Is hij ook weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee, ik typte gewoon kort pittig kapsel in op google
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?quote:
even kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?
Bang voor een modquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Heb je die PM van Swarmahoer soms gemist of zo?
MODS zijn de baas, en ik had sowieso al gewonnenquote:
Jij zit ook scrubs te kijken hequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:46 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Is toch veel beter dan
[ afbeelding ]
Je hebt gewonnen dankzij concurrentie vervalsing, dus je overwinning is niet geldigquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
MODS zijn de baas, en ik had sowieso al gewonnen
die laatste foto !!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aldus: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-nieuwste-trend.html
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Dat cheerleadersletje uit Heroes ziet er gelijk uitziet als een kruising tussen Christina Aguilera en Stephanie uit de Bold
[ afbeelding ]
Klacht: kort haar bij vrouwen
Klacht: vlotte, pittige kapsels
Klacht: TS kent "the Bold"
Bonusklacht: Nu.NL die fotos plaats van mensen met vliegen in hun ogen:
[ afbeelding ]
Uitzonderingen bevestigen vaak de regel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
ook zij zou juist mooier zijn met langer haarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
ik ben uiteraard tegen kort haart enzo, maar toch die 2de foto (L).quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Dit beter dan? Komt uit hetzelfde artikel:
[ afbeelding ]
...en waar je dus geen flikker mee kunt beginnen...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe korter hoe beter zeg ik altijd maar, Dat izjn tenminste vrouwen die weten wat zij willen en met beide benen in het leven staan
Ik vond haar met lang haar matig met kort beter maar dat is dan wel 1 van de weinige uitzonderingen waarbij dat het geval is.quote:
Als je dat haar er nou bij weg denkt dan is ze mooi.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
Geloof me, dat wil je niet!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:48 schreef SingleCoil het volgende:
willen wij weten waar jij allemaal met je tondeuse overheen gaat?
Mensen die gaan schelden om hun punt te maken zijn enorme faalhazen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:12 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ik ben uiteraard tegen kort haart enzo, maar toch die 2de foto (L).
daar is ze 10 keer geiler dan op die 1ste kneus.
Glow in the darkquote:Op donderdag 29 april 2010 13:03 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft 1 vatsig wijf voor je topic
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Bonusklacht: Nu.NL die fotos plaats van mensen met vliegen in hun ogen:
[ afbeelding ]
Lees de TT nog eens goed door zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef EC_Pixel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie vergeten haar
[ afbeelding ]
1. ik vind het zonde van het lange haarquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf het zonde vinden, ook al zegt iedereen dat dit veel beter bij haar past. Ik hou gewoon van rood haar. En lang.
Behalve als ze 45 zijn en 90 kilo wegen. Dan mag het haar best kort. Dan is namelijk een goede markering van wat goed en slecht isquote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
!!!!!!!
Bazenklacht
Dit soort klachten mogen niet vaak genoeg terug komen van mij. Ik zat gisteren op MSN en toen zei een meid tegen mij ook dat ze niet haar haar kort ging knippen. Ik zei: "Goedzo dushi! Maar hoe kom je daar ineens bij?"
Sma: "Ja nou, ik hoorde van vriendinnen dat het in is om kort haar te hebben, want met lang haar lijk je net een meisje van 14 zeiden ze"
MAAR DAT WIL ELKE MAN TOCH!? EEN VOLWASSEN MEID DIE ERUIT ZIET ALSOF ZE 14 IS!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja sommige mensen snappen het niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens goed door zou ik zo zeggen.
Ik vind het wel erg kort ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ik vind het zonde van het lange haar
2. ik vind dat nou geen voorbeeld van "extreem" kort hoor. Jij wel?
3. met kort haar heeft ze echt een heel langwerpig hoofd
Kijk even naar de foto van Nu.NL uit de OPquote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Evelien het volgende:
Ik vraag me af of TS soms gemillimeterde vrouwen bedoelde? Want die zijn er toch niet zoveel..?
Met haar:quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef amata het volgende:
[ afbeelding ]
pretty! weet alleen niet hoe ze er met lang haar uit ziet
Ik heb anders recent nog gefapt op een vrouw met een kort kapsel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
je ziet ze ocveral het zijn net gremlins..die wijven met kort haar,...aargh
vandaag,...allemaal enge vrouwwezens..althans ze moesten het voorstellen het konden ook mannen zijn geweest die verkleed waren als...
of nee niet eigenlijk er was weinig verschil
een sportjackje aan..
gympen doen het ook goed tegenwoordig onder de 50 jarigen inclu plussers
pffffff
en dan dat lelijke gruwelijke korte haar van die wijven!
Man man wie wil als man zijnde nu nog met zo een naar bed??????????
Bedoel kan me zelfs al vrouw voorstellen dat een man daar impotent bij wordt...vreselijk!
VROUWEN des nederlandes..verenigt u toch en draag eens vrouwelijker kledij inclu kapsels
pfffff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |