Nu nog even de foto met lang haar laten zien, anders heb je het duidelijk niet begrepenquote:
Nu oordeel je op het koppie, niet op het haar waar het om gaat. Zo kan ik het dus ook, kies dus maar:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat kort haar mooier kan zijn dan lang haar
Wut wut?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu nog even de foto met lang haar laten zien, anders heb je het duidelijk niet begrepen![]()
Wat een kutkop, ik kan maar niet wennen aan die fotoquote:
Natuurlijk oordeel ik daarop, daar gaat het namelijk voor mij ook om, waar gaat het volgens jou om?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nu oordeel je op het koppie, niet op het haar waar het om gaat. Zo kan ik het dus ook, kies dus maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een naam die op een a eindigt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Tsha het volgende:
échte vrouwen doen dat pas als ze twee kinderen, een vent en een labrador hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met scheldtirade en foto.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef dubidub het volgende:
In sprookjes zijn prinsessen altijd de mooiste vrouwen die er te vinden zijn. Ze hebben altijd kleine muiltjes om hun voeten, roze jurkjes om hun lichaam en jawel, LANG HAAR . DAT MAAKT ZE VROUWELIJK EN KNAP. KORT EN PITTIG MAAKT JE VERDOMDE LELIJK, STELLETJE KUTHOEREN.
With that being said:
[ afbeelding ]
Mooi, donkerblond, lang haar
Je maakt mij niet wijs dat het mens op die tweede foto ook Sarah Chalke isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is toch veel beter dan
[ afbeelding ]
Nee, ik typte gewoon kort pittig kapsel in op googlequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef Evelien het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat het mens op die tweede foto ook Sarah Chalke is
Dit komt allemaal door die nepmannenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
De jongensachtige look lijkt daarmee in korte tijd uit te groeien tot ware trend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |