Aldus: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-nieuwste-trend.htmlquote:AMSTERDAM - Een flink aantal modellen en sterren heeft de lange lokken in korte tijd omgeruild voor een opvallend kort kapsel. De jongensachtige look lijkt daarmee in korte tijd uit te groeien tot ware trend.
Nou, Mr Garisson, daar zijn er al 1000 van. Maar nu het dus een zogenaamde "trend" gaat worden kun je dus verwachten dat half lekker Nederland zich binnenkort gaat verlelijken, want dat is hip. DAT is de klachtquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Tjonge, een topic over vrouwen met korte kapsels en de verwerpelijkheid daarvan. Dat niemand daar eerder eens aan gedacht heeft.
Mijn haar blijft mooi langquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, Mr Garisson, daar zijn er al 1000 van. Maar nu het dus een zogenaamde "trend" gaat worden kun je dus verwachten dat half lekker Nederland zich binnenkort gaat verlelijken, want dat is hip. DAT is de klacht
of mischien toch maar bruinquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:06 schreef DE_krumpel het volgende:
Mijn haar blijft ook mooi lang en blond
bij haar ben ik voor ene pony tot haar kin. ze ziet er nogal uit als een junkiequote:Op dinsdag 27 april 2010 11:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die onderste in de OP heeft niet eens tieten, dat is gewoon een jongentje.
Kijk en vergelijk:quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die foto's uit de OP, dat zijn toch geen extreem korte kapsels. Dat valt reuze mee. Stekels, dat is pas extreem kort.
Kort haar is geen synoniem voor pittig haar, eh. Op zich niets mis met kort haar, het kan heel erg sexy staan.quote:
OMG echt waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit eigenlijk best ok.
Bij sommige vrouwen. Bij de meeste staat het gewoon niet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:10 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Kort haar is geen synoniem voor pittig haar, eh. Op zich niets mis met kort haar, het kan heel erg sexy staan.
Sylvie had natuurlijk ook geen keuze...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit eigenlijk best ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |