Is hij ook weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee, ik typte gewoon kort pittig kapsel in op google
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?quote:
even kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?
Bang voor een modquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?
MODS zijn de baas, en ik had sowieso al gewonnenquote:
Jij zit ook scrubs te kijken hequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is toch veel beter dan
[ afbeelding ]
Je hebt gewonnen dankzij concurrentie vervalsing, dus je overwinning is niet geldigquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
MODS zijn de baas, en ik had sowieso al gewonnen
die laatste foto !!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aldus: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-nieuwste-trend.html
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Dat cheerleadersletje uit Heroes ziet er gelijk uitziet als een kruising tussen Christina Aguilera en Stephanie uit de Bold
[ afbeelding ]
Klacht: kort haar bij vrouwen
Klacht: vlotte, pittige kapsels
Klacht: TS kent "the Bold"
Bonusklacht: Nu.NL die fotos plaats van mensen met vliegen in hun ogen:
[ afbeelding ]
Uitzonderingen bevestigen vaak de regel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
ook zij zou juist mooier zijn met langer haarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
ik ben uiteraard tegen kort haart enzo, maar toch die 2de foto (L).quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Dit beter dan? Komt uit hetzelfde artikel:
[ afbeelding ]
...en waar je dus geen flikker mee kunt beginnen...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe korter hoe beter zeg ik altijd maar, Dat izjn tenminste vrouwen die weten wat zij willen en met beide benen in het leven staan
Ik vond haar met lang haar matig met kort beter maar dat is dan wel 1 van de weinige uitzonderingen waarbij dat het geval is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |