Het is geen pittig kapsel klacht. Die staat er wel bij, maar is het niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wilde al net zeggen, alweer een pittig kort kapsel topic?Maar de klacht blijft wel gegrond!
Nogmaals, al staat het goed, lang staat eingelijk altijd beter, oordeel zelf:quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen. Bij de meeste staat het gewoon niet...
[ afbeelding ]
Halle Berry staat het goed. En ja, dit noem ik al kort.
Eens, lang haar wint het altijd van kort haar. Een mooie vrouw met kort haar is nog mooier met lang haar, in alle gevallen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals, al staat het goed, lang staat eingelijk altijd beter, oordeel zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes! Eindelijk een Godwinnetje in mijn topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:03 schreef Jac0bus het volgende:
Ja hoor bij sommigen lijkt het alsof ze net bevrijd zijn uit Auschwitz.
Zeg nou zelf?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yes! Eindelijk een Godwinnetje in mijn topic
Dan zou ik eerder voor de keuze van kankerpatient zijn gegaan. Maargoed, we raken offtopic.quote:
Maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Peachcore het volgende:
Erger zijn die wijven van begin 20 die al een hip en vlot kapsel hebben, die hadden nog een andere richting in kunnen slaan. "Ik ben gewoon een heel zelf bewuste jonge vrouw." Dat zie ik ja, want het bewijst wel van zelfvertrouwen als je met je 120+ kilo is je felgekleurde Miss Etam outfit met bloemenprint rondparadeert.
Och, als je toch 120+ weegt staat kort waarschijnlijk beter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Peachcore het volgende:
Erger zijn die wijven van begin 20 die al een hip en vlot kapsel hebben, die hadden nog een andere richting in kunnen slaan. "Ik ben gewoon een heel zelf bewuste jonge vrouw." Dat zie ik ja, want het bewijst wel van zelfvertrouwen als je met je 120+ kilo is je felgekleurde Miss Etam outfit met bloemenprint rondparadeert.
Veel vrouwen van 50+ met lange haren zijn idd hippies en/of heel irritant en chagrijnig valt mij ook op. Dan zou kort wel kunnen misschien, maar het ligt ook aan het model, bij Halle Berry staat het wel, met zo'n model is ook niet veel mis, de echte "korte pittige kapsels" echter welquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat ik het wel doe als ik oud ben. Vind een oud wijf met lang haar niet echt mooi uitzien. Dan staat kort juist wat frisser.
qftquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:03 schreef Jac0bus het volgende:
Ja hoor bij sommigen lijkt het alsof ze net bevrijd zijn uit Auschwitz.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef dubidub het volgende:
In sprookjes zijn prinsessen altijd de mooiste vrouwen die er te vinden zijn. Ze hebben altijd kleine muiltjes om hun voeten, roze jurkjes om hun lichaam en jawel, LANG HAAR . DAT MAAKT ZE VROUWELIJK EN KNAP. KORT EN PITTIG MAAKT JE VERDOMDE LELIJK, STELLETJE KUTHOEREN.
With that being said:
[ afbeelding ]
Mooi, donkerblond, lang haar
Inderdaad zeg nou zelf:quote:
Nog een:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat kort haar mooier kan zijn dan lang haar
Helpt dit?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog even de foto met lang haar laten zien, anders heb je het duidelijk niet begrepenquote:
Nu oordeel je op het koppie, niet op het haar waar het om gaat. Zo kan ik het dus ook, kies dus maar:quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wut wut?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu nog even de foto met lang haar laten zien, anders heb je het duidelijk niet begrepen![]()
Wat een kutkop, ik kan maar niet wennen aan die fotoquote:
Natuurlijk oordeel ik daarop, daar gaat het namelijk voor mij ook om, waar gaat het volgens jou om?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nu oordeel je op het koppie, niet op het haar waar het om gaat. Zo kan ik het dus ook, kies dus maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een naam die op een a eindigt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Tsha het volgende:
échte vrouwen doen dat pas als ze twee kinderen, een vent en een labrador hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met scheldtirade en foto.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef dubidub het volgende:
In sprookjes zijn prinsessen altijd de mooiste vrouwen die er te vinden zijn. Ze hebben altijd kleine muiltjes om hun voeten, roze jurkjes om hun lichaam en jawel, LANG HAAR . DAT MAAKT ZE VROUWELIJK EN KNAP. KORT EN PITTIG MAAKT JE VERDOMDE LELIJK, STELLETJE KUTHOEREN.
With that being said:
[ afbeelding ]
Mooi, donkerblond, lang haar
Je maakt mij niet wijs dat het mens op die tweede foto ook Sarah Chalke isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is toch veel beter dan
[ afbeelding ]
Nee, ik typte gewoon kort pittig kapsel in op googlequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:49 schreef Evelien het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat het mens op die tweede foto ook Sarah Chalke is
Dit komt allemaal door die nepmannenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
De jongensachtige look lijkt daarmee in korte tijd uit te groeien tot ware trend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |