbeelding ]
...en waar je dus geen flikker mee kunt beginnen...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe korter hoe beter zeg ik altijd maar, Dat izjn tenminste vrouwen die weten wat zij willen en met beide benen in het leven staan
Ik vond haar met lang haar matig met kort beter maar dat is dan wel 1 van de weinige uitzonderingen waarbij dat het geval is.quote:
Als je dat haar er nou bij weg denkt dan is ze mooi.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
Geloof me, dat wil je niet!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:48 schreef SingleCoil het volgende:
willen wij weten waar jij allemaal met je tondeuse overheen gaat?
Mensen die gaan schelden om hun punt te maken zijn enorme faalhazen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:12 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ik ben uiteraard tegen kort haart enzo, maar toch die 2de foto (L).
daar is ze 10 keer geiler dan op die 1ste kneus.
Glow in the darkquote:Op donderdag 29 april 2010 13:03 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft 1 vatsig wijf voor je topic
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Bonusklacht: Nu.NL die fotos plaats van mensen met vliegen in hun ogen:
[ afbeelding ]
Lees de TT nog eens goed door zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
1. ik vind het zonde van het lange haarquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf het zonde vinden, ook al zegt iedereen dat dit veel beter bij haar past. Ik hou gewoon van rood haar. En lang.
Behalve als ze 45 zijn en 90 kilo wegen. Dan mag het haar best kort. Dan is namelijk een goede markering van wat goed en slecht isquote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
!!!!!!!
Bazenklacht
Dit soort klachten mogen niet vaak genoeg terug komen van mij. Ik zat gisteren op MSN en toen zei een meid tegen mij ook dat ze niet haar haar kort ging knippen. Ik zei: "Goedzo dushi! Maar hoe kom je daar ineens bij?"
Sma: "Ja nou, ik hoorde van vriendinnen dat het in is om kort haar te hebben, want met lang haar lijk je net een meisje van 14 zeiden ze"
MAAR DAT WIL ELKE MAN TOCH!? EEN VOLWASSEN MEID DIE ERUIT ZIET ALSOF ZE 14 IS!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja sommige mensen snappen het niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens goed door zou ik zo zeggen.
Ik vind het wel erg kort ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik vind het zonde van het lange haar
2. ik vind dat nou geen voorbeeld van "extreem" kort hoor. Jij wel?
3. met kort haar heeft ze echt een heel langwerpig hoofd
Kijk even naar de foto van Nu.NL uit de OPquote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Evelien het volgende:
Ik vraag me af of TS soms gemillimeterde vrouwen bedoelde? Want die zijn er toch niet zoveel..?
Met haar:quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef amata het volgende:
[ afbeelding ]
pretty! weet alleen niet hoe ze er met lang haar uit ziet
Ik heb anders recent nog gefapt op een vrouw met een kort kapsel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
je ziet ze ocveral het zijn net gremlins..die wijven met kort haar,...aargh
vandaag,...allemaal enge vrouwwezens..althans ze moesten het voorstellen het konden ook mannen zijn geweest die verkleed waren als...
of nee niet eigenlijk er was weinig verschil
een sportjackje aan..
gympen doen het ook goed tegenwoordig onder de 50 jarigen inclu plussers
pffffff
en dan dat lelijke gruwelijke korte haar van die wijven!
Man man wie wil als man zijnde nu nog met zo een naar bed??????????
Bedoel kan me zelfs al vrouw voorstellen dat een man daar impotent bij wordt...vreselijk!
VROUWEN des nederlandes..verenigt u toch en draag eens vrouwelijker kledij inclu kapsels
pfffff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |